Toon posts:

Start gelijk weer op na shutdown

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ik heb een irrtant probleem, als ik mijn computer af wil sluiten of in slaapstand wil zetten, start hij gelijk weer op, dus hij gaat niet uit, hij gaat gelijk weer aan.
Wat kan ik eraan doen dat hij wel gewoon weer uit gaat en normaal weer kan opstarten

Bedankt

Groeten Viper

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-02 00:26

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Je PC fatsoenlijk aarden :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Hoi Viper112,

het lijkt me zinvol even uit te leggen welk OS je draait, kernelversie, eventuele boot-opties die je gebruikt, etc. Je geeft momenteel te weinig info.

Verwijderd

dan heb je iets verkeerd staan in de bios, bij de power instellingen

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-02 10:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Met welk commando schiet je je pc plat? :P

• Sir Isaac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-05-2025
zAo schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 22:56:
Met welk commando schiet je je pc plat? :P
rm -R / ;)

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:25
Hij heeft geen windows volgens mij (aangezien dit in het Non-Windows OS subforum staat)

Verwijderd

Jimster schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:03:
Hij heeft geen windows volgens mij (aangezien dit in het Non-Windows OS subforum staat)
Volgens mij heeft hij wel windows (te zien aan zijn eerdere posts) :P

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:36

samo

yo/wassup

Indien het een windows systeem is: start -> configuratiescherm -> systeem -> geavanceerd -> startup en recovery -> herstarten bij fout uitschakelen om daarna met de stop error code aan de slag te gaan.....

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hier kunnen we heel weinig mee. Er ontbreekt allerlei (of alle) informatie, zoals welk OS draai je, wat voor systeem is het, hoe breng je het in de slaapstand, sinds wanneer doet hij dit. Oftewel, allerlei basisdingen die nodig zijn voor je uberhaupt aan troubleshooten kunt gaan denken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.