Toon posts:

Asus A7N8X-VM(/400) processor temperatuur.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje naar aanleiding van voorgaande topics over dit probleem;
In eerdere topics wordt er gesproken over het oplopen van processortemperatuur bij gebruik van het Asus A7N8X-VM(/400) moederbord. bijvoorbeeld [rml][ mobo] Asus A7N8X-VM/400 temp sensor probleem[/rml]

Ik vraag me af of deze problemen zijn opgelost en zo ja, hoe?

Voor het samenstellen van een Mediacenter pc'tje heb ik het betreffende moederbord aangeschaft. Na het overzetten van diverse onderdelen van een (stabiel werkende) pc met Athlon processor doet bij het nieuwe moederbord het probleem voor, zoals meerdere malen besproken. Temperatuur v/d processor schommelt tussen de 80-95 graden celsius en binnen enkele minuten slaat de pc uit. Processor + koeler hebben in ander moederbord prima gewerkt.
Is de enige oplossing het moederbord te retourneren of zijn er andere oplossingen?

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-07 17:31
bios update...

• Philip_Janssen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 08:48
En ff een oude duron/athlon XP gebruiken oid. Dit in verband met de warmte ontwikkeling. Anders loop je het risico dat je PC afslaat tijdens de update.

Verwijderd

Topicstarter
Is dat de oplossing? Krijg nou wat... is 't zo simpel?
Was na het lezen van de voorgaande topics bang dat deze moederborden een structureel probleem met de temperatuur sensor v/d processor hebben.
Er zijn mensen die ook goede ervaringen hebben met dit moederbord?

Verwijderd

jep :D

ik heb er hele goede ervaringen mee dat in me kratje werkt 8)
heb alleen nog geen asus mylogo 2 kunnen vinden :/