(\__/)
(='.'=)
(")_(")

of gewoon een statisch ip adres instellen uiteraard. De lock wordt pas zichtbaar na selecteren van een lease.
[ Voor 50% gewijzigd door leuk_he op 06-01-2005 15:01 ]
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Heb ik dan bij het installeren wat anders gedaan of zo? Ik heb gewoon de wizard gebruikt.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Ik heb dat ook komt omdat ik ik meestal mijn modem eerst uitdoe en dan pas de PC's en dan wordt zo'n IP nooit gereleased, maar is niet erg ofzo hoor.DrivinUCrazy schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 15:02:
ik heb dat "lock" nog nooit gebruikt. Hoe kan t dan dat de ip's gewoon hetzelfde blijven, ongeacht welke (ik heb er 2) ik aanzet. Dwz, de ene heeft 10.0.0.150 en de andere 151?
Heb ik dan bij het installeren wat anders gedaan of zo? Ik heb gewoon de wizard gebruikt.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy - Network Troubleshooting eens door hierover.
Dit topic is gesloten.
![]()