Speedtouch 510 Templates?

Pagina: 1
Acties:

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:32
Als navolging op [rml][ W2K3] ADSL en RRAS[/rml] waar ik het dus niet in orde krijg om adsl als dialup-adapter te sharen, kwam ik op een andere oplossing uit, nl. sip/dhcp_spoofing op de Speedtouch zelf.
Lijkt me een redelijk ideale oplossing (vooral de sip denk ik), maar je raad het al... dat krijg ik dus ook niet aan de praat. :(
Ik zoek me nu al 2 dagen te pletter achter een degelijk template om dit in te stellen, maar die zijn enkel te vinden voor PPPoA, en ik heb dus PPPoE nodig. :/

Iemand enig idee of dat spoofen eigenlijk wel beschikbaar is met PPPoE, en zo ja, waar ik hiervoor een template kan vinden!? :?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:41

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Tijd voor een nieuwe sig..

• YozY
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

YozY

X

ik heb Belgacom ADSL Plus en hier werkt DHCP spoofing goe, ik krijg dus m'n werkelijke IP op m'n LAN.
k heb gewoon de configuratieprogramma van speedtouch gedownload, dan instellingen wa aangepast aan Belgacom en dan werkt het. Als ge wilt kan ik da ding zende na uw e-mail.

• Fire69
:(
Gebruik ik nu zo'n idiote zoektermen of wat? :/

Ik kan hier wel niet uit opmaken dat het een tpl voor dhcp-spoofing is? :?
YozY schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 22:42:
ik heb Belgacom ADSL Plus en hier werkt DHCP spoofing goe, ik krijg dus m'n werkelijke IP op m'n LAN.
k heb gewoon de configuratieprogramma van speedtouch gedownload, dan instellingen wa aangepast aan Belgacom en dan werkt het. Als ge wilt kan ik da ding zende na uw e-mail.
Als je me dat plezier zou willen doen! _/-\o_

[ Voor 40% gewijzigd door Fire69 op 06-01-2005 08:02 ]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:41

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Fire69 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 08:02:
[...]

:(
Gebruik ik nu zo'n idiote zoektermen of wat? :/
Blijkbaar :+ klik
Ik kan hier wel niet uit opmaken dat het een tpl voor dhcp-spoofing is? :?
Dat zul je zelf even moet uitzoeken, ik heb je de aanzet gegeven :P

Tijd voor een nieuwe sig..

• YozY
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

YozY

X

Fire69 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 08:02:
[...]

Als je me dat plezier zou willen doen! _/-\o_
Ik heb het na u hotmail verzonden. Kweet nie of het ook bij u zal werke, maar bij m'n vriend werkt het niet, hij geeft wel de IP door naar de LAN, maar hij kan niet op internet (misschien iets met z'n onboard nForce LAN, ik heb zelf onboard SiS LAN)

• Fire69
HET WERKT!!!! _o_ _o_
Pagina: 1