Toon posts:

6600 GT start niet op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb twee dagen geleden via Alternate de 6600 GT van Leadtek besteld, doe hem in de comp, start hem op maar krijg geen beeld. De rest van de comp gaat gewoon aan evenals de fan van de videokaart. Ik dacht dit is vast weer een standaard voedingskwestie, heb ook gezocht al op het forum maar kom uit op artikelen waarin de kaart vastloopt (bij mij start ie niet eens op) of op het tientallen pagina's grote geforce topic :|
Aan deze voeding heeft 2 weken geleden nog een 5900 xt gehangen die een extra molex nodig heeft, deze werkte wel gewoon, en ook stabiel.
Is deze kaart nu kapot of is het Toch een voedingskwestie? |:(
een paar specs:
Qtec 400 watt (weet het maar de 5900 xt werkte wel gewoon)
2200 xp amd
1 setje tl buisjes
dvd bander
cd brander
Verder niets bijzonders meer.

Als jullie iets weten is mijn dank groot! _/-\o_

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 17:59:Qtec 400 watt (weet het maar de 5900 xt werkte wel gewoon)
Ja maar de 6600GT zuipt veel meer stroom B) Wees is lief voor je PC'tje en koop een Antec (Duur A-Merk) of Tagan (Goedkoop A-Merk) voedinkje !!!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• ThunderRobert
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01-2024
Zoiets had ik ook...
De kaart zat er gewoon niet goed in.......... (goed drukken, maar ook weer niet forceren)
Ik heb een Q-tec 300 W ;)

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06 08:34
offtopic:
[quote]ThunderRobert schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 18:11:

Ik heb een Q-tec 300 W ;)[/quote]

En straks heb je geen PC meer })

Verwijderd

Koop gewoon een nieuwe betere voeding Qtec is om te janken!!
Heb er zelf ook ervaringen mee en die waren alleen maar problemen.
Ik zou ook alles even loskoppelen wat je kan loskoppelen zoals die tl buisjes en je cd/dvd drives en dan opstarten. misschien dat hij dan wel werkt

Succes!!

Verwijderd

ik had mijn 6600 GT getest op een 300 watt merkloze voeding. Werkte perfect. Gewoon ff kaartje testen in een andere pc

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, kaartje is ondertussen op 3 systemen getest, waaronder een met 550 watt, dat zou zeer zeker genoeg moeten zijn, kan me niet voorstellen dat die 6600 GT een eigen kerncentrale nodig heeft ;) Op geen van de systemen gaf de kaart een teken van leven, behalve dan de draaiende fan (overigens wel stil :) ) Dead on arrival lijkt me.

Edit: Kaart gaat dus terug richting Alternate 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 23:56 ]

Verwijderd

250 watt moet al goed genoeg zijn aangezien hij ook in shuttle barebones gaat (en de kast
relatief leeg is natuurlijk),
dus heeft idd. niets met de voeding te maken.

• J0J0
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-10-2025
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 16:26:
250 watt moet al goed genoeg zijn aangezien hij ook in shuttle barebones gaat (en de kast
relatief leeg is natuurlijk),
dus heeft idd. niets met de voeding te maken.
hee DUMMY :+

Jij bent wel een mooie heh... shuttle voedingen vergelijken met QTEC prut. :o
Het is idd iets dat niets met de voeding te maken heeft, maar dit moest er ff uit :D

250 wat?! nee 250 koeien :z
250 qtec??? aaaah 250 watt in normaal gebruik t.o.v. piekbelasting... zeg dat dan... :Z

En hoezo onnodig, op deze manier denken dalijk een hoop mensen dat ze goed zitten met hun 300W nameless. Kunnen we allemaal zeggen TY Testdummy???

[ Voor 24% gewijzigd door J0J0 op 06-01-2005 17:19 ]

specs

Verwijderd

J0J0 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 16:31:
[...]

hee DUMMY :+

Jij bent wel een mooie heh... shuttle voedingen vergelijken met QTEC prut. :o
Het is idd iets dat niets met de voeding te maken heeft, maar dit moest er ff uit :D
Dank je voor je onnodige flame. Wat ik bedoel met "250 watt moet al goed zijn"
is niet dat een q-tec 250 al genoeg is,
ik probeer zeker geen vergelijking te maken met q-tec en shuttle zoals jij het
waarschijnlijk interpreteert.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2005 16:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik begin, na het lezen van veel posts op dit forum, het idee te krijgen dat Qtec niet een topmerk is.. :Y)

• J0J0
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-10-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 01:28:
Ik begin, na het lezen van veel posts op dit forum, het idee te krijgen dat Qtec niet een topmerk is.. :Y)
Lees dan maar flink door, krijg je een goed beeld. :+

specs

Pagina: 1