Ik zit met een paar dilemma's. Dit is waarom ik hier terecht ben gekomen. Ik hoop dat jullie me advies kunnen geven ivm de onderstaande vragen, die ik niet 1,2 zelf kon beantwoorden.
- Cooler, nou heb ik een redelijk procesortje (al oud) een AMD 2200+ met een cooler er op die mega veel geluid produceert.
Ik heb hier en daar wat rond gekeken maar ik kan zo snel niet iets vinden wat hiergoed bij past. Wie weet een een *super* stille cooler?
- Kast, mijn kast is ook al bejaard en ik zoek een beetje stijlvolle kast (rvs?!?). Die ook een niet te veel geluid producerende cooling heeft. Ideeën?
- Ook m'n toetsenbord & muis zijn aan vervanging toe. (de opt. muis beweegt uitzichzelf
) Ik had een Logitech LX700 setje op het oog, Dat is de beste maar helaas ook dure set die ik ken.
Kortom advies nodig! Alvast bedankt!
- Cooler, nou heb ik een redelijk procesortje (al oud) een AMD 2200+ met een cooler er op die mega veel geluid produceert.
- Kast, mijn kast is ook al bejaard en ik zoek een beetje stijlvolle kast (rvs?!?). Die ook een niet te veel geluid producerende cooling heeft. Ideeën?
- Ook m'n toetsenbord & muis zijn aan vervanging toe. (de opt. muis beweegt uitzichzelf
Kortom advies nodig! Alvast bedankt!