Toon posts:

temperatuur pentium 4 3.2EE

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wazaaaaaaaa

ey, ik heb een 3,2ee, en na wat navragen elders op het forum kwam ik erachter dat het kan zijn dat mn pc te heet word... nou was ik benieuwd wat een normale temperatuur is voor een pentium 4 3.2 EE...
ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.. alvast bedankt

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:44

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Ze worden niet warmer dan een P4 Prescott. Dus een normale temperatuur zou maximaal 60C zijn. Als je wat casefans in je kast hebt, zou de stressed temperatuur zo'n 50C moeten zijn. :)

Maximaal 64 volgens de BalusC server.

[ Voor 23% gewijzigd door PD2JK op 04-01-2005 22:46 ]

Toen waren beige computers heel gewoon.

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-02 12:36
hmm die van mij zit zo rond de 63 maar hij loopt prima verder

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
hoe heet wordt je P4? Ik heb ook een P4 (geen EE maar mn prescott @ 3.18Ghz houdt het op 50 graden)

[ Voor 65% gewijzigd door spone op 04-01-2005 22:46 ]

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

Verwijderd

Topicstarter
hm.. hij hangt nu op 48 grade, en ik zit nu gwoon beetje forum te checke, maar als ik speel zit ie rond 58-60 grade... en als ik tijdje doorspeel krijg ik artifacts...

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:07

_Ernst_

Mark It Zero!

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:48:
hm.. hij hangt nu op 48 grade, en ik zit nu gwoon beetje forum te checke, maar als ik speel zit ie rond 58-60 grade... en als ik tijdje doorspeel krijg ik artifacts...
Artifacts duiden meer op een te hete videokaart dan een te hete processor.

60 graden is dus niet te heet dus daar ligt het niet aan denk ik.

Last.fm

• PD2JK

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:48:
Verwijderd in "club 3d ati 9600xt 256 mb probleem, plz ..."

[ Voor 13% gewijzigd door PD2JK op 04-01-2005 22:50 ]

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:09
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:48:en als ik tijdje doorspeel krijg ik artifacts...
artifacts worden meestal veroorzaakt door een te warme (of te hoog geclockte) vga... misschien een idee om wat casefans erbij te plaatsen oid? :)

• Whieee
  • Laatst online: 31-07 15:56

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

als je even iets meer vertelt over je systeem (wat voor hardware heb je, hoe wordt het handeltje gekoeld, type case, voeding etc) dan kunnen we je wellicht al iets meer vertellen...

Launching containers into space

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:02

vinnie1908

Appel != peer

Had je hier niet al eens een topic over, toen ging het over je videokaart. Je hebt toen allemaal vragen gesteld, programmas aanbevolen gekregen en vast ook wel de opmerking dat je zelf moet zoeken en lezen. Ik heb echter het idee dat je er weinig tot niets aan gedaan hebt. Zeker je taalgebruik is niets veranders, iets wat toch wel zeer op prijs gesteld wordt.

http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Voor meer informatie over hoe het wel en niet hoort.

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Verwijderd

Topicstarter
k,
ik heb pentium 3,2ee zoals ik al zei
moederboard asus p4p 800s-x
1024 ddr400 mb ram
350W lownoise
ati 9600xt 256 mb...

achteraan de kast een 8cm fan
voeding heeft fan
zit fan op cpu waarvan warmte via een enorme plastic pleerol gelijk word afgevoert via zijkant
en een klein sch**tfantje op mn videokaart ong. net zo klein als rijksdaalder of 2 euromunt weet ik veel.

als ik ff spel speel begint da ding van 48 grade naar 58 grade in paar minutjes

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zeker rond gekeken op het forum, en heb ook met leverancier gesproken over dat ik extra koelmateriaal wil. maar ik heb deze topic geopenend omdat ik graag wil weten of mijn pc geen gevaar loopt. sorry voor taalgebruik.

• PD2JK

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Van welk merk is die voeding? Dit is erg belangrijk. Zelfs Q-tec (=zwak merk) heeft nog een low-noise serie uitgebracht...

En die P4 is gebaseerd op de Xeon cpu (Gallatin, 2MB L2 cache) en vraagt gewoon wat meer van de voeding dan een Northwood.

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik zien wat voor merk het is? kast openschroeven? op de site van winkeltje staat dit: KECE4272PB–35 MidiTower 350 W, LowNoise
maar ik denk nie dat dit helpt of wel?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm te zien met registratievoorwaarden waar je je accoord EN bekend mee verklaarde. Helaas lijk je er te snel doorheen geklikt te zijn, want er ontbreekt nogal wat aan deze topic:

- erbarmelijk slecht verzorgd taalgebruik. Als je wilt dat anderen de moeite steken in jou te helpen, dan is het minste wat je kunt doen gewoon fatsoenlijk je posts te schrijven
- in je (karige) topicstart geef je vrijwel geen info- geen volle systeemspecs en niet eens de temperatuur die je zelf gemeten hebt
- op GoT vragen we dat je eerst zelf op zoek gaat voor je een topic opent. Nergens lees ik in de topicstart dat je dat gedaan hebt en wat je toen gevonden hebt.
- als je binnen 24u iets aan een post toe te voegen hebt, graag de edit Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif knop gebruiken ipv een nieuwe post te doen.
- één topic per issue is voldoende. Crossposten wordt niet op prijs gesteld :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.