Ik heb nu sinds een half jaartje bovenstaande videokaart. Nou krijg ik regelmatig texture fouten in de volgende spellen en altijd na een minuut of 4.
-Far Cry
-Call of Duty UO
-Flatout (meeste last van)
Ik heb inmiddels van alles geprobeert:
-nieuwe drivers
-oude drivers
-ATI Removal tool en bovenstaande
-Omega drivers
Maar niets mocht helpen. Nou had ik mijn kast open staan vorige week en toen had ik er geen problemen mee. Dus toen ging er een lichtje branden. Mijn kaart wordt te warm. Is het dan mogelijk om onderstaande texture fouten te krijgen?

Ik heb inmiddels een case-fan extra in mijn kast gezet die koude lucht op mijn videokaart blaast. Het probleem is nog steeds niet verholpen, echter het duurt nu langer voordat de fouten optreden. Ik zit er nu aan te denken om NOG een casefan erin te zetten die bovenin mijn tower de warme lucht weer afvoert.
Echter is het nou normaal dat die kaart te warm wordt? Mijn kast is een ruime kast nl. Casetek CS-1018.
Iemand suggesties of ervaringen?
Overige specs:
Asus A7N8X Deluxe (onboard S-ATA RAID, FW, LAN en sound)
Athlon XP 2600+ (OPGA, boxed, "Barton")
Club 3d Radeon 9800 Pro
Kingston DIMM 512MB Value Ram, DDRAM ECC PC3200 2.5
Q-Tec Voeding (LowN ATX) 350 Watt
-Far Cry
-Call of Duty UO
-Flatout (meeste last van)
Ik heb inmiddels van alles geprobeert:
-nieuwe drivers
-oude drivers
-ATI Removal tool en bovenstaande
-Omega drivers
Maar niets mocht helpen. Nou had ik mijn kast open staan vorige week en toen had ik er geen problemen mee. Dus toen ging er een lichtje branden. Mijn kaart wordt te warm. Is het dan mogelijk om onderstaande texture fouten te krijgen?

Ik heb inmiddels een case-fan extra in mijn kast gezet die koude lucht op mijn videokaart blaast. Het probleem is nog steeds niet verholpen, echter het duurt nu langer voordat de fouten optreden. Ik zit er nu aan te denken om NOG een casefan erin te zetten die bovenin mijn tower de warme lucht weer afvoert.
Echter is het nou normaal dat die kaart te warm wordt? Mijn kast is een ruime kast nl. Casetek CS-1018.
Iemand suggesties of ervaringen?
Overige specs:
Asus A7N8X Deluxe (onboard S-ATA RAID, FW, LAN en sound)
Athlon XP 2600+ (OPGA, boxed, "Barton")
Club 3d Radeon 9800 Pro
Kingston DIMM 512MB Value Ram, DDRAM ECC PC3200 2.5
Q-Tec Voeding (LowN ATX) 350 Watt
Basement Bios ---- Exo-S