Toon posts:

emergency 3: zit je vast???

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
emergency 3 is nog niet uit maar ik wil vast een topic maken .
voor als je vast zit er is er een over emergency 2.
maar nou ook voor emergency 3. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
een bijzonder mooie en uitgebreide startpost, jammer dat de verkiezingen net voorbij zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wat moet ik dan nog meer zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Informatie over het spel, linkjes naar de site, wat je maar kan bedenken. Zie ook de Spielerij - Games & Discussie FAQ .

Overigens bestaat er al een Emergency 3 topic ([PC]Emergency 3: The Ultimate Fight for Life). Misschien een beter idee om daar gewoon verder te gaan met kletsen over Emergency 3?

Zoals de titel van het topic echter suggereerd heb je dit topic gestart als plek voor het helpen van mensen die niet verder komen in het spel. Zulke vragen kunnen gewoon in een algemeen topic kwijt ([PC]Emergency 3: The Ultimate Fight for Life in dit geval), of daarvoor maak je een topic in Spielerij - Problemen & Vragen.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

must behave, must bahave :X.

Hoi welkom op dit forum :). Leuk dat je een topic start, maar daarvoor zijn een paar richtlijnen opgesteld. Zie mijn bovenbuurman voor de linkjes.

Ik zit het nut niet in dat je een topic maakt over iets wat er nog helemaal niet is. Om op te vallen hoef je niet voortijdige topics zoals dit te maken :+.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:32
ebbo schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 15:44:
een bijzonder mooie en uitgebreide startpost, jammer dat de verkiezingen net voorbij zijn :+
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit kan prima in het grote topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.