welk adsl of kabel pakket?

Pagina: 1
Acties:

• o.poulssen
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-03-2022
hey mensen ik heb hier een hetnet verbinding van 1120 down en 352 up liggen met een datalemiet van 8 gb en geen FUP :s ik wil over naar een ander pakket. wat ik nu heb bevalt me totaal niet voor dat lemiet niet en de snelhijd is ook niet altijd top om nog maar over 24/7 online te zwijgen.

wat is het beste? ik zat zelf te denken aan demon adsl aleen die is niet geschik baar op mijn adres (8061 an Hnr 70) van wege hun payserver voor het usenet.

wie heeft voor mij een goede tip of het perfecte pakket?
ik wil niet te veel betalen iets rond de 30 eurie

tnx owen

iMac 2020 i7

• Ramkoemar
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-11-2024
hoi,
als je niet meer dan 30 euri wilt besteden zou ik voor @home gaan, heb ik zelf ook.
768 kbps download ( = 96 KiloByte/s)
128 kbps upload ( = 16 KiloByte/s)

heeft geen datalimiet, alleen FUP.

www.home.nl

• o.poulssen
  • Laatst online: 22-03-2022
ik zat zelf te denken aan wannadoo die heeft geen datalemiet en zelfde snelheid als die ik nu heb.

iemand slechte of goede ervaringen?

iMac 2020 i7

Verwijderd

owen.p schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 15:58:
ik zat zelf te denken aan wannadoo die heeft geen datalemiet en zelfde snelheid als die ik nu heb.

iemand slechte of goede ervaringen?
Ik heb wanadoo :P 1120 down/ 352 up ... Snelheid is hij zeker over te spreken. wel heb ik een paar rare dingetjes: Download = 160 als je niet upload. Als je wel upload is deze klote :9

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-02 11:59

Mystikal

It never hurts to help!

wanadoo(d?) :X schijnt erg slecht te zijn op de nieuwsgroepen. Voor mij is dat al genoeg reden om deze zeker niet te nemen. Ze knijpen dan naar 25KB terwijl de 130KB zou moeten kunnen halen.

Basement Bios ---- Exo-S

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:29

BeaM-R

Powerrrrr

Mystikal schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 16:10:
wanadoo(d?) :X schijnt erg slecht te zijn op de nieuwsgroepen. Voor mij is dat al genoeg reden om deze zeker niet te nemen. Ze knijpen dan naar 25KB terwijl de 130KB zou moeten kunnen halen.
offtopic:
Hey broertje :)

Maar het klopt dat wanadoo de nieuwsgroepen knijpt. En heb uit het verleden ook slechte ervaringen met Wanadoo. Zou zowiezo voor ADSL gaan al is het alleen al vanwege de stabielere verbinding.

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• Ramkoemar
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-11-2024
Ik heb wanadoo :P 1120 down/ 352 up ... Snelheid is hij zeker over te spreken. wel heb ik een paar rare dingetjes: Download = 160 als je niet upload. Als je wel upload is deze klote :9
is jammer genoeg met @home ook zo, maar Netlimiter doet wonderen ;) :Y)

• Satch
  • Niet online
casema kabel internet is een aanrader!

Verwijderd

hccnet pro2?
is niet overal te krijgen (met postcodecheck controleren) maar dan heb je voor 30 eurie in de maand 2mbit down en 1 mbit up, gaat over het BBnet ofzo, niet kpn.
Pagina: 1