Monster Cable klaagt bedrijven met de naam "Monster ..." aan

Pagina: 1
Acties:

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-07 23:12

afterburn

No more...

Topicstarter
Aangezien ook hier Monster a/v kabels gebruikt worden en deze ook wel aangeraden worden even dit berichtje, ondanks dat het misschien niet echt op T-net thuishoort.

Waar het in het kort op neerkomt: Monster Cable heeft honderden bedrijven aangeklaagt omdat ze het woord 'monster' gebruiken. En dan dus geen bedrijven die A/V kabels oid maken, maar over zo'n beetje alles.

Een paar voorbeelden:
Monster Garage (Discovery)
Monster House (Discovery)
Monster Energy Drink (Hansens)
SnowMonsters (a kids skiing group)
MonsterVintage (small used clothing store)
Monsters Inc. (Disney and Pixar)
Monster's of the Midway (Chicago Bears)
Fenway Park's Monster seats
Monster Job site (settled out of court, no details made public)
Monster Mash (the old song)
Monster Slots (Bally's Gaming)

Meer uitgebreide info en link naar een lijst met alle aangeklaagde bedrijven hier. Dit is echt te belachelijk voor woorden, en niet bepaald een bedrijf waar we onze zuurverdiende centjes naar toe moeten brengen.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-07 20:11
hmm, dit gaat idd eigenlijk nergens over.

voor zover ik me kan herinneren heeft monster cable in de meeste gevallen toch geen poot om op te staan? (waar zijn die rechtenstudenten als je ze nodig hebt :P)

edit: domme typo

[ Voor 9% gewijzigd door FouT op 04-01-2005 15:11 ]

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
ik vind het ook nogal lomp, aangezien monster gewoon een heden daags woord is..... windows had gloof ik ook ooit eens zoiets......

One World Concepts

Verwijderd

Als het woord "Monster" plus "toevoegingen" als een geregt produkt naam is en daarop alleen het recht, mag idd geen andere bedrijf zonder toestemming van Monster Cable het wordt Monster toevoegen als produkt naam omdat er dan verwarring (Let op!!!) kan veroorzaken. (Beter amerikaans samengevat kan het niet :| )

Nou is het zo.. dat men de laatste jaren er niet meer zo naar kijkt en druk overmaakt dus denk eerder dat het een eendagsvlieg process is...

Kom nu er eens achter dat Csi ook monstercable's door het helehuis heeft gelegt 3 maand geleden :/

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 15:24 ]

• B_FORCE
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 15:14:
Als het wordt Monster plus toevoegingen ALS product naam een geregt naam is en daarop alleen het recht, mag idd geen andere bedrijf ZONDER toestemming van Mosnter Cable het wordt Monster toevoegen als produkt naam omdat er dan verwarring kan veroorzaken.
Nou is het zo.. dat men de laatste jaren er niet meer zo naar kijkt en druk overmaakt dus denk eerder dat het een eendagsvlieg process is...
Maar gaat het dan niet over in welke context je het woord monster plaatst ?

(denk bv aan mosters inc (de film) )

Of andere films/boeken etc, waarbij het dus echt over 'monsters' gaat en niet over het begrip 'monster'

One World Concepts

• ruftman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-07 14:25
Ik gooi gelijk mijn Monster bekabeling weg. Dat ik dan geen geluid meer uit mijn CD-speler krijg, maakt me dan niet uit.... 8)7

Ach het gezeur met Microsoft en Lindows/Linspire, enz. vind ik op hetzelfde neerkomen.

• nixan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-07 07:44

nixan

and then?

@csi
Misschien is het handig om je gedachten eerst te vertalen in het Nederlands, voordat je ze post?

Verder lijkt dit me echt een kansloze missie voor Monster Cable.
Misschien doet Monster Cable dit alleen maar om extra naamsbekendheid te genereren.

[ Voor 48% gewijzigd door nixan op 04-01-2005 15:19 ]

where is my car?

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:01
Kreeg vanochtend ook al een brief van ze omdat ik vorige week een paar keer een monsterkill had in unreal tournament. Stelletje achterlijken :(

Maar serieus :P, ik denk niet dat ze zo ver zullen komen. Maar ik ken het Amerikaanse rechtssysteem niet goed genoeg daarvoor, je weet maar nooit. Ik zie het als (veel te) hoog inzetten.
titel aangepast tot audio nieuwtje ipv oproepaktie ;)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

@meneer boven me...

f*ck je hebt gelijk... Ja sorry... ik verfrans hier helemaal in het zuiden :P!!!

En idd...Context is belangrijk.. maar zoals ik al zei... dit waait snel over...

• B_FORCE
  • Niet online
nixan schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 15:18:
@csi
Misschien is het handig om je gedachten eerst te vertalen in het Nederlands, voordat je ze post?

Verder lijkt dit me echt een kansloze missie voor Monster Cable.
Misschien doet Monster Cable dit alleen maar om extra naamsbekendheid te genereren.
is dat zo moeilijk te begrijpen dan ??? :?

One World Concepts

• nixan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-07 07:44

nixan

and then?

@b_force en offtopic:
Begreep jij het verhaal na 1 x lezen dan?

where is my car?

Verwijderd

Jongens ONTOPIC
  • Csi schaam zich nu... :X

• B_FORCE
  • Niet online
nixan schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 15:23:
@b_force en offtopic:
Begreep jij het verhaal na 1 x lezen dan?
offtopic:
ehm....ja...is dat vreemd :P :? :)

[ Voor 9% gewijzigd door B_FORCE op 04-01-2005 15:27 ]

One World Concepts

Pagina: 1