In april dit jaar hebben we een eindexamenstunt (roosjesdag) op onze school. Ik ben aangewezen als de persoon die video moet gaan verzorgen, en nou ben ik dus op zoek naar een programma waarmee je realtime van tevoren gemaakte video's én live feeds kunt mixen. Een soort opgevoerde mediaplayer dus. Ook moet hij op één van mijn aangesloten beeldschermen (hierop zijn beamers aangesloten) continu fullscreen output geven, ik wil niet dat de desktop erdoorheen komt enzo. Het belangrijkste punt is dat het ding ook audio output moet geven, dingen zoals Resolume doen dit dus níet. Voor de rest is het een perfect programma eigenlijk.
Ik heb twee dagen op google gezocht en vanalles uitgeprobeerd, maar als het programma niet in het japans was en niet de eerste keer crashte en wél audio speelde kon het alleen quicktime spelen ofzo.
Alvast bedankt
Ik heb twee dagen op google gezocht en vanalles uitgeprobeerd, maar als het programma niet in het japans was en niet de eerste keer crashte en wél audio speelde kon het alleen quicktime spelen ofzo.
Alvast bedankt