Opeens is mijn status op Tnet gedegradeerd tot feut (van Trainee) , heeft iemand enig flauw idee hoe dat kan?
(Niet dat het echt uit maakt maar toch)
(Niet dat het echt uit maakt maar toch)
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Eh nee, die zijn nou juist traineeOp donderdag 04 januari 2001 21:26 schreef Trias het volgende:
a zo thanx.
Trouwens hoe zo zijn nieuwe usertjes dan ook feut?
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
* IceStorm aint thinking [img=15,15]i/s/smile.gif[/img].. Damn ik ben echt niet wakker [img=15,15]i/s/wink.gif[/img]Op donderdag 04 januari 2001 21:19 schreef Mr. B. het volgende:
Feut is een hogere status dan trainee
Bugje Femme?Op donderdag 04 januari 2001 21:39 schreef Trias het volgende:
Nou user Tri-as, mijn nog niet ontmaagde pseudoniem met karma 0, tweakotine 0, postings 0 is ook feut. Dat is een nieuwe user.
StatBar.nl - @GoT
Gewoon om het een beetje 'leuk' te houdenOp vrijdag 05 januari 2001 01:00 schreef Evink het volgende:
wat zijn eigenlijk de diverse statussen???
dus van laag naar hoog???
< -40: Agricula SimplexOp vrijdag 05 januari 2001 01:00 schreef Evink het volgende:
wat zijn eigenlijk de diverse statussen???
dus van laag naar hoog???
wat != waaromOp vrijdag 05 januari 2001 01:01 schreef IceStorm het volgende:
Gewoon om het een beetje 'leuk' te houden.. Kun je een beetje pronken
In theorie wel... praktijk blijkbaar iets minderOp vrijdag 05 januari 2001 02:23 schreef AntonT het volgende:
wat != waarom
Wakker IceStorm?
Hmmm... ik voel wel wat voor deze term...< -40: Agricula Simplex
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Cheese, It's milk's leap towards immortality
HlpDsK is duidelijk nooit lid geweest van een studenten vereniging.;)Op vrijdag 05 januari 2001 11:38 schreef HlpDsK het volgende:
WTF is een feut eigenlijk?
Verwijderd
Is dat geen latijns voor domme boer?Op vrijdag 05 januari 2001 11:07 schreef Snuffel het volgende:
[..]
Hmmm... ik voel wel wat voor deze term...
Wat moet ik ervoor doen??
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
Wiewiewiewiewiewiewiewie!!!!!!!!3 Agricula Simplex-en
de betaler vervuilt
Verwijderd
OK, mee eens, maar origineel is Feut een verbastering van Foetus (spreekuit: feutus) en dat is een ongeboren baby.Op vrijdag 05 januari 2001 11:55 schreef Perseus het volgende:
[..]
HlpDsK is duidelijk nooit lid geweest van een studenten vereniging.;)
Een feut is (meestal) een nieuw lid van een vreniging. Zo'n persoon is meestal de aangewezen persoon voor k*t klusjes totdat de oudere leden van zo'n vereniging besluiten dat hij/zij het verdiend heeft om volwaardig lid te worden. Uiteraard daarna als er dan weer nieuwe feuten komen doet hij/zij vrolijk mee. en het cirkeltje is weer rond.
[tikvoudjes]
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq