Toon posts:

Car audio: set in suzuki alto

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al heel wat topics door gelezen over car audio en ice

maar wat ik precies wil weten is dit: ik wil een car audio set gaan kopen voor in een erg oude suzuki alto.

ik heb nodig: een head unit, speaker, versterker?, sub?

waar meot ik dus op letten om het te kunnen uitbreiden, head unit met pre out bijvoorbeeld

waar moet ik op letten bij de speakers.. ik wil een goede bass maar de auto is klein.
welke merken wat voor type speakers en eventueel versterker?

ik wil namelijk geen miskopen gaan doen en het allemaal kunnen uitbreiden

het eerste wat ik wil kopen is een head unit en 2 front speakers

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Alvast een tip:
koop geen al te duur spul of iets dat er duur uit ziet, zo stevig zijn de sloten van een Alto niet...

Heb je een hoedenplank in die auto?

🖥️ | 🏎️ | 🚙

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Serieus : Is je auto wel het geld waard dat je gaat uitgeven aan audio :?

Lijkt mij niet, maar goed moet je zelf weten...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Jij moet kopen wat jij het beste vindt klinken. Dat is een cliché maar het is niet anders, ga naar een auto hifi-zaak en laat je voor lichten wat jij in je auto kwijt kan. Hij kan je dan wat binnen je budget laten horen en zo maak jij een goede keus.

Daarnaast geef je ernstig weinig informatie en had je bovenstaande stap eerst al zelf moeten maken alvorens je hier een topic over opent. Dit kun je allemaal vinden in Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime

Verder wil ik je ook hier op wijzen: Policy mbt het kopen van versterker en luidspreker vragen

Dit topic is gesloten.