Toon posts:

[XP]Outlook Express wel ontvangen, verzenden lukt niet!

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Luitjes,

Ik zit hier met een heel stom probleem!.. Kon weinig relevants vinden dus post ik het hier maar!..

Ik heb voor iemand een gratis accountje aangemaakt bij Zonnet, zodat diegene gewoon kan mailen. Nu gaat alles prima wanneer ie Webmail gebruikt, maar met Outlook valt er niet te mailen!..

Post ontvangen gaat prima, maar mail verzenden lijkt niet mogelijk!

Outlook geef de volgende melding:

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'Zonnet', Server: 'smtp.zonnet.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F

Hebben jullie een oplossing?

Heb alle instellingen al doorgelopen, maar kan weinig raars vinden..! Het is ook allemaal zo basic als wat, maar dit is wel een beetje vreemd!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:30
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 14:41:
Luitjes,

Ik zit hier met een heel stom probleem!.. Kon weinig relevants vinden dus post ik het hier maar!..

Ik heb voor iemand een gratis accountje aangemaakt bij Zonnet, zodat diegene gewoon kan mailen. Nu gaat alles prima wanneer ie Webmail gebruikt, maar met Outlook valt er niet te mailen!..

Post ontvangen gaat prima, maar mail verzenden lijkt niet mogelijk!

Outlook geef de volgende melding:

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'Zonnet', Server: 'smtp.zonnet.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F

Hebben jullie een oplossing?

Heb alle instellingen al doorgelopen, maar kan weinig raars vinden..! Het is ook allemaal zo basic als wat, maar dit is wel een beetje vreemd!
Heeft 'ie wel een zonnet internet verbinding ?

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Anders zet NAV even uit, helpt vaak wel.
Ik had er afgelopen week ook 1 dag last van, was toen blijkbaar een storing bij wanadoo.

Verwijderd

Topicstarter
StevenK schreef op maandag 03 januari 2005 @ 14:43:
[...]

Heeft 'ie wel een zonnet internet verbinding ?
8)7 nee!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-10-2025

Furinax

It'll only hurt until you die

lol :)
topic close ;)

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

probeer t dan met gmail, daar lukt het waarschijnlijk wel mee ;)