Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een vervanger, voor mijn moeders auto radio. Mijn oog is gevallen op een jvc met draadloze afstandbediening type: KD-S891r, inclusief RM-RK60P. Maar omdat ik hou van een beetje lekkere muziek met een lekkere bass, was ik ook gelijk op zoek naar een sub icm met een versterker. van het merk Magnat. Alleen ik heb er niet zoveel verstand van, ik heb een paar dingen gezocht. En daaruit kwam dat magnat een budget merk is, en het best redelijk geluid geeft. Ik ben niet op zoek naar het beste van het beste, maar gewoon lekkere muziek met een als het moet een lekkere bass.
Alles op een rijtje:
Jvc KD-S891r, inclusief RM-RK60P €130
Magnat Subwoofer pakket (Magnat Bullpower two, Bullpower Tube 30, Wordt compleet met kabelset geleverd!) €99.
En over een tijdje wil ik ook nog 2x achterin speakers die er nu niet zijn (JVC CS-XV6930)
De front speakers wil ik ook nog vervangen maar nu nog niet.
Ik vroeg me af of het magnat setje, een beetje redelijk geluid geeft.
De auto is een Mitshibishi Carisma ''99 HB
Muziek die we luisteren in de auto is R&B, hiphop, en radio.
Hoop dat ik niks ben vergeten.
Alles op een rijtje:
Jvc KD-S891r, inclusief RM-RK60P €130
Magnat Subwoofer pakket (Magnat Bullpower two, Bullpower Tube 30, Wordt compleet met kabelset geleverd!) €99.
En over een tijdje wil ik ook nog 2x achterin speakers die er nu niet zijn (JVC CS-XV6930)
De front speakers wil ik ook nog vervangen maar nu nog niet.
Ik vroeg me af of het magnat setje, een beetje redelijk geluid geeft.
De auto is een Mitshibishi Carisma ''99 HB
Muziek die we luisteren in de auto is R&B, hiphop, en radio.
Hoop dat ik niks ben vergeten.