Toon posts:

Nieuwe Auto radio Setup

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een vervanger, voor mijn moeders auto radio. Mijn oog is gevallen op een jvc met draadloze afstandbediening type: KD-S891r, inclusief RM-RK60P. Maar omdat ik hou van een beetje lekkere muziek met een lekkere bass, was ik ook gelijk op zoek naar een sub icm met een versterker. van het merk Magnat. Alleen ik heb er niet zoveel verstand van, ik heb een paar dingen gezocht. En daaruit kwam dat magnat een budget merk is, en het best redelijk geluid geeft. Ik ben niet op zoek naar het beste van het beste, maar gewoon lekkere muziek met een als het moet een lekkere bass.

Alles op een rijtje:

Jvc KD-S891r, inclusief RM-RK60P €130

Magnat Subwoofer pakket (Magnat Bullpower two, Bullpower Tube 30, Wordt compleet met kabelset geleverd!) €99.

En over een tijdje wil ik ook nog 2x achterin speakers die er nu niet zijn (JVC CS-XV6930)

De front speakers wil ik ook nog vervangen maar nu nog niet.

Ik vroeg me af of het magnat setje, een beetje redelijk geluid geeft.

De auto is een Mitshibishi Carisma ''99 HB

Muziek die we luisteren in de auto is R&B, hiphop, en radio.

Hoop dat ik niks ben vergeten.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-07 18:42

JT

VETAK y0

Ga luisteren, dan weet je of jij het goed vind. Vergeet niet dat 99 euro erg weinig geld is, dus verwacht niet teveel.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
ik had op internet gelezen bij de site, dat 3 mensen er goede ervaring mee hebben, maar ik vroeg me af of het goed gecombineert kan worden met de jvc? en of er later nog 2 andere bij kunnen

Verwijderd

Ja hoor, met een aparte versterker (Bullpower) met daarop die tube gaat het prima werken. Net als elke andere versterker + subwoofer combi.

Welke je kiest dat is helemaal aan jouw geluidsbeleving, dat kan niemand voor jou bepalen. Zie ook dit

Dit topic is gesloten.