Beste luitjes,
Momenteel sta ik het punt om mysqld chemisch te castreren want het een en ander wil TOTAAL niet
Nu heb ik een file via phpMyAdmin ge-exporte, en die wil ik importeren. Maar, die file is 5 mb en dat gaat met phpMyAdmin wat minder. Dus command line import. Fijn denk ik. Maar nee dus. Dat wil niet.
mysql -u openfrag -p openfrag_forum < /home/openfrag/openfrag_cms-5.sql
dat levert
ERROR 1153 at line 62: Got a packet bigger than 'max_allowed_packet'
op. Nu heb ik my.cnf gecheckt, en daar staat ie op 16 mb. Nu heb ik dat via de command line naar 90 mb verzet. Maar alsnog. Het wil niet.
Nu heb ik line 62 nageken, en die is vrij lang, maar lijkt mij ook. Gewoon een insert...
Wie weet raad, met google kom ik er helaas niet, krijg ik alleen maar verhalen over hoe my.cnf te configgen enz
Momenteel sta ik het punt om mysqld chemisch te castreren want het een en ander wil TOTAAL niet
mysql -u openfrag -p openfrag_forum < /home/openfrag/openfrag_cms-5.sql
dat levert
ERROR 1153 at line 62: Got a packet bigger than 'max_allowed_packet'
op. Nu heb ik my.cnf gecheckt, en daar staat ie op 16 mb. Nu heb ik dat via de command line naar 90 mb verzet. Maar alsnog. Het wil niet.
Nu heb ik line 62 nageken, en die is vrij lang, maar lijkt mij ook. Gewoon een insert...
Wie weet raad, met google kom ik er helaas niet, krijg ik alleen maar verhalen over hoe my.cnf te configgen enz
|>