[MySQL] Importeren SQL-file geeft 'max_allowed_packet' fout*

Pagina: 1
Acties:

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:17
Beste luitjes,

Momenteel sta ik het punt om mysqld chemisch te castreren want het een en ander wil TOTAAL niet :P Nu heb ik een file via phpMyAdmin ge-exporte, en die wil ik importeren. Maar, die file is 5 mb en dat gaat met phpMyAdmin wat minder. Dus command line import. Fijn denk ik. Maar nee dus. Dat wil niet.

mysql -u openfrag -p openfrag_forum < /home/openfrag/openfrag_cms-5.sql

dat levert
ERROR 1153 at line 62: Got a packet bigger than 'max_allowed_packet'

op. Nu heb ik my.cnf gecheckt, en daar staat ie op 16 mb. Nu heb ik dat via de command line naar 90 mb verzet. Maar alsnog. Het wil niet.

Nu heb ik line 62 nageken, en die is vrij lang, maar lijkt mij ook. Gewoon een insert...

Wie weet raad, met google kom ik er helaas niet, krijg ik alleen maar verhalen over hoe my.cnf te configgen enz :'(

|>

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Problemen is niet echt een beschrijving dus een kleine titeledit zodat de melding staat uitgetypt :)

Is het die ene regel? <-- Wat als je die weglaat? Als test dan.

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 02-01-2005 20:28 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• simon
F_J_K schreef op zondag 02 januari 2005 @ 20:28:
offtopic:
Problemen is niet echt een beschrijving dus een kleine titeledit zodat de melding staat uitgetypt :)

Is het die ene regel? <-- Wat als je die weglaat? Als test dan.
same error...

|>

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Trek je sql file eens uit elkaar.

1e file alles tot en met regel 61.
2e file alleen regel 62.
3e file vanaf regel 63.

SQL is als het goed is regel voor regel in te lezen bij mysql...

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik heb begrepen van een paar mensen dat phpMyAdmin geen files aan kan groter dan 2 MB ofzo dus je moet ze dan inderdaad opsplitsen :|

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• simon
Oplossing gevonden, het lag bij het exporteren van de files. Ik koos voor extended inserts, en dat 'slikt' hij niet. Verder importeerde ik met de mysql client en niet met phpMyAdmin :)

|>

Pagina: 1