Nou, aangezien ik nu al een kleine 60 GB aan DiVX films heb, en nog maar een paar van hen heb kunnen omzetten naar MPEG2 en op SVCD kunnen branden om ze op mijn standalone DVD speler te kunnen afspelen (die geen DiVX speelt), ben ik van plan om een DiVX speler aan te schaffen. Aangezien het er tegenwoordig errug veel zijn, en het dus moeilijk is om een keuze te maken, vroeg ik me af naar jullie ervaringen met jullie DiVX spelers (aangezien ik helaas geen echte "ervaringen-topic" ben tegengekomen op Tweakers.net).
Bij het posten van je DiVX speler a.u.b. even de volgende vragen beantwoorden:
Merknaam & Type - is het misschien een aanbieding in de supermarkt? post dan alsnog e naam & type, de aanbiedingen komen namelijk (vooral bij de Aldi) vaak terug, met nog betere eigenschappen dan hun voorgangers
Prijs - vind je het een goede prijs/kwaliteit verhouding?
Vormgeving - leek het net of het in een Oost-europese kelder gespoten was
?? Of is de heer Porsche aan het werk geweest? Ook dit is een belangrijke punt aangezien het ook een beetje moet passen bij de rest van je woonkamer.
Afspeelbare soorten DiVX - zijn er misschien soorten DiVX bij die niet afgeslpeeld kunnen worden? (ik ben o.a. benieuwd naar de beruchte DiVX 3.11
)
Beeldkwaliteit - de eerste DiVX spelers waren slecht van beeldkwaliteit. Hoe zit het nu?
Ondertitels - welke formaten? is er sprake van "verslikking"? kun je de plaats ervan wijzigen? lettertypes? achtergrond?
Eindoordeel - als je nu er een had moeten kopen, had je dat dan gedaan? waarom wel/niet?
P.s. meerdere posts van dezelfde speler zouden ook fijn zijn, aangezien ieder het van een andere kant bekijkt (wel niet steeds dezelfde gebruiker he
).
Bij het posten van je DiVX speler a.u.b. even de volgende vragen beantwoorden:
Merknaam & Type - is het misschien een aanbieding in de supermarkt? post dan alsnog e naam & type, de aanbiedingen komen namelijk (vooral bij de Aldi) vaak terug, met nog betere eigenschappen dan hun voorgangers
Prijs - vind je het een goede prijs/kwaliteit verhouding?
Vormgeving - leek het net of het in een Oost-europese kelder gespoten was
Afspeelbare soorten DiVX - zijn er misschien soorten DiVX bij die niet afgeslpeeld kunnen worden? (ik ben o.a. benieuwd naar de beruchte DiVX 3.11
Beeldkwaliteit - de eerste DiVX spelers waren slecht van beeldkwaliteit. Hoe zit het nu?
Ondertitels - welke formaten? is er sprake van "verslikking"? kun je de plaats ervan wijzigen? lettertypes? achtergrond?
Eindoordeel - als je nu er een had moeten kopen, had je dat dan gedaan? waarom wel/niet?
P.s. meerdere posts van dezelfde speler zouden ook fijn zijn, aangezien ieder het van een andere kant bekijkt (wel niet steeds dezelfde gebruiker he
[ Voor 37% gewijzigd door ibr op 02-01-2005 19:57 ]
Altijd rekening houden met toeval, kans & geluk