Toon posts:

Vastloper -> Helpppp

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb even een vraagje. Gisterenavond was ik vrolijk een beetje aan het gamen en wat aan t surfen. Toen ik ging slapen heb ik de pc aangelaten en de monitor (tft) uitgezet. Ik kom vanmorgen weer bij mijn computer kijken en mijn monitor gaat niet meer aan, althans hij gaat wel aan maar er blijft een oranje lampje branden. Ook brand het lampje van zowel de cd writer als de disk drive. De cd writer krijg ik niet meer open, er gebeurt helemaal niks. De PC reageerd nieteens meer op de reset knop.

Ik zit nu op de laptop met mn tft hieraan verbonden, dit werkt gewoon goed.

Ik heb de spanning al meerdere malen van de pc afgehaald, dit mocht helaas niet baten.
Heeft iemand enig iedee wat er aan de hand is?

Alvast bedankt!

Groet,
Job

Verwijderd

Hoi. Welkom op GoT :)

Helaas doe ik je eerste topic gelijk dicht, omdat er het een en ander beter kan. Nu kan ik dat wel voor jou doen, maar het is handiger als je gelijk het forum leert kennen.

Ik zou je willen vragen om eerst de FAQ even door te lezen. Daar staat in hoe dit forum in elkaar steekt.

Daarna kun je de search gebruiken om te kijken of dit probleem vaker langsgekomen is. Lukt dat niet, dan kun je een topic openen.

Voordat je een topic opent, lees goed de stickies (blauwe icoontjes bovenaan ieder forum) door om te kijken of dit het juiste forum is voor jouw topic. In dit geval is dat namelijk niet zo. Spielerij - Problemen & Vragen is een forum voor problemen met spellen. Dit lijkt mij meer een geval voor Videoplanken & Beeldkanonnen.

Veel plezier op GoT verder :)

Dit topic is gesloten.