Ik wil wel eens weten wat mensen halen met 2x 6600GT's in SLi op stock settings in 3dmark03. Ik krijg er bijna niets uit namelijk.
Verwijderd
Ik heb een probleem met mijn Leadtek GeForce 6600 GT AGP. Nadat ik vorige week eerst problemen had met artifacts (was een SiS / Forceware-bug, grotendeels opgelost door 67.03 drivers) had ik daarna een probleem dat in spellen als EverQuest 2 en Warcraft 3 na een 10 - 15 minuten spelen het beeld bevroor (de muziek niet en het muispijltje ook niet). Dit duurde dan een paar seconden, waarna het spel meestal gewoon weer doorging.
Ik heb daarom vanavond maar besloten om Windows XP opnieuw te installeren. Nadat XP eerst SP2 plus alle updates geinstalleerd, daarna de IDE, AGP en USB drivers en daarna de forceware drivers. Het probleem is nu dat op het moment dat het inlogscherm zou moeten komen er niets meer gebeurd. Het beeld van mijn monitor blijft gewoon zwart. De drivers weer in veilige mode gedeinstalleerd en driver cleaner uitgevoerd en nog een paar keer geprobeerd met verschillende drivers (66.93, 67.03, 71.24), maar allemaal hetzelfde resultaat. Als ik vervolgens opstart met de laatste juiste configuratie (menupunt nadat de pc niet goed is opgestart) dan kom ik wel in Windows. Ik zie de kaart dan ook gewoon bij apparaatbeheer staan, zonder uitroepteken. Zodra ik dan probeer de resolutie of het aantal kleuren te wijzigen, dan is het gelijk weer afgelopen, met een zwart scherm met een knipperende cursor linksbovenin.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Kan het zijn dat een van de twee (of beide) problemen veroorzaakt worden door mijn voeding (slechts 250W)? Zo ja, welke voeding kunnen jullie me aanbevelen? Ik heb zelf wel interesse in de Cooler Master voedingen uit de pricewatch, maar ik weet niet of 350W ook te weinig is. Ik heb verder niet veel apparatuur in mijn pc, namelijk:
- 1 HD
- DVD-ROM
- DVD-brander (NEC1300A, momenteel niet aangesloten)
- geluidskaart (Terratec Xfire 1024)
- USB muis (Logitech MX 1000)
- USB printer (Canon i560)
- geheugenkaartlezer (momenteel niet aangesloten)
Ik heb daarom vanavond maar besloten om Windows XP opnieuw te installeren. Nadat XP eerst SP2 plus alle updates geinstalleerd, daarna de IDE, AGP en USB drivers en daarna de forceware drivers. Het probleem is nu dat op het moment dat het inlogscherm zou moeten komen er niets meer gebeurd. Het beeld van mijn monitor blijft gewoon zwart. De drivers weer in veilige mode gedeinstalleerd en driver cleaner uitgevoerd en nog een paar keer geprobeerd met verschillende drivers (66.93, 67.03, 71.24), maar allemaal hetzelfde resultaat. Als ik vervolgens opstart met de laatste juiste configuratie (menupunt nadat de pc niet goed is opgestart) dan kom ik wel in Windows. Ik zie de kaart dan ook gewoon bij apparaatbeheer staan, zonder uitroepteken. Zodra ik dan probeer de resolutie of het aantal kleuren te wijzigen, dan is het gelijk weer afgelopen, met een zwart scherm met een knipperende cursor linksbovenin.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Kan het zijn dat een van de twee (of beide) problemen veroorzaakt worden door mijn voeding (slechts 250W)? Zo ja, welke voeding kunnen jullie me aanbevelen? Ik heb zelf wel interesse in de Cooler Master voedingen uit de pricewatch, maar ik weet niet of 350W ook te weinig is. Ik heb verder niet veel apparatuur in mijn pc, namelijk:
- 1 HD
- DVD-ROM
ik wilde een SLI opstelling maken met 2 GeForce 6600 GT kaartjes.
Het mobo wordt de ASUS A8N-SLI Deluxe...
Nu is mijn vraag welk merk kan ik het beste kopen? Welk is out-of-the-box t snelst?
Ik wil NIET gaan OC'en...
Nu is mijn vraag welk merk kan ik het beste kopen? Welk is out-of-the-box t snelst?
This is the Way.
"Kan het zijn dat een van de twee (of beide) problemen veroorzaakt worden door mijn voeding (slechts 250W)?"
Dit kan altijd wel een probleem vormen als het zo laag is hoewel het wel apart is dat ie daarvoor gewoon liep. 250W zegt niet veel zonder het merk
Mocht je beslissen zoiezo nog een goede voeding te willen is dit wel een goede thread
Welke voeding heb ik nodig? Deel 9
Dit kan altijd wel een probleem vormen als het zo laag is hoewel het wel apart is dat ie daarvoor gewoon liep. 250W zegt niet veel zonder het merk
Mocht je beslissen zoiezo nog een goede voeding te willen is dit wel een goede thread
Welke voeding heb ik nodig? Deel 9
Verwijderd
Nu als ik wil gaan ontdekken of het de voeding effectief is, dan schakelde ik altijd aparaten uit en zet ik m'n oc ook af.Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 22:38:
Ik heb een probleem met mijn Leadtek GeForce 6600 GT AGP. Nadat ik vorige week eerst problemen had met artifacts (was een SiS / Forceware-bug, grotendeels opgelost door 67.03 drivers) had ik daarna een probleem dat in spellen als EverQuest 2 en Warcraft 3 na een 10 - 15 minuten spelen het beeld bevroor (de muziek niet en het muispijltje ook niet). Dit duurde dan een paar seconden, waarna het spel meestal gewoon weer doorging.
- 1 HD
- DVD-ROM
dus, dvdrom powerstekker eruit, dvdbrander, geluidskaart uit je pc. je usb printer, etc...
mss levert dat niet genoeg stroom op om zo je gf6600gt te starten, maar toen ik power problemen had met m'n hdd's en dvd-rom's, schakelde ik een paar apparaten uit. via hardware, dus niet uitschakelen in de windowseigenschappen é! Mss helpt dat?
ok, je hebt dan wel ff geen sound enzo, maar als pure testopstelling kan dat toch werken?
Schakel ook zoveel mogelijk uit in je bios wat je niet nodig hebt.
COM poorten, LPT poort, etc... Zo kan je weer energie besparen en/of conflicten uitsluiten.
Ben je zeker dat het niet ligt aan de koeling van de northbridge? Die staat namelijk in fucntie van de agp-bus. Plaats daar een extra fan op. Mss wordt je northbridge te heet met die 6600gt? datatransfers, etc...
tzijn maar gokjes é. laat eens wat weten?
Ik haal nu 9150 punten in 3dmark03. Kaart draait nu op 560/1220.
XFX PCI-e 6600GT
Heb 71,40 Drivers WHQL.
XFX PCI-e 6600GT
Heb 71,40 Drivers WHQL.
[ Voor 10% gewijzigd door STIMPPYYY op 09-01-2005 23:34 ]
Ik zit zelf ook te kijken naar een nieuw mobo, cpu, mem en gpu, en zat ook te denken aan een Asus A8N + 3200+ + 1GB low-latency DDR SDRAM + GPU
Maar de gpu, tja, ik snap dat de 6600 GT veel waar biedt voor je geld, maar ik wil ook natuurlijk gebruik gaan maken van SLI. En volgens mij levert de 6800 GT veel meer op in SLI, en bovendien, wat belangrijker is, denk ik dat bijv. die Asus 6600 GT TOP kaart over niet al te lange tijd niet meer te krijgen is....en dan kan je fluiten naar je SLI....En dat idee heb ik sowieso met alle 6600 GT kaarten eigenlijk.... (Het lijkt mij dat de 6800 GT nog langer verkrijgbaar zal zijn, maar correct me if i'm wrong) Wie zegt dat de 6600 GT die ik over een jaar koop ook werkt met die ik nu koop, ookal is het exact dezelfde? Het is iig zeker niet dezelfde revisie, dus dat kan al problemen opleveren. Ik wil dus wel graag SLI, maar wel zo dat ik er ook echt zeker van ben dat ik nog die mogelijkheid heb over een jaar. Ik game niet zo heel veel, maar ben wel intensieve gebruiker in de zin van photosoepen/internetten/office/etc. En als ik af en toe game wil ik de nieuwste games wel op een fatsoenlijke resolutie kunnen draaien.
Het lijkt dus dat een 6600 GT het beste is voor mij, alleen ik weet het dus niet ivm dat ze misschien over een jaar niet meer leverbaar zijn
Iemand commentaar?
Maar de gpu, tja, ik snap dat de 6600 GT veel waar biedt voor je geld, maar ik wil ook natuurlijk gebruik gaan maken van SLI. En volgens mij levert de 6800 GT veel meer op in SLI, en bovendien, wat belangrijker is, denk ik dat bijv. die Asus 6600 GT TOP kaart over niet al te lange tijd niet meer te krijgen is....en dan kan je fluiten naar je SLI....En dat idee heb ik sowieso met alle 6600 GT kaarten eigenlijk.... (Het lijkt mij dat de 6800 GT nog langer verkrijgbaar zal zijn, maar correct me if i'm wrong) Wie zegt dat de 6600 GT die ik over een jaar koop ook werkt met die ik nu koop, ookal is het exact dezelfde? Het is iig zeker niet dezelfde revisie, dus dat kan al problemen opleveren. Ik wil dus wel graag SLI, maar wel zo dat ik er ook echt zeker van ben dat ik nog die mogelijkheid heb over een jaar. Ik game niet zo heel veel, maar ben wel intensieve gebruiker in de zin van photosoepen/internetten/office/etc. En als ik af en toe game wil ik de nieuwste games wel op een fatsoenlijke resolutie kunnen draaien.
Het lijkt dus dat een 6600 GT het beste is voor mij, alleen ik weet het dus niet ivm dat ze misschien over een jaar niet meer leverbaar zijn
[ Voor 5% gewijzigd door oli4100 op 10-01-2005 00:15 ]
Mja , lijkt me niet zo lastig toch? Voor de prijs van 1 zo'n 6800 koop je toch zo 2 6600's ? Zie niet in als je toch een 6800 overweegt niet gelijk voor hetzelfde geld 2 dezlfde 6600's zou kopen mocht je daar voor kiezen
2x6600gt = 6800gt (qua prijs dan) dus kies zelf maar
PSN: djmurcielago
Koop je nu een 6600GT en straks (over een jaartje) koop je voor of een GT bij of je koopt geowon 2x 6800GT die natuurlijk dan in prijs zijn gedaald. Ik zie het nut niet in van een 6800GT is beetje overkill op dit moment.oli4100 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 00:13:
Ik zit zelf ook te kijken naar een nieuw mobo, cpu, mem en gpu, en zat ook te denken aan een Asus A8N + 3200+ + 1GB low-latency DDR SDRAM + GPU
Het lijkt dus dat een 6600 GT het beste is voor mij, alleen ik weet het dus niet ivm dat ze misschien over een jaar niet meer leverbaar zijnIemand commentaar?
/edit
Ik heb trouwens beetje vreemd probleem. Op een of andere manier willen games niet lekker werken op 1280x1024. Ik heb drivers van Nvidia site al geprobeerd en nu heb ik 71.40 erop staan WHQL waarbij ik ook hetzelfde probleem heb. Het lijkt net of het beeld in 2 stukken wordt verdeeld. Bij HL DM komt dit probleem voor en ook bij Generals Zero hour waarbij ik niet eens 1280x1024 kan kiezen.
Screenie:

Je ziet AUX power is vaag en ik heb geen ammo (duh je hebt geen gun waar ammo in hoort) maar dat staat er dus bij geen 1 gun.
Iemand een oplossing?
/edit 2
Ook al op 1024x768 @ 4XAA

Btje vreemd dit.
[ Voor 21% gewijzigd door STIMPPYYY op 10-01-2005 01:08 ]
Verwijderd
Ja ikke!oli4100 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 00:13:
...
Het lijkt dus dat een 6600 GT het beste is voor mij, alleen ik weet het dus niet ivm dat ze misschien over een jaar niet meer leverbaar zijnIemand commentaar?
In de computerwereld slaagt men er altijd in om backwards compatible te blijven. En als ze dat niet goed lukken, lanceren ze het zelfde product gewoon onder een andere naam. Daar idd optimaliseren ze alles en maken dat ze beter werken, en deze zullen ze mss lanceren onder de naam (ik schat) 6660GT. En natuurlijk is de 6660GT niet compatible met de 6600GT, ondanks het product famillie is van elkaar.
Dus ik denk dat je veilig nu een 6800GT kan kopen en binnen een jaartje, desnoods op ebay, weer één. Maar natuurlijk, als ze de productlijn vernietigen binnen één jaar tijd (lijkt me sterk

Tnx voor je commentaarVerwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 08:00:
[...]
Ja ikke!![]()
In de computerwereld slaagt men er altijd in om backwards compatible te blijven. En als ze dat niet goed lukken, lanceren ze het zelfde product gewoon onder een andere naam. Daar idd optimaliseren ze alles en maken dat ze beter werken, en deze zullen ze mss lanceren onder de naam (ik schat) 6660GT. En natuurlijk is de 6660GT niet compatible met de 6600GT, ondanks het product famillie is van elkaar.
Dus ik denk dat je veilig nu een 6800GT kan kopen en binnen een jaartje, desnoods op ebay, weer één. Maar natuurlijk, als ze de productlijn vernietigen binnen één jaar tijd (lijkt me sterk)ddan heb je neits aan je SLI. Maar leve ebay!
ik denk NIET dat de 6800gt over een jaar NIET meer te koop is, check anders maar de pricewatch, daar staat ook nog een radeon 9700 of 9800 in, dus sja
waarschijnlijk bedoel je: eerst een 6800gt en over een jaar nog een?oli4100 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 09:24:
[...]
Tnx voor je commentaar(Iedereen dus
) Tja, de een zegt dus 2x 6600GT, en de ander zegt 6800GT en over een jaar nóg een...Maar ik heb wel het geld voor een 6800GT, maar als ik er zeker van ben dat ik over een jaar nog diezelfde 6600GT kan krijgen én dat ik dan nog alle nieuwe games kan spelen en daardoor nog (vanaf nu) 2 á 3 jaar met dat systeem kan werken, dan neem ik dat. Is dat niet mogelijk, dan kan ik toch beter voor die 6800GT gaan....
en het zal niet zo zijn dat je over een jaar de nieuwste games niet meer kan spelen, check je portemonnee, en beslis dan
Nee, ik bedoel wél nu één 6600GT en dan over een jaar nog een of nu één 6800GT en over een jaar nog een. Ik ga nu iig niet 2x 6600GT kopen. Het geld heb ik wel, maar als ik simpelweg weet dat ik niet meer nodig heb dan nu 1x 6600GT en over een jaar 2x 6600GT dan doe ik dat. En zo niet, dan neem ik dus nu die enkele 6800GT. Maar het lijkt er dus op dat die enkele 6600GT voor mij voldoende zal zijn en over een jaar die extra 6600GT een voldoende upgrade zal zijn.djmurcielago schreef op maandag 10 januari 2005 @ 09:27:
[...]
waarschijnlijk bedoel je: eerst een 6800gt en over een jaar nog een?
en het zal niet zo zijn dat je over een jaar de nieuwste games niet meer kan spelen, check je portemonnee, en beslis dan
Tenzij ze plots weer met nieuwe grafische snufjes voor in games uitkomen in die tijd uiteraard
(volgend jaar SLI en dan nog 2-3jaar is best lang
)
Pheace schreef op maandag 10 januari 2005 @ 09:47:
Tenzij ze plots weer met nieuwe grafische snufjes voor in games uitkomen in die tijd uiteraard(volgend jaar SLI en dan nog 2-3jaar is best lang
)
Vanaf nu dus. Vanaf nu 3 á 4 jaar met dezelfde hardwareoli4100 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 09:24:
[...]
Tnx voor je commentaar(Iedereen dus
) Tja, de een zegt dus 2x 6600GT, en de ander zegt 6800GT en over een jaar nóg een...Maar ik heb wel het geld voor een 6800GT, maar als ik er zeker van ben dat ik over een jaar nog diezelfde 6600GT kan krijgen én dat ik dan nog alle nieuwe games kan spelen en daardoor nog (vanaf nu) 2 á 3 jaar met dat systeem kan werken, dan neem ik dat. Is dat niet mogelijk, dan kan ik toch beter voor die 6800GT gaan....
ow excuses , die had ik gemist

Precies, dan kun je met de rest van je geld verder sparenoli4100 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 09:37:
[...]
Maar het lijkt er dus op dat die enkele 6600GT voor mij voldoende zal zijn en over een jaar die extra 6600GT een voldoende upgrade zal zijn.
Is het niet van belang dat de 2 kaarten precies gelijk zijn, dus ook dezelfde firmware?
Nu is het wel mogenlijk over een jaar in beide kaarten een gelijke firmware te flashen, maar is de kans niet redelijk aanwezig dat over een jaar de 6?00gt kaarten van een nieuwe revisie zijn omdat nvidia een paar oneffenheden ofzo heeft glad gestreken en\of de kaarten net ff anders bakt omdat dat goedkoper is. Met als gevolg problemen om sli aan de praat te krijgen?
Nu is het wel mogenlijk over een jaar in beide kaarten een gelijke firmware te flashen, maar is de kans niet redelijk aanwezig dat over een jaar de 6?00gt kaarten van een nieuwe revisie zijn omdat nvidia een paar oneffenheden ofzo heeft glad gestreken en\of de kaarten net ff anders bakt omdat dat goedkoper is. Met als gevolg problemen om sli aan de praat te krijgen?
Verwijderd
Zijn deze kaarten niet te unlocken qua pipelines ? En als ik met rivatuner de core omhoog gooi, doet die dat op beide kaarten ?
Verwijderd
euh lees jij wel? maar swat, ik herhaal nog eens:hjs schreef op maandag 10 januari 2005 @ 10:34:
Is het niet van belang dat de 2 kaarten precies gelijk zijn, dus ook dezelfde firmware?
@70373Rekx schreef op maandag 10 januari 2005 @ 08:00:
[...]
Ja ikke!
Dus ik denk dat je veilig nu een 6800GT kan kopen en binnen een jaartje, desnoods op ebay, weer één. Maar natuurlijk, als ze de productlijn vernietigen binnen één jaar tijd (lijkt me sterk )ddan heb je neits aan je SLI. Maar leve ebay!
extra pipelines,Hhmmm don't think so. Ik dacht dat de 6600GT alle mogelijke pipelines open stonden? dus. WIl je sneller, moet je naar de 6800 series gaan, vermeld in de startpost.
ivm je vraag om te oc'n. Goeie vraag. weet daar niet echt een antwoord op.
Ik vermoed dat je beide kaarten appart oc/ed. Je zal volgens mij de core en de mem van kaart1 kunnen aanpassen, lostaand van kaart2 en andersom. (logisch , als ik het vergelijk met de voodoo2)
Verwijderd
Mijn bedoeling was dan elke kaart apart te nemen en via een BIOSFlash een stabiele core en mem instellen en zo wel beide kaarten wat hogr te laten draaien. Of er moet een tool uitkomen die beide kaarten kan OC'en =]
En wat betreft die 6800 ? Graag, maar asus schiet niet echt op he =p
Worden die kaarten in windows niet herkend als één kaart? Want als dat zo is dan lijkt het niet meer dan logisch dat ze beiden worden ge-oc'ed op het moment dat je ze core met rivatuner omhoog gooitVerwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 12:48:
Mijn bedoeling was dan elke kaart apart te nemen en via een BIOSFlash een stabiele core en mem instellen en zo wel beide kaarten wat hogr te laten draaien. Of er moet een tool uitkomen die beide kaarten kan OC'en =]
Verwijderd
Mijn probleem met het niet meer kunnen wijzigen van de resolutie of het aantal kleuren bij mijn schone install van XP is inmiddels opgelost. Het bleek aan de videokaart te liggen, deze had ik voor de herinstallatie van XP nog even losgehad omdat ik wou nakijken of de powerconnector wel goed vast zat. Daarna heb ik XP opnieuw geinstalleerd en begon mijn probleem. Ik heb nu de videokaart er weer even uitgehaald en er weer ingestoken en nu werk het weer zoals het hoort.
Ik heb ook het advies opgevolgd van ekx om zoveel mogelijk hardware los te koppelen om te zien of dit help tegen het bevriezen tijdens spellen. Mocht dit helpen (of niet) dan meld ik het weer even.

Ik heb ook het advies opgevolgd van ekx om zoveel mogelijk hardware los te koppelen om te zien of dit help tegen het bevriezen tijdens spellen. Mocht dit helpen (of niet) dan meld ik het weer even.
gezien ik nog geen reacties heb gehad over mijn vraag naar ervaringen van een 1a-cooling blokje op een xfx 6600gt kaart, zal ik mijn vraag maar wat versoepelen 
heeft er iemand al een watercooling blokje op een 6600gt kaart gezet?
paste dit goed?
ging de standaard cooling er gemakkelijk af?
is er nog kans om je core makkelijk te verneuken? (ik had gelezen dat 6600gt een enorm broze core had)
en hoe voorkom je dit?
heeft er iemand al een watercooling blokje op een 6600gt kaart gezet?
paste dit goed?
ging de standaard cooling er gemakkelijk af?
is er nog kans om je core makkelijk te verneuken? (ik had gelezen dat 6600gt een enorm broze core had)
en hoe voorkom je dit?
Maar bij welke 6600 GT op AGP zit nu een HDTV-adapter met HDTV-uitgangen? En werkt die met andere kaarten?
Ik heb deze van pixelview gekocht, met HDTV-uitgangen...Timmyboy_ schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:57:
Maar bij welke 6600 GT op AGP zit nu een HDTV-adapter met HDTV-uitgangen? En werkt die met andere kaarten?
http://www.prolink.com.tw...AGP/GeForce6600GT_AGP.htm
ik wil deze kaart graag kopen, liever dan een 6800LE.
Maar ik wil stilte; voor de 6800 serie is deze er:

Artic Cooling NV Silencer
Is er ook zoiets voor de 6600?

Waar heb je die gekocht dan als ik vragen mag?tweak_master schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:15:
[...]
Ik heb deze van pixelview gekocht, met HDTV-uitgangen...
http://www.prolink.com.tw...AGP/GeForce6600GT_AGP.htm
Zoiets komt waarschijnlijk ergens in februari uit. Weten we nog niet preciesmarteltor schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:29:
[afbeelding]
[ Voor 42% gewijzigd door SneaZy op 10-01-2005 18:35 ]
Verwijderd
ik heb juist m'n leadteak a6600gt van bij alternateTimmyboy_ schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:57:
3dmarks +- 7100 op een athlon xp fsb @210mhz en totale kloksnelheid +-@1999mhz standaard alles standaard, met virusscan en andere troep nog aanstaan.
zit een hdtv-out op.
Eerst dacht ik ook vivo. Niet dus zoals bij MSI
kmoetzeggen, dat kaartje is stil, niet te horen. Binennkort op m'n forum maak ik een leuke review zoals er al velen zijn. Kzal den link dan nog wel posten hier. kheb het geluid opgenomen voor mensen die een referentei wil hebben.
Verschillende opnames. 1 met casefans en dan de overgang zonder casefans (wel met m'n voeding en m'n cpu fan aan off course) maar ja, later meer info.
Alleszins geen slechte koop op 't eerste zicht lijkt me.
EDIT:
nog een vraagje aan iemand.
Is het mogelijk, ondanks er geen VIVO op die kaart zit, toch gebruik te maken van de hardware matige encoder functie ivm MPEG4 en WMV9? zoja welk programma? of gebeurt dit automatisch door de hardware?
Welke drivers?
etc... dit vind ik nu es interessante info ook voor op de startpost.
Heeft iemand hier al onderzoek naar gedaan?
EDIT2
ik heb al wat info gevonden daaromtrend:
http://www.behardware.com/html/news/cat4/page4.html
More than 8 months after this announcement, NVIDIA finally releases the PureVideo. This denomination gathers this mode reading functionalities. Amongst them is hardware decoding acceleration and process methods mainly used to correct artefacts due to the 3:2 pull-down mode poorly used with videos to increase from 24 to 30 images per second required for the NTSC mode (it isn’t used for PAL or SECAM). These functions are available in MPEG-2 and it is only possible to use them with NVIDIA DVD Decoder, which needs to be bought separately…
...
First thing, the Windows Media acceleration is available with NV41, NV43 and NV44 chips but not with the NV40/NV45: the 6800 Ultra and GT PCI Express and the 6800 Ultra, GT, standard and LE AGP. The GeForce 6200 TurboCache 64 and 32 MB will have to use an accelerated decoding in MPEG-2 and in WMV, until 1280 x 720 (720p) but not in 1920 x 1080 (1080p), whereas the 6200 TC 16 MB only provides an acceleration in standard definition but not in high definition.
...

iemand anders nog info?...
When we use the specific DLL provided by NVIDIA results change, as the CPU percentage falls to 51%. This high definition Windows Media hardware decoding will be for users who want to use a computer with averages performances to watch high quality movies at home.
...
There are still however some issues: Windows Media acceleration isn’t available with the 6800 GT / Ultra and we don’t have any information regarding MPEG encoding functionalities announced 8 months ago.
EDIT3
http://htpcnews.com/forums/index.php?showtopic=7656
http://www.techreport.com/onearticle.x/7535Posted: Oct 30 2004, 10:35 AM
NVIDIA won't be able to fix this problem with a driver update, obviously, since the problem is in NV40 silicon. All current GeForce 6800 cards, both AGP and bridged PCI Express (NV45), are affected, and NVIDIA gave us no indication that they plan to fix the video processor silicon in a newer revision of NV40. I expect they will simply replace NV40 with a newer high-end NV4x GPU and incorporate the fixes at that time, as they've done with the lower-end NV43.
And even with the 6600/6200 there is still a hang up...
At present, even NV43-based cards can't make use of the advanced encode/decode capabilities of the video processor, because NVIDIA hasn't supplied the world with a working driver for it yet. NVIDIA has promised an updated driver and codec software layer to make this work in the relatively near future.
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 21:25 . Reden: extra info ]
Heeft er hier iemand een Gainward 6600GT GLH die met 1.6ns geheugen?
zoja bevalt ie en hoever krijg je hem ?
zoja bevalt ie en hoever krijg je hem ?
nog een paar weekjes en dan komt de NV Silencer 6 uitmarteltor schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:29:
[afbeelding]
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
kan de Zalman VF 700 CU nou op mijn XFX 6600 GT agp want er gaan geruchten de ronde dat dat nie zou passen, want ik wil deze koeler bestellen dit ding maak een pokkeherrie
Verwijderd
Een Gforce 6800GT van Asus (dus diegene met maar 128mb en ram iets lager geklokt) scoort die beter dan een 6600GT? Vind geen benchmarks over die speciale asus
Ja er is een apart topic over te vinden. Hoewel het niet veel scheeld. Ik haal toch 9500 punten in 3dmark03 met 6600GT op 560/1220.
Ik vind de 6600GT een top kaartje draai eigenlijk alles op de hoogste kwaliteit. Ik vind het in cs source en HL2 DM dan wel smullen geblazen
Ik vind de 6600GT een top kaartje draai eigenlijk alles op de hoogste kwaliteit. Ik vind het in cs source en HL2 DM dan wel smullen geblazen

[ Voor 138% gewijzigd door STIMPPYYY op 10-01-2005 21:06 ]
ekx: het betreft alleen decoding, niks over encoding, heb er ook nog niks over gehoord.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Verwijderd
ja, zie m'n edit's en die info.(Verwijderd in "Het GeForce 6600 (GT) topic! Deel 2")ErikRo schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:22:
ekx: het betreft alleen decoding, niks over encoding, heb er ook nog niks over gehoord.
Ze weten nog niet zeker of het encoden ook kan worden toegepast. De 6800 kan alleszins niet hardwarematig decoderen. het probleem hebben ze echter opgelost in de 6600gt (nv43). Maar nog niet volledig.
MPEG2 namelijk daarvoor heb je de nvidia decoder voor nodig en die moet je kopen.
WMV9 wordt wel ondersteund.
Moet me nog meer verdiepen daarin. Maar meer input is altijd welkom.
Kvind't toch nuttige informatie. had er nog niets over gevonden in deze topics.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 21:33 . Reden: plaatsing url ]
minikickHIValicious schreef op zondag 09 januari 2005 @ 23:01:
ik wilde een SLI opstelling maken met 2 GeForce 6600 GT kaartjes.
This is the Way.
Verwijderd
Nou, je geeft ook snel op. Lukt je SLi opstellling niet?Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 22:18:
Heb nog 2x de Asus 6600GT over, 3 dagen oud incl. bon etc.
Asus GT top zoals je kunt zien. Anders koop je de leadtek die maakt minste lawaai (schijnt), voor de rest zijn prestaties nagenoeg gelijk.
Zucht, wel vermoeiend telkens door te moeten scrollen over de zelfde vragen over passende coolers op de AGP (zijn er nog niet),
instabiele pc's (ivm voeding en onvoldoende koeling),
vragen of de voeding van iemands pc voldoende is..,
temperaturen (zie startpost), noise levels (zie startpost).
ze zijn allemaal al beantwoord; die vragen, in dit forum en zijn voorganger.
temperaturen (zie startpost), noise levels (zie startpost).

<nope geen vermeldingen van hoe snel mijn systeem wel niet is>
Vraagprijs?Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 22:18:
Heb nog 2x de Asus 6600GT over, 3 dagen oud incl. bon etc.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd
tja,Jerrycan schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 08:51:
Zucht, wel vermoeiend telkens door te moeten scrollen over de zelfde vragen over passende coolers op de AGP (zijn er nog niet),
temperaturen (zie startpost), noise levels (zie startpost).![]()
![]()
mss heb je anders nog info ivm dat mpeg2 decoderen etc...? maar daar antwoorden ook weinig mensen op. (1 respons tot nu toe, waarvoor dank)
Verwijderd
210 euro.. Gekocht 4 dagen geleden bij MyCom voor 225, dus nog 11 maanden en 28 dagen garantie
heb zelf sinds vrijdag de 6600GT PCI-e van Club-3D icm onderstaande PC (ook sinds vrijdag)
Moet zeggen, hij bevalt prima, op zich wel logisch aangezien mijn vorige kaart een 32mb prutding was
3dmark03: 8050 met stock koeler, zonder OC
syst.:
Aopen h600b 350W voeding
6600GT PCI-e Club 3d
P4 3 Ghz sock 775
2x 256Mb ddr2 533Mhz
MSI 915 Neo2 Platinum
160Gb Maxtor S-ata HDD
Valt overigens wel op dat de fan v/d videokaart altijd full speed draait. Maarja, op internet zijn er zat handige tooltjes te vinden waar je de fan op 2D stand langzamer kan laten draaien..
Doom3 draait prima op hi-detail op 1280*1024....ultra high detail trekt ie niet, maar ws. ligt dat aan het interne geheugen wat een beetje aan de krappe kant is...
Moet zeggen, hij bevalt prima, op zich wel logisch aangezien mijn vorige kaart een 32mb prutding was
3dmark03: 8050 met stock koeler, zonder OC
syst.:
Aopen h600b 350W voeding
6600GT PCI-e Club 3d
P4 3 Ghz sock 775
2x 256Mb ddr2 533Mhz
MSI 915 Neo2 Platinum
160Gb Maxtor S-ata HDD
Valt overigens wel op dat de fan v/d videokaart altijd full speed draait. Maarja, op internet zijn er zat handige tooltjes te vinden waar je de fan op 2D stand langzamer kan laten draaien..
Doom3 draait prima op hi-detail op 1280*1024....ultra high detail trekt ie niet, maar ws. ligt dat aan het interne geheugen wat een beetje aan de krappe kant is...
"210 euro.. Gekocht 4 dagen geleden bij MyCom voor 225, dus nog 11 maanden en 28 dagen garantie"
pfff 2de-hands is tweedehands
dat moet je bij de LE's eens proberen
Verwijderd
Heb ik ook nog liggen. 16/1.6 Goed voor 12.230 punten in 03...Pheace schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 11:09:
"210 euro.. Gekocht 4 dagen geleden bij MyCom voor 225, dus nog 11 maanden en 28 dagen garantie"
das een 6800le ja, unlocked met alle pipelines open (en dus eigenlijk een 6800ultra)marteltor schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:14:
das een 6800le?
www.google.nl
als ie daar ook vanaf wilt houd ik me aanbevolen
hah , normaal zou ik dat ook zeggen maar ik ben blij met mijn Leadtek 6600GT (wanneer ik hem binnenkrijg toch 
Meer dan genoeg voor dit arme systeempje
Meer dan genoeg voor dit arme systeempje
Verwijderd
Mail me anders ff =]marteltor schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:21:
als ie daar ook vanaf wilt houd ik me aanbevolen
gaat lastig zonder mailadres in profiel 
mijn mailadres is in profiel te vinden
mijn mailadres is in profiel te vinden
[ Voor 34% gewijzigd door marteltor op 11-01-2005 13:26 ]
Mijn core wil niet hoger dan 560 maar de mem houd maar niet op. Ik draai nu op 1255 en volgens mij wil die nog hoger 
/edit
/edit
[ Voor 8% gewijzigd door STIMPPYYY op 11-01-2005 13:40 ]
Ik neem aan dat je precies andersom bedoeltSTIMPPYYY schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 13:29:
Mijn mem wil niet hoger dan 560 maar de core houd maar niet op. Ik draai nu op 1255 en volgens mij wil die nog hoger
Kater? Eerst water, de rest komt later
Er staat bij mij bij, eigenschappen ->6600GT staat er bus: PCI Express x8
Volgens mij moet dit toch echt x16 zijn wat er eerst ook gewoon stond. Hoe los ik dit op
Owja ik heb de drivers al geuninstalled en weer opniew geinstalleerd werkte dus niet.
Volgens mij moet dit toch echt x16 zijn wat er eerst ook gewoon stond. Hoe los ik dit op

Owja ik heb de drivers al geuninstalled en weer opniew geinstalleerd werkte dus niet.
[ Voor 24% gewijzigd door STIMPPYYY op 11-01-2005 15:56 ]
Moederbord drivers?
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
Wat is je vraagprijs? En dit is agp he?MisteRMeesteR schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:19:
[...]
das een 6800le ja, unlocked met alle pipelines open (en dus eigenlijk een 6800ultra)
Verwijderd
bios instellingen?STIMPPYYY schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:22:
Net alle drivers van mobo geunintalled en weer opnieuw geinstalleerd daarbij ook videokaart drivers maar er blijft doodleuk x8 staan
jumper instellingen?
wordt je ander pci-expres slot gedeeld?
Er stond eerst wel PCI 16x enige wat ik net heb veranderd is AI overclocking aangezet op 10% en zelf wat gekloot met DDR en CPU instellingen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:24:
[...]
bios instellingen?
jumper instellingen?
wordt je ander pci-expres slot gedeeld?
A8N SLI DEL heb ik. Ik zou bij god niet weten waar ik daarvoor in het bios zou moeten kijken (heb alles al nagekeken).
Jumper instellingen?
Slot gedeeld? hoe kan je dat controlleren?
hoezo stem je mee als er in je sig staat dat je een GeForce 4 MX 440 DDR Ram 64MB hebtVerwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 00:35:
Mooi Geopend
, ik heb zelf ook meegestemt in de pols
« 'Mijn Socket 754 APG PC « '-_-' » 4075 met 3DMark05 en 6600GT' »
Wat een lamballen bij asus zeg. SLI Chip zat dus verkeerd om (Asus A8NSLI DEL.) staat er in het boekje. The asus blabla comes with ezchip standard it's set on Single videocard. Iig zoiets maargoed het werkt nu eindelijk
[ Voor 3% gewijzigd door STIMPPYYY op 11-01-2005 17:17 ]
Verwijderd
dus toch een jumpersetting? of hoe zet je dat dan goed? niet dati k het mobo heb , maar ik ben wel benieuwd.STIMPPYYY schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:17:
Wat een lamballen bij asus zeg. SLI Chip zat dus verkeerd om (Asus A8NSLI DEL.) staat er in het boekje. The asus blabla comes with ezchip standard it's set on Single videocard. Iig zoiets maargoed het werkt nu eindelijk
Heb je hem nog? en hoeveel moet tie kosten dan?MisteRMeesteR schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:19:
[...]
das een 6800le ja, unlocked met alle pipelines open (en dus eigenlijk een 6800ultra)
De XFX GeForce 6600 GT AGP heeft sinds 27/12 een nieuwe heatsink die de kaart 10 tot 20 graden celsius goedkoper koeler maakt 
http://www.xfxforce.com/pinetechnotes/Fan%20Update.pdf
Weet iemand hoe dat dan werkt met de kaarten die een "oude" fan hebben?
Stel ik bestel er nu eentje, heeft deze een nieuwe of oude heatsink? Of zou ik dat aan de leverancier moeten vragenThe XFX 6600 GT AGP is now shipping with an improved fansink.
[ Voor 5% gewijzigd door Ruzor op 12-01-2005 16:53 . Reden: 8)7 ]
Dat moet je aan de leverancier vragen, want hij zou ook die oudere nog op voorraad kunnen hebben die hij verkoopt.
Maar ja, die wilt niemand meer hebben als ze dit weten of de oudere versie van de kaart moet goedkoper worden.Tyranium schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 19:38:
Dat moet je aan de leverancier vragen, want hij zou ook die oudere nog op voorraad kunnen hebben die hij verkoopt.
Of de leverancier zegt niks tegen zijn klanten en probeert nog snel zijn voorraad met oude kaarten te verkopen en voert dan pas de 6600gt's met betere koeler in.
Eindelijk mijn 6600GT AGP binnen van het merk Leadtek. (Gekocht bij Alternate)
Ik schrok trouwens wel ff toen ik de verpakking opende. De kaart heeft namelijk nog de koeler van de 1ste versie. Dus niet het reference model van Nvidia.
Maar ff gecheckt op de site van Leadtek, maar deze kaart valt niet onder de terugroep actie.
(Zal wel een andere versie zijn dan ofsow, geen idee)
Dit is dus de kaart die op de .com site staat, niet op de .co.uk
Er zitten trouwens ook geen games bij. Wel jammer.
Specs:
AMD Athlon XP 2600+ @ 2305 mhz
1x512 en 2x256 pc3200
Asus A7N8X-X
Leadtek GeForce 6600 GT 128MB DDR3, ( AGP, DVI), WinFast A6600 GT TDH
Maargoed hier mijn scores:
3dmark03: 7182
3dmark05: 2961
Niet de beste scores, maar ik ben er blij mee
Ik schrok trouwens wel ff toen ik de verpakking opende. De kaart heeft namelijk nog de koeler van de 1ste versie. Dus niet het reference model van Nvidia.
Maar ff gecheckt op de site van Leadtek, maar deze kaart valt niet onder de terugroep actie.
(Zal wel een andere versie zijn dan ofsow, geen idee)
Dit is dus de kaart die op de .com site staat, niet op de .co.uk
Er zitten trouwens ook geen games bij. Wel jammer.
Specs:
AMD Athlon XP 2600+ @ 2305 mhz
1x512 en 2x256 pc3200
Asus A7N8X-X
Leadtek GeForce 6600 GT 128MB DDR3, ( AGP, DVI), WinFast A6600 GT TDH
Maargoed hier mijn scores:
3dmark03: 7182
3dmark05: 2961
Niet de beste scores, maar ik ben er blij mee
Dat zou ook nog sneaky kunnenTyranium schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 19:51:
Of de leverancier zegt niks tegen zijn klanten en probeert nog snel zijn voorraad met oude kaarten te verkopen en voert dan pas de 6600gt's met betere koeler in.
Mensen, allemaal deze handige tool installeren. t scheelt bakken met herrie als je niet aan het gamen bent, en als je aan het gamen bent merk je er niks van, tenminste als je het geluid aan hebtVerwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 23:59:
Hoe hard draait bij iedereen de fan? Draait hij op maar een snelheid?
Bij mij draait hij continu hetzelfde, in maar een stand,
voor windows en 2d en in 3dmark03, en het is een behoorlijk lawaai.
Ik kan helaas nergens de fan snelheid instellen.
EDIT: Ik heb in deel 1 gezien dat mensen de expertool gebruiken van gainward.
Dit werkt idd. zeer goed, pff. Voor mensen die geen fan control hebben
en meteen de nvidia drivers installeren, de fan draait continu voluit.
Voor rust in windows zelf:
http://ftp.gainward.com/utility/expertool/expertool_329.zip
" Eindelijk mijn 6600GT AGP binnen van het merk Leadtek. (Gekocht bij Alternate)"
Die heb ik dus ook net zondag besteld. Wel beetje vreemd. LEverbaarheid stond op 5-8 dagen of zo en nu krijg ik net bericht binnen dat ze het verwerkt hebben. (neem toch aan dat dat versturen betekent met pakketcode en alles?). Klaag ik natuurlijk niet over dat het zo snel is maar lijkt een beetje verdacht. Misschien teruggestuurd model?
ps: ben beetje paranoia maar dat is wel eens leuk op zijn tijd
pps: Mensen, allemaal deze handige tool installeren. t scheelt bakken met herrie als je niet aan het gamen bent, en als je aan het gamen bent merk je er niks van, tenminste als je het geluid aan hebt
Dat vroeg ik me ook net af , verandert ie dat automatisch als je gaat gamen of moet je daar zelf op letten? (niet mijn sterkste punt en dus niet erg goed voor mijn arme kaartje
)
Die heb ik dus ook net zondag besteld. Wel beetje vreemd. LEverbaarheid stond op 5-8 dagen of zo en nu krijg ik net bericht binnen dat ze het verwerkt hebben. (neem toch aan dat dat versturen betekent met pakketcode en alles?). Klaag ik natuurlijk niet over dat het zo snel is maar lijkt een beetje verdacht. Misschien teruggestuurd model?
pps: Mensen, allemaal deze handige tool installeren. t scheelt bakken met herrie als je niet aan het gamen bent, en als je aan het gamen bent merk je er niks van, tenminste als je het geluid aan hebt
Dat vroeg ik me ook net af , verandert ie dat automatisch als je gaat gamen of moet je daar zelf op letten? (niet mijn sterkste punt en dus niet erg goed voor mijn arme kaartje
[ Voor 30% gewijzigd door Pheace op 11-01-2005 20:10 ]
Geen jumpersetting maar er zit een kleine chip tussen SLI PCI slot 1 en slot 2. Deze chip kan je dus omdraaien dan heb je dual videocard functie (waar hij dus op stond) en dus ook andersom waardoor je single videocard staat. Scores van 3dmark zijn trouwens niet vooruit gegaan.Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:58:
[...]
dus toch een jumpersetting? of hoe zet je dat dan goed? niet dati k het mobo heb , maar ik ben wel benieuwd.
Welke tool?Pheace schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 20:08:
" Eindelijk mijn 6600GT AGP binnen van het merk Leadtek. (Gekocht bij Alternate)"
Dat vroeg ik me ook net af , verandert ie dat automatisch als je gaat gamen of moet je daar zelf op letten? (niet mijn sterkste punt en dus niet erg goed voor mijn arme kaartje)
[ Voor 55% gewijzigd door STIMPPYYY op 11-01-2005 20:17 ]
niemand heeft blijkbaar een gainward 6600gt

" Welke tool?"
Die van die post boven de mijne waar ik van quotte
Sorry , zie dat dikgedrukt hier de standaard is voor eigen reply , niet quote
Die van die post boven de mijne waar ik van quotte
Sorry , zie dat dikgedrukt hier de standaard is voor eigen reply , niet quote

[ Voor 12% gewijzigd door Pheace op 11-01-2005 20:27 ]
Voor die Gainward expertool heb je geen gainward videokaart nodig. Het werkt ook prima met mijn xfx 6800le. Sommige gainward goldensample opties zijn alleen niet aanwezig.
ik doelde niet op de expert tool maar op de kaart zelf.
de 6600GT GLH 1.6NS
wil weten of iemand die heeft
de 6600GT GLH 1.6NS
wil weten of iemand die heeft
[ Voor 19% gewijzigd door star-saber op 11-01-2005 21:00 ]
mijn xfx geforce 6600 gt werkt prima met dat tooltje, en hij veranderd het automatisch als je naar 3d modus gaat, wordt ie wel wat warmer, 75 graden, maar volgens mij is dat normaal tijdens het gamen
jefjef schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 18:02:
[...]
Heb je hem nog? en hoeveel moet tie kosten dan?
Oh mijn god, anders lezen jullie even goed de draad door.Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:22:
[...]
Wat is je vraagprijs? En dit is agp he?
Ik ben misschien geen moderator hiero maar toch wil ik even zeggen dat we het hier hebben over de 6600(GT), en niet wie hem 2e hands voor welke prijs aanprijsd. Ik zal hierover even een modje contacten
www.google.nl
Verwijderd
Kan iemand mij aanduiden wat de reference koeler van nvidia is?
En een foto van de oude en neie koeler van die leadtek laten zien? op de kaart?
De "zeemirmin" koeler is de standaard koelerVerwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 21:15:
www.google.nl
leest en gij zult vindenVerwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 21:15:

TS is inmiddels Ge-update:MisteRMeesteR schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 21:18:
[...]
De "zeemirmin" koeler is de standaard koelerin de volgende TS wordt er onderscheid gemaakt tussen de nieuwe en oude leadtek versies
Changelog: 11-1-2005 21:52 AGP stukje & LEadtek pic Toegevoegd
www.google.nl
Verwijderd
Met een Leadtek PX6600GT PCIe werkt de Gainward tool ook.
Alleen is de kaart in 2D standaard al stil.
Toen ik 'm op fixed 60% zette, hoorde ik 'm voor 't eerst (boven 't geluid van NB fan uitkomen).
Maar weer op dynamisch gezet. Eerst die NB maar eens passief koelen.
Alleen is de kaart in 2D standaard al stil.
Toen ik 'm op fixed 60% zette, hoorde ik 'm voor 't eerst (boven 't geluid van NB fan uitkomen).
Maar weer op dynamisch gezet. Eerst die NB maar eens passief koelen.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 21:55 ]
En hoeveel lawaai zou dat ding maken? Feit is dat met die nieuwe koeler de koelprestatie met 10 - 20 graden verbeterd wordt (en die oude XFX-koeler koelde toch al zo goed?!; zie startpost), dus met dat programmaatje van gainward zou je de koeler bijna extreem langzaam kunnen laten draaien, wat ertoe leidt dat ons een hele hoop lawaai bespaard zou wordenRuzor schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 19:34:
De XFX GeForce 6600 GT AGP heeft sinds 27/12 een nieuwe heatsink die de kaart 10 tot 20 graden celsius goedkoper maakt
[...]
Stel ik bestel er nu eentje, heeft deze een nieuwe of oude heatsink? Of zou ik dat aan de leverancier moeten vragen
Zou dit dan een goed alternatief zijn voor de 'oude' leadtek?
Nog iets: Geldt deze nieuwe XFX-koeler alleen voor de AGP-variant?
Ik wacht met smart op het antwoord van je leverancier...
Ruzor schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 19:34:
De XFX GeForce 6600 GT AGP heeft sinds 27/12 een nieuwe heatsink die de kaart 10 tot 20 graden celsius goedkoper maakt
[...]
Stel ik bestel er nu eentje, heeft deze een nieuwe of oude heatsink? Of zou ik dat aan de leverancier moeten vragen
offtopic:
Wanneer betaald men video kaarten in celcius?
Wanneer betaald men video kaarten in celcius?
Ik heb sinds vandaag ook een xfx 6600gt pxi-ex binnen en ben er erg tevreden over!
Verwijderd
best wel genaaid hoor. Koop je pas een xfx 6600gt, krijg je te horen dat er een met heatsink komt.
Tsja, dat is misschien wel minder ja, maargoed, ze moeten het een keer bekend maken 
En anders bouw je er toch een andere, stillere koeler op
? We zijn niet voor niets Tweakers!
Als het goed is komt de arctic silencer voor deze kaart in februari.
"En ja, dat kost geld" © De Cock met C-O-C-K
En anders bouw je er toch een andere, stillere koeler op
Als het goed is komt de arctic silencer voor deze kaart in februari.
"En ja, dat kost geld" © De Cock met C-O-C-K
[ Voor 3% gewijzigd door MisteRMeesteR op 12-01-2005 08:55 ]
www.google.nl
heatsink? fanless?
k wacht wel op de nv silencer, t is nu toch te laat
k wacht wel op de nv silencer, t is nu toch te laat
Verwijderd
O My God, dit meen je toch niet? nerdje....MisteRMeesteR schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 21:12:
[...]
[...]
Oh mijn god, anders lezen jullie even goed de draad door.
Ik ben misschien geen moderator hiero maar toch wil ik even zeggen dat we het hier hebben over de 6600(GT), en niet wie hem 2e hands voor welke prijs aanprijsd. Ik zal hierover even een modje contacten
ontopic:
Zijn er al pics van die nieuwe XFX koeler? Zelf heb ik het oude model, en die koelt goed. Alleen maakt ie iets teveel herrie naar mijn zin.
Boldy, is het je al gelukt om twee TFT-monitoren via DVI aan te sluiten op je XFX? Ben zelf ook wel in de markt voor een 6600 GT SLI opstelling, maar wil dan wel werken met twee TFT-monitoren, die beide via DVI aangesloten moeten worden....
Verwijderd
idd. vind het wel wat triest...Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 12:21:
[...]
O My God, dit meen je toch niet? nerdje....
ontopic:
Zijn er al pics van die nieuwe XFX koeler? Zelf heb ik het oude model, en die koelt goed. Alleen maakt ie iets teveel herrie naar mijn zin.
Ben zeer tevreden over de 6600, maar niet wat ik verwacht had.. Ook in SLi draaien ze zeker niet optimaal.. In bepaalde games zit het wel goed, maar in HL2 ( me hoofgame ) valt het tegen..
ASUS moet opschieten met de 6800GT/Ultra PCI-e
nerdje, triest, lang leve de vrijheid van meningsuiting!
Maar ff serieus, het is hier toch geen verkoop topic
of wel..
* MisteRMeesteR is geen nerd, maar een Tweaker
Maar ff serieus, het is hier toch geen verkoop topic
www.google.nl
Verwijderd
Ik vind dat je gelijk hebt, het topic wordt telkens meer een zooitje.MisteRMeesteR schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:30:
nerdje, triest, lang leve de vrijheid van meningsuiting!![]()
![]()
Maar ff serieus, het is hier toch geen verkoop topicof wel..
Verwijderd
In de volgende Ts onderscheid gemaakt?
Wat is een TS?
en zeemermin koeler, is dat niet die ene van de 6800? fotos aub?
Wat is een TS?
TS = TopicStartVerwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:49:
In de volgende Ts onderscheid gemaakt?
Wat is een TS?
zeemirmin koeler onderstaande:

www.google.nl
Dit topic is gesloten.