Toon posts:

Een nieuwe digitale camera

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik wil binnenkort een nieuwe digitale camera aanschaffen maar ik kan door de bomen het bos niet meer zien. Ik vroeg me daarom af wat jullie ervaringen zijn met verschillende digitale camera's. Ik zoek er eentje tussen de 200 en 300 euro en een goede kwaliteit foto. Het liefst ook wel een snelle interface (Firewire 400/800 of USB 2.0), maar het is niet zo erg als deze USB heeft. Dus, welke digitale camera tussen de 200 en 300 euro vinden jullie het best?

Alvast bedankt, Ad

Verwijderd

je kunt ook kiezen voor een geheugenkaart-reader.. dat is ook snel en hoef je niet telkens je camera aan te sluiten..

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-08 07:09

janklp

FortyTwo Capital

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-03 08:57

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:06

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als jij op GoT aangemeld bent ben je ook een Tweaker hoor ;)

Maar Tweakers dienen zich aan de GoT Huisregels te houden, wat onder meer inhoudt dat je snapt dat het hier geen helpdesk is, dat je dus een beetje zelf op zoek dient te gaan voor je een topic opent. In dit geval heb je niet eens het relevante subforum gevonden, 'Fotografie' zou toch vrij duidelijk moeten zijn...

Ga eens een beetje zelf op zoek, als je een topic opent, doe het op de juiste plek en laat erin zien wat je zelf allemaal gezocht hebt. Als je wilt dat wij de moeite doen jou te helpen is het fatsoenlijk om minstens evenveel moeite in je vraag te steken...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.