LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Als of er nog niet genoeg topics over 2005 zijnAstennu schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 12:27:
Ten eerste iedereen een goed 2005 toegewenst met hopelijk mooie DOC resultaten.
Nu is de vraag:
Wat willen jullie dit jaar qua DOC berijken ?
Ik zal zelf aftrappen:
-Kijken of ik me A64 Laptop nog verder dan 2.0 ghz kan opklocken
-Nieuw A64 Systeem met Dual Core aanschaffen en ATI AMR en dat flink doorklocken.
Laat maar horen
Maar goed, heb niet echt voornemens hierover. Ben ATM bezig met memorytimings, en dat wou ik vorig jaar al doen, dus ach
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
- waterkoelingkje eindelijk inelkaar prutsen
- amd64 mobile stressen ^^ (nadat ik die gekocht heb
- project WannaFreeze afmaken (m'n PhaseChange koeler
- niets slopen, niets frituren etc
- etc
-Nieuwe Zalman koeling op GPU en CPU
-Overclocken
"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca
- leuk setup kopen voor me pc
- Nieuwe case bouwen voor abnormale koeling
- niks slopen
- geld boom planten
En natuurlijk me diploma halen
[ Voor 16% gewijzigd door Mister I op 01-01-2005 13:38 ]
Verwijderd
* Rounded Cables en meshen voor meer airflow
* Overclocken van mijn AMD Athlon 2400+
- Weer eens wat nieuwe hardware slopen overclocken
- m'n diploma halen (heeft wel niks met doc te maken maar ach...)
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
- icm het vorige punt mijn proc hoger zien te krijgen
- nieuwe videokaart + het overklokken daarvan
(-5 vwo afronden, lukt tot nu toe alleen nog niet zo heel goed
Verwijderd
-Waterkoeling
(-Casemodden
Dat was het wel, zoveel geld heb ik niet
- Nieuwe cpu en gpu (draait net 2 dagen!) opvoeren
- een goeie mailserver opstarten
- misschien nog TV-In kaart kope
OC'en doe ik alleen functioneel, dus als ik het nodig vind. Niet echt de tweakers spirit, maar ach.
Dus mocht er een spel uitkomen dat meer dan mijn huidige setup verwacht, ga ik aan de slag, hoewel ik niet verwacht er nog veel meer uit te halen.
3.2/4 misschien
[ Voor 19% gewijzigd door Roamor op 01-01-2005 13:46 ]
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
- Eindelijk mijn athlon 64 3000+ S939 nog wat verder clocken dan 2470 MHz.
- Als ik eindelijk mijn Leadtek 6800 LE binnen heb, daarvan alle registers open zetten.
- Waterkoeling inbouwen
- Eindelijk mijn houten case afmaken (maar dat is CM)
Grr.... Pakt link weer niet
[ Voor 21% gewijzigd door Dutchmega op 01-01-2005 14:38 ]
-watercooling
-overclocken
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
en dat vervolgens natuurlijk flink overclocken
- De ultime waterkoeling ineen flansen
- Iets voor heatpipend Nederland betekenen
- Overstappen op Opteron 2xx
- een Athlon64 3000+ kopen en die op 2.7GHz proberen te krijgen.
-Xeon Nocona 3,2ghz naar 4ghz proberen te krijgen.
-Glacialtech Turbine 4500 voor xeontjes
-Andere cooler voor 6800GT
en dan weer ouderwets gewoon lekker de leuke spullen kunnen kopen
Emma DOC opvoeden l
Same here, ennuh dat alles uit m'n vorige post ^^_Ernst_ schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 13:36:
(-5 vwo afronden, lukt tot nu toe alleen nog niet zo heel goed)
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
- mn diploma halen (havo)
- het vrouwelijk geslacht is serieus verleiden
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)
Ik wil
- Een A64 (mobile) sys
- Sneller mem fixxen (cas3 sux)
- Andere videokaart
- Waterkoeling @ video en chipset
dat vind ik nou een nobel strevenVerwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 18:10:
Onder de 40seconden te komen met pifast...
[ Voor 14% gewijzigd door HeepH op 01-01-2005 18:18 ]
Ik begin 2005 al lekker, vandaag iets fouts gedaan met 9800pro, 1jan
Dit jaar negatief voor DOC:
- A64 Bak (mobo, cpu) verkopen.
- Een ultra S939 mobo halen.
- Videokaart ? PCI-E of SLI
- Dual Screen (optie)
NON DOC:
Beginnen met Rijbewijs
If you do not change direction, you may end up where you are heading
wilde onder de 30 eigenlijk wel komen in 2005 met een FX-57Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 18:10:
Onder de 40seconden te komen met pifast...
Ik heb nog niet zo veel ervaring met overclocken, maar kijken of simpel RAM-heatspreaders vervangen door smd koelplaatjes werkt (Conrad #187965-60 en #188255-60) goed is (in ieder geval mooier dan die glimmende zooi).
Ik loop al heel lang met de ideeen rond, en dan kan ik ook eindelijk kijken of passieve 486/Pentium koellichamen (Conrad #188492-60 en #188549-60) op het geheugen van een beeldkaart te plakken zijn (ook al hele oude ideeen van mij).
En natuurlijk schijven koelen met een stuk verdremeld Conrad #188476-60 of #188490-60
Het hoeft niet van Conrad te zijn, als het maar op de genoemde artikelen lijkt
Lekker goedkoop, en volgens mij is het even goed als het 'echte' computerspul.
En ik wilde ook nog iets met waterkoeling doen, maar daar zijn de plannen iets te wild voor om uit te voeren (compleet zelfgemaakte kast met passieve radiator die de hele zijwand bedekt)
[ Voor 3% gewijzigd door Resistor op 01-01-2005 18:53 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Dat is geen gek idee
Niet zo DOC :
DDR400/PC3200 @ CL 2 RAM aanschaffen zodra ik er geld voor kan vinden en dan gelijk 2x 512 MB en dan eindelijk mijn 2500+ @ 3200+ laten draaien
NON DOC :
Rijbewijs halen voor het einde van de maand indien mogelijk, ben er bijna namelijk
Werk vinden, wegens punten hierboven ...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Dat duurt toch nog heeel lang voor die uit is? amd zou voor 3e kwartaal 2005 geen nieuwe procs lanceren toch?petervandamned schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 18:46:
[...]
wilde onder de 30 eigenlijk wel komen in 2005 met een FX-57
- Een tweede koelertje in het plexiglas sidepanel van mun Chieftec miditower modden...
- Wellicht een X800 of een 6800 en dan integreren in mijn waterkoelsetup
En dan natuurlijk met zo'n config overclocken to the limit
(ik mag er wel een baantje bij nemen..
Goud is geen geld
Verwijderd
- Overstappen op AMD64
- Me AMD 2500+ (non mobile) verder overklokken als 2475Mhz
- Vga cooler een zalman van maken
- Casemod afmaken
- niet veel meer, zoveel geld heb ik ook weer niet!
-LN2 runs maken
-Ministry tot een wereldwijd succes maken
Ik heb laatst met ijscooling mijn AMD K6-2 op 500MHz gekregen (3,5 vCore
K6-2 was 400MHz @ 2,2V (default)
K6-2 deed 450MHz @ 2,1V (lager voltage dus)
K6-2 deed 500MHz @ 3,5V en koeling zo koud als ijs
[ Voor 4% gewijzigd door Thandor op 01-01-2005 21:49 ]
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2005 21:52 ]
- Nieuw moederbord ontvangen
- Mijn home-made watercooling uitbreiden
- PC afmaken (casemodden)
dat was het wel
EensEpsilon schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 21:40:
- -100c aantikken met Phase-change
-LN2 runs maken
-Ministry tot een wereldwijd succes maken
Verder niet echt dingen in de planning staan in ieder geval sub 40 met pifast maar dat is niet zo ver weg meer
verder in het jaar men aopen h700b goed modden voor inbouw van waterkoeling etc. Eind van het jaar begin volgend jaar nieuwe pc erin bouwen
[ Voor 15% gewijzigd door Zenix op 02-01-2005 00:01 ]
Dat wil ik dit jaar ook weer gaan doen maar aangezien ik nog steeds alleen maar een laptop heb is dat niet mogelijkVerwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 21:51:
Dit jaar weer eens een beetje terug te komen naar DOC-land, iig mijn voornemen
meer doelen voor dit jaar:
-Weer een Prommie op de kop tikken
-En weer aan contests mee doen
Daarvoor is nodig:
-Geld
Dus diploma ICT binnen halen en gaan werken
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
In ieder geval staat voor het eerste kwartaal geplanned:
- A64 aanschaffen
- Chiller afmaken
Dan wil ik dit jaar eigenlijk ook nog wel spelen met DI of als het even kan LN2.
Wat moet resulteren in:
- een dikke PiFast score
Verwijderd
- Een van de snellere watergekoelde Athlon 64's zijn
- Voeding gaan voltmodden
Voorderest weinig plannen, maar die kunnen natuurlijk -als het niet succesvol gaat- zo veranderen
- en dan eindelijk eens die Dry-Ice container laten doen waar hij voor gemaakt is
- meer prut scores zetten
verder zal ik dit jaar niet zo veel aan me pc uitgeven alles is nu wel voldoende geupgrade dus ik kan nog een tijdje door. De eerst volgende upgrade zal waarschijnlijk dan meteen een nieuwe pc worden.
Verwijderd
-daarna me autocascade cascaderen en zo systeem krijgen met 3 of 4 koudemiddelen en 2 compressors. doel=flink stukje onder de -100
-nieuwe hardware kopen om systemen op te testen.
-minder zuipen om dit te bekostiggen.
Verdomd goed punt, daar sluit ik me bij aan
- XFX 6800GT op Ultra speeds te laten lopen op Zalman of op Arctic Cooling materiaal
- voor de rest rijbewijs, werk, vrouwtje dr bij, MCSE, minder uit mn neus vreten etc. the ussual
als ik geld heb.. hehe dan ben ik er wel weerSH4D3H schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 17:48:
[...]
Grr, ga je schamen, weg!
Weg hier uit DOC
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Verwijderd
El crappy 9200SE eindelijk eens vervangen door iets wat beter scoort. Meteen met de soldeerbout erover heen en prom op die kaart
Plan 2
Cascade op CPU
Plan 3
Tweak the hell out of it
Mooi, ik had niet anders verwachtYoupY schreef op zondag 02 januari 2005 @ 21:07:
Plan 1
El crappy 9200SE eindelijk eens vervangen door iets wat beter scoort. Meteen met de soldeerbout erover heen en prom op die kaart
Plan 2
Cascade op CPU
Plan 3
Tweak the hell out of it
Je bent wel wat vergeten ...
Zo danPlan 4
M'n resultaten op GoT/Ministry plaatsen
met multiplier op 9x kwam ik tot 2507Mhz stabiel (Pifast)
vind het nog niet denderend ..
De wijzen komen uit het Oosten!
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
Geld mag je ook bij mij doneren hoorWimo. schreef op zondag 02 januari 2005 @ 23:11:
Ik vermoed deze volgorde ... 939 3200+ --> 939 Asus Sli 2x 6800gt ==> 939 DFI Sli 2x 6800gGT --> P4 @ 4.5+ .. en dan zitten we al in maart ofzoEn zo het hele jaar door .. afgelopen jaar heb ik ruim 25 mobo's /cpu's gehad
Of aan mij Of aan Giro 555
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
zoveel geld is het niet .... gewoon doorschuiven en nieuwe spullen kopen. Als een combinatie niet snel genoeg is wip ik gewoon over. Leuk toch?
Als in 'dan verkoop ik de oude' of lees ik het nu verkeerd?Wimo. schreef op zondag 02 januari 2005 @ 23:35:
[...]
zoveel geld is het niet .... gewoon doorschuiven en nieuwe spullen kopen. Als een combinatie niet snel genoeg is wip ik gewoon over. Leuk toch?
JaSH4D3H schreef op zondag 02 januari 2005 @ 23:54:
[...]
Als in 'dan verkoop ik de oude' of lees ik het nu verkeerd?
Cascade testen
Veel geld verdienen..zodat ik dat aan hardware kan uitgeven.
Verwijderd
Waar zijn de benchies dan? Als ik zoveel hardware door mn handen had dan stond ik wederom bovenaan de lijstenWimo. schreef op zondag 02 januari 2005 @ 23:11:
Ik vermoed deze volgorde ... 939 3200+ --> 939 Asus Sli 2x 6800gt ==> 939 DFI Sli 2x 6800gGT --> P4 @ 4.5+ .. en dan zitten we al in maart ofzoEn zo het hele jaar door .. afgelopen jaar heb ik ruim 25 mobo's /cpu's gehad
Verwijderd
- 2 nieuwe videokaarten
- Moederbord met SLI ondersteuning
- 2x 1gig DDR2 geheugen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2005 03:15 ]
IK denk dat de cpu wel iets zwaarder mag zijn. In games als HL2 is een 3500+ al de limeteerende factor als je een x800 gebruikt laat staan een dubbele 6800 GTWimo. schreef op zondag 02 januari 2005 @ 23:11:
Verwijderd
Daar ga ik me even op richten voor de komende weken
Verwijderd
-wat leuke niet al te dure hardware halen voor game/oc systeempje dan ^^
en ondertussen wel ff 6vwo+eindexamen halen
Verwijderd
We zijn toch in DOC-landAstennu schreef op maandag 03 januari 2005 @ 10:46:
[...]
IK denk dat de cpu wel iets zwaarder mag zijn. In games als HL2 is een 3500+ al de limeteerende factor als je een x800 gebruikt laat staan een dubbele 6800 GTDus mischien ff door sparen voor een 3800+ of zo
Zo indrukwekkend is het allemaal niet ... ik heb maar een simpele waterkoeling. Mijn vorige p4 wilde slechts met water op 4.1 .. opzich best leuk, maar geen thread waard. Overigens heeft mijn oude ai7 de geest gegeven tijdens die actieVerwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 01:06:
[...]
Waar zijn de benchies dan? Als ik zoveel hardware door mn handen had dan stond ik wederom bovenaan de lijsten
[ Voor 5% gewijzigd door Wimo. op 03-01-2005 12:57 ]
blaat @ P4 lolWimo. schreef op maandag 03 januari 2005 @ 12:57:
[...]
Zo indrukwekkend is het allemaal niet ... ik heb maar een simpele waterkoeling. Mijn vorige p4 wilde slechts met water op 4.1 .. opzich best leuk, maar geen thread waard. Overigens heeft mijn oude ai7 de geest gegeven tijdens die actieDe p4p was wat dat betreft een stuk stabieler
Voor het geld waar je die mobo's en cpu mee hebt gekocht en verkocht, had je ook ene prom kunnen kopen
[ Voor 20% gewijzigd door Epsilon op 03-01-2005 13:14 ]
Irrelevant by default - rm -rf /
Wtf moet ik met een prom.. ik gebruik diezelfde computer om mee te werken. Ding maakt herrie.. en wachten tot ie subzero is vind ik ook niets. En zoals eerder gezegd (lezen) is mijn uitgaven patroon helemaal niet zo dramatischEpsilon schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:09:
[...]
blaat @ P4 lol
Voor het geld waar je die mobo's en cpu mee hebt gekocht en verkocht, had je ook ene prom kunnen kopen. Dat is een eenmalige aanschaf die je zo bij elkaar hebt als je zo'n uitgave patroon hebt.
gewoon inkopen bij leverancier --> testen --> verkopen aan particulieren .. zo is het best rendabel.
edit: wat is er blaat aan die p4?
[ Voor 8% gewijzigd door Wimo. op 03-01-2005 17:32 ]
Verwijderd
Waar werk jij als ik vragen mag?Wimo. schreef op maandag 03 januari 2005 @ 17:31:
[...]
Wtf moet ik met een prom.. ik gebruik diezelfde computer om mee te werken. Ding maakt herrie.. en wachten tot ie subzero is vind ik ook niets. En zoals eerder gezegd (lezen) is mijn uitgaven patroon helemaal niet zo dramatisch
gewoon inkopen bij leverancier --> testen --> verkopen aan particulieren .. zo is het best rendabel.
edit: wat is er blaat aan die p4?
-gpu koeler ( stille )
-overclocken
-mp3 hdd kopen
-sparen voor mn autorijlessen voor volgend jaar
dat was alles
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Wat maakt dat uit...
edit: mag het weer ontopic. Jullie weten mjn voornemens nu.. meer vragen over de email
[ Voor 22% gewijzigd door Wimo. op 03-01-2005 19:40 ]