Toon posts:

Probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen ik heb een probleem, en dat is dat als ik met mijn pc games voor een lange tijd doe dat hij spontaan uitgaat. :X
Echter in windows is er geen probleem wie weet hoe dit kan?

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

MEER INFORMATIE!!! :9
Systeemspecificaties; voornamelijk videokaart, moederbord, cpu, geheugen, en voeding.\
Denk dat et aan het laatste ligt..vaak zo

[ Voor 17% gewijzigd door Yellowneck op 31-12-2004 16:12 ]

Fotogear: Canon EOS RP | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 15:02

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Lijkt op een warmte probleem, kijk eens hoe heet alles word.

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06 08:34
Lees eerst de FAQ eens door: Topictitel zegt niets, en veel info krijgen we ook niet ;)
Wat heb je zelf gedaan, wat zijn je spec's,....

[ Voor 22% gewijzigd door Frigolamptje op 31-12-2004 16:13 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hier maar ook:

Neem voortaan eens netjes de FAQ en het Beleid van het probleem-gerelateerde subforum door eer je een topic opent: PMG FAQ en PMG Beleid. Daarin zul je o.a. de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter vinden en een duidelijke uiteenzetting hoe je een "Help, mijn PC doet het niet!" topic behoort te starten.

Verder verzoek ik je om de [faq]registratievoorwaarden[/] en met name het forumgedrag gedeelte eens aandachtig te doornemen wat we hier op GoT van de gebruikers verwachten. Ik kan namelijk op geen enkele manier uit de topicstart opmaken of je ook maar iets hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. En dat is hier dus niet de bedoeling ;)

Tip: neem voortaan de "Let op" tekst bovenaan in de [New Topic] van elk subforum door. Daarin staat namelijk duidelijk en beknopt samengevat wat je minimaal moet kennen en uitvoeren voordat je een topic plaatst :Y)

[ Voor 12% gewijzigd door BalusC op 31-12-2004 16:19 ]

Dit topic is gesloten.