Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vage bug @ Bookmarks....

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Topicstarter
Ik weet niet of dit al gemeld is, maar sinds ik het al voor de 2de keer meemaak post ik het even :

Ooit had ik een groot Topic @ Gadget gedeelte in mijn Bookmarks en nog een Topic dat daarvan was afgesplitst die ook bij het Gadget gedeelte stond in mijn Bookmarks.

Wat gebeurde er nou : Welke Bookmark ik ook aanclickte ik kwam altijd uit op dat grote Topic :/
Op de een of andere manier waren deze 2 dus met elkaar verbonden ofzo...

En nu heb ik het dus nog een keer meegemaakt alleen dan een beetje anders :

In NOS staat het grote "Welke Linux Distro moet ik kiezen" Topic en daarvan werd een kleiner Topic afgesplitst iets van Debian Woody Kernel upgraden lukt niet ofzo en die werd ook nog eens na een tijdje gesloten !!!

Echter kreeg ik erdoor steeds het volgende in mijn Bookmarks :

1. Dat upgrade Topic had ik dus gebookmarked en gedelete toen er een slotje op kwam.
2. Doordat ik dus het grote Topic dacht te bookmarken bookmarkde ik steeds en het grote Topic en het afgesplitste Topic.
3. Hierdoor kreeg ik beide !!! Topics in mijn Bookmarks en het kleine Topic was niet meer actief die stond ergens achteraan in mijn Bookmarks en het andere grote Topic weer onder zijn eigen naam ook alleen linkde die dus naar het kleine Topic 8)7

Als ik eronder een pagina apart open gaat het weer wel goed gewoon :)

Snappen jullie het nog ?? Ik hoop het...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• nero355

nero355

Topicstarter
Ehm..... iemand :?

/EDIT :
}:O Sorry... ooit doorgelezen heel snel en dus niet goed blijkbaar ** SCHAAM ** :x

[ Voor 90% gewijzigd door nero355 op 14-01-2005 20:19 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Om eerlijk te zijn - ik snap geen zak van je verhaal...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• nero355

nero355

Topicstarter
chem schreef op maandag 31 januari 2005 @ 10:32:
Om eerlijk te zijn - ik snap geen zak van je verhaal...
Wat snap je dan niet precies ??

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Gadget gedeelte, bedoel je daar Gadget Talk mee? Ik moet chem wel gelijk geven, het is lastig te volgen voor 'buitenstaanders'.

Maar als ik het goed begrijp heb jij topic A gebookmarkt, daar werden een aantal berichten van afgesplitst naar topic B, die jij zelf ook in je bookmarks zette. Maar beide bookmarks linkten naar topic B, in plaats van respectievelijk A en B.

In NOS werd ook topic B van topic A afgesplitst, ook hier bookmarkte jij topic B zelf, maar deze verwijderde je nadat dat topic op slot was gegaan. Punt 2 en 3 uit dit verhaal snap ik alleen niet, je bookmarkt topic A maar je krijgt bookmarks voor A en B, die beide linken naar B?

• nero355

nero355

Topicstarter
Rafe schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 08:51:
Gadget gedeelte, bedoel je daar Gadget Talk mee? Ik moet chem wel gelijk geven, het is lastig te volgen voor 'buitenstaanders'.
Mjaa had ik wel verwacht maar inderdaad Gadget Talk ja, hoewel het dus ook bij NOS voorkwam en volgens mij is het dan Sub-Forum onafhankelijk toch ??
Maar als ik het goed begrijp heb jij topic A gebookmarkt, daar werden een aantal berichten van afgesplitst naar topic B, die jij zelf ook in je bookmarks zette. Maar beide bookmarks linkten naar topic B, in plaats van respectievelijk A en B.
Klopt precies !!! En het gekke is dus dat ik wel Topic A zie in mijn Bookmarks met al zijn laten we zeggen 34 pagina's maar het dus linkt naar Topic B met 9 pagina's |:(
In NOS werd ook topic B van topic A afgesplitst, ook hier bookmarkte jij topic B zelf, maar deze verwijderde je nadat dat topic op slot was gegaan. Punt 2 en 3 uit dit verhaal snap ik alleen niet, je bookmarkt topic A maar je krijgt bookmarks voor A en B, die beide linken naar B?
Dat klopt ook ja :)

Is het nu duidelijk ??

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:43

crisp

Devver

Pixelated

Blijkbaar toch niet duidelijk :P

iig geen probleem wat vaak op zal spelen...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.