Toon posts:

30GB aan data kwijt door stomme fout

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
IK heb net een 200Gb maxtor schijf erin laten zetten en die werkt prima maar ik wilde wat bestanden overzetten wat neerkwam op 30GB maar k dacht dat ik kopieren plakken deed maar dat bleek knippen plakken en voor k het wist had ik per ongeluk de bestanden van me pc verwijderd. Is er enige mogelijkheid om dit terug te krijgen?

ik heb de faq doorgezocht en kwam hier uit OM FAQ / Beleid

maar zou ik die moeten gebruiken? want ik kom niet zo ver.

• The_Savage
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-05-2021

The_Savage

wEiRd

Naar mijn weten niet zonder *dure* programma's of *dure* services.

Hoe krijg je het voor elkaar om *per ongeluk* 30 gig te verwijderen :S

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Kijk dan ook eens onder het Hoe krijg ik verloren gegane data terug?-kopje in de OM FAQ.

Nadeel is wel dat je voor zulke programma's vaak moet betalen wil je echt je data terughalen.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Verwijderd

Topicstarter
The_Savage schreef op donderdag 30 december 2004 @ 11:15:
Naar mijn weten niet zonder *dure* programma's of *dure* services.

Hoe krijg je het voor elkaar om *per ongeluk* 30 gig te verwijderen :S
daar was ik al bang voor..

kwijt door gewoon domweg te deleten omdat ik dacht dat ik het gekopiert had maar het was dus alleen geknipt..

Verwijderd

Als je knippen plakken hebt gedaan ben je toch niks kwijt, of snap ik het verkeerd?

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 11:16:
[...]
kwijt door gewoon domweg te deleten omdat ik dacht dat ik het gekopiert had maar het was dus alleen geknipt..
Maar als je knipt en daarna plakt, dan staat het toch gewoon ergens anders in plaats van dat het weg is?
Of vergeet je ons iets te vertellen?

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
undelete? werkt zoiets nog onder XP... vroeger veel aan gehad in het dos/win98 tijdperk

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
bij knippen plakken ben je niets kwijt nee. Het is hetzelfde al verplaatsen. Hij kopieerd van A naar B en vervolgens delete hij A

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

Verwijderd

Topicstarter
lemming_nl schreef op donderdag 30 december 2004 @ 11:18:
bij knippen plakken ben je niets kwijt nee. Het is hetzelfde al verplaatsen. Hij kopieerd van A naar B en vervolgens delete hij A
sorry voor mjijn oduidelijkheid misschien maar ik heb daara Gedelete nadat ik geknipt had

• ACID-dude
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-11-2025

ACID-dude

Make More Music!

Ik raad je GetDataBack for NTFS aan, daar heb ik zelf al weet ik het hoeveel GB's mee teruggehaald. Je moet zelf maar even uitzoeken hoe en wat.

Belangrijk is wel dat je zo min mogelijk schrijft op die schijf, dan ist namelijk wel écht weg.

iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.

• pelican
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

pelican

Zolang je nog geen andere bestanden over de oude zooi bent gaan gooien kun je het heel eenvoudig met zo'n data recovery programmaatje terug halen, zie de faq

Verwijderd

Topicstarter
ACID-dude schreef op donderdag 30 december 2004 @ 11:19:
Ik raad je GetDataBack for NTFS aan, daar heb ik zelf al weet ik het hoeveel GB's mee teruggehaald. Je moet zelf maar even uitzoeken hoe en wat.

Belangrijk is wel dat je zo min mogelijk schrijft op die schijf, dan ist namelijk wel écht weg.
ok bedankt ik zal het is gaan uitzoeken :)

• grhmpf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05-2022

grhmpf

Android <3

Maar niet als je eerst KNIP doet en dan delete :) Dat heeft TS kennelijk gedaan.

[ Voor 5% gewijzigd door grhmpf op 30-12-2004 11:21 . Reden: sneller replyen :) ]

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Ja ik heb ook een keer een hele berg mp3's van mn zus teruggehaald met GetDataBack omdat ze die vergeten was te branden voor de weggooiactie. Er is wel wat meer kans van slagen als je niets hebt geknutseld aan het gedeelte waarvan je gedelete hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door seamus21 op 30-12-2004 11:24 ]

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Probeer PC Inspector File Recovery eens.
Is freeware en werkt prima.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hier is de FAQ duidelijk over. Gewoon diverse datarecoveryprogrammaatjes gebruiken. Die zijn er ook in freeware. Zie dus de door jou gelinkte FAQ.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.