LG DVD speler 8700c, beeld is uitgerekt

Pagina: 1
Acties:

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb een DVD LG 8700c DVD speler maar het beeld speelt niet goed meer af. Eerst heb je een beeldlijn, dan een zwarte, dan weer een beeldlijn, dan weer een zwarte. Ongeveer wat je krijgt als je een PC op interlaced beeld zet. Weet iemand hoe ik hiervan af kom? Het werkte eerst allemaal wel goed, maar opeens niet meer.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-02 01:05
Is het mogelijk om een andere dvd speler te proberen? Wellicht ligt het namelijk aan de TV.

Heb je wat veranderd aan de instellingen van de speler, of is het zomaar gebeurd?

Mijn Home Cinema in aanbouw

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Mijn ouders waren DVD aan het kijken (dat ging 2 uur lang goed met deze DVD), en toen ik beneden kwam was de automatische timer van de TV aan het aftellen om zichzelf uit te zetten. Toen ik de DVD weer opgezet had was het beeld opeens zo.

Ik heb de DVD in mijn computer afgespeeld en dat gaf geen problemen. Daarna de DVD speler op mijn TV kaart aangesloten, en daar was hetzelfde probleem, zelfs nog alle instelleningen van NTSC/PAL geprobeerd, maar het mag niets baten. DVD speler ook een tijd uitgezet en daarna opnieuwe geprobeerd, mocht niets baten. Daarna nog een composiet kabel gebruikt voor het beeld, zelfde probleem. Ligt dus, mijn inziens, aan de DVD speler. Misschien hebben mijn ouders of ik per ongelijk een code ingetikt waardoor er een verborgen instelleng veranderd (zoals de regio code). Wordt morgen een retourtje voor de DVD speler :(