Er is een vervolg probleem gekomen op dit topic: [rml][ JS] if regel met een dubbele document.writeln[/rml]
In een JS bestand (kassa.js) staan een aantal onderdelen die een winkelmandje weergeven. Een regel uit die kassa.js is als volgt:
Dit werkte in de oude situatie prima maar nu is een magazijn bijgekomen (lees bovenstaande) en dus moet dit stukje uitgebreid worden.
De code wat de voorraadafbeelding bepaald ziet er zo uit en dat werkt perfect:
Nu moet ik bovenstaand stuk code in de kassa.js verwerken zodat het werkt. Het tekstje "Let op: niet op voorraad" wordt daarvoor vervangen.
Dit is wat ik heb geprobeerd:
Zoals jullie kunnen zien mist nu het stukje van:
Zou dat wat uitmaken? Ik denk het niet, want zover ik het begrijp neemt ie de voorraad mee uit de pagina waar het artikel opstaat. En is het wel mogelijk dat ik het op deze manier aanpas?
In een JS bestand (kassa.js) staan een aantal onderdelen die een winkelmandje weergeven. Een regel uit die kassa.js is als volgt:
code:
1
| if (Items[i].link <= 0) document.writeln("<tr><td><font face=Verdana size=2 color='#FF0000'><small>Let op: niet op voorraad</small></font></td></tr>"); |
Dit werkte in de oude situatie prima maar nu is een magazijn bijgekomen (lees bovenstaande) en dus moet dit stukje uitgebreid worden.
De code wat de voorraadafbeelding bepaald ziet er zo uit en dat werkt perfect:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <script>
VR1 = <#ITEMFIELD voorraad>;
VR2 = <#ITEMFIELD voorraad2>;
if (VR1 > 0) {
document.writeln ('[img]"../../../../../shop/voorwaarden/artikel_op_voorraad.jpg"[/img]');
} else {
if (VR2 > 0) {
document.writeln ('<BR><BR><table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse" bordercolor="#111111" width="600" id="AutoNumber6"><tr><td width="10"> </td><td width="590"><p><p>[img]"../../../../../shop/voorwaarden/artikel_langere_levertijd_logo.jpg"><font[/img]Het artikel, <#ITEMFIELD ArtikelNaam>, is op voorraad, maar heeft een langere levertijd. <a onMouseOver="window.status=\'Klik hier voor meer informatie over de afhandeling van uw bestelling indien de levertijd langer is.\'; return true" onMouseOut="window.status=\'\'; return true" target="_blank" href="../../../../../shop/voorwaarden/voorraadindicatie.htm#2" title="Klik hier voor meer informatie over de afhandeling van uw bestelling indien de levertijd langer is.">Klik hier</a> voor meer informatie.</font></p></p></td></tr></table>');
} else {
document.writeln ('<BR><BR><table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse" bordercolor="#111111" width="600" id="AutoNumber6"><tr><td width="10"> </td><td width="590"><p><p>[img]"../../../../../shop/voorwaarden/artikel_niet_op_voorraad_logo.jpg"><font[/img]Helaas is momenteel het artikel, <#ITEMFIELD ArtikelNaam>, niet op voorraad. Hierdoor kan de levertijd afwijken. <a onMouseOver="window.status=\'Klik hier voor meer informatie over de afhandeling van uw bestelling indien een artikel niet op voorraad is.\'; return true" onMouseOut="window.status=\'\'; return true" target="_blank" href="../../../../../shop/voorwaarden/voorraadindicatie.htm#1" title="Klik hier voor meer informatie over de afhandeling van uw bestelling indien een artikel niet op voorraad is.">Klik hier</a> voor meer informatie.</font></p></p></td></tr></table>');
}
}
</script> |
Nu moet ik bovenstaand stuk code in de kassa.js verwerken zodat het werkt. Het tekstje "Let op: niet op voorraad" wordt daarvoor vervangen.
Dit is wat ik heb geprobeerd:
code:
1
2
3
4
5
| if (Items[i].link VR1 > 0) document.writeln('[img]"../../../../../shop/voorwaarden/artikel_op_voorraad.jpg"[/img]');
} else {
if (Items[i].link VR2 > 0) document.writeln('<BR><BR><table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse" bordercolor="#111111" width="600" id="AutoNumber6"><tr><td width="10"> </td><td width="590"><p><p>[img]"../../../../../shop/voorwaarden/artikel_langere_levertijd_logo.jpg"><font[/img]Het artikel, <#ITEMFIELD ArtikelNaam>, is op voorraad, maar heeft een langere levertijd. <a onMouseOver="window.status=\'Klik hier voor meer informatie over de afhandeling van uw bestelling indien de levertijd langer is.\'; return true" onMouseOut="window.status=\'\'; return true" target="_blank" href="../../../../../shop/voorwaarden/voorraadindicatie.htm#2" title="Klik hier voor meer informatie over de afhandeling van uw bestelling indien de levertijd langer is.">Klik hier</a> voor meer informatie.</font></p></p></td></tr></table>');
} else {
document.writeln('<BR><BR><table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse" bordercolor="#111111" width="600" id="AutoNumber6"><tr><td width="10"> </td><td width="590"><p><p>[img]"../../../../../shop/voorwaarden/artikel_niet_op_voorraad_logo.jpg"><font[/img]Helaas is momenteel het artikel, <#ITEMFIELD ArtikelNaam>, niet op voorraad. Hierdoor kan de levertijd afwijken. <a onMouseOver="window.status=\'Klik hier voor meer informatie over de afhandeling van uw bestelling indien een artikel niet op voorraad is.\'; return true" onMouseOut="window.status=\'\'; return true" target="_blank" href="../../../../../shop/voorwaarden/voorraadindicatie.htm#1" title="Klik hier voor meer informatie over de afhandeling van uw bestelling indien een artikel niet op voorraad is.">Klik hier</a> voor meer informatie.</font></p></p></td></tr></table>"); |
Zoals jullie kunnen zien mist nu het stukje van:
code:
1
2
| VR1 = <#ITEMFIELD voorraad>; VR2 = <#ITEMFIELD voorraad2>; |
Zou dat wat uitmaken? Ik denk het niet, want zover ik het begrijp neemt ie de voorraad mee uit de pagina waar het artikel opstaat. En is het wel mogelijk dat ik het op deze manier aanpas?