[Gerucht] Nieuwe mini iMac

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

MacWolf schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 00:34:
Ik geloof het ook niet, mijn kritiek:
* Het ding is te hoekig en lomp, het appaat zou een iBook dikte kunnen / moeten hebben, vanwege de G4. Apple heeft absoluut een mooier design.
* De doos lijkt gewoon een iBook doos, zelfde foto's van mensen aan de zijkant.
* Het piepschuim is niet netjes afgewerkt.
* Het filmpje geeft me het idee dat het om een kartonnen doos gaat, zoals de man hem vasthoud.
* Het is weer compleet vaag en nergens een high-resolution foto, omdat dit natuurlijk een fake is. Waarom wel uit een doos pakken, gaar filmpje mee maken en er voor de rest niks mee doen?
* Apple zou nooit de naam Media Centre gebruiken, gezien Microsoft dat heeft bedacht. Apple zou een originele naam bedenken, als ze al zo'n betiteling zouden gebruiken.
Dat is waar dat Media Centre klopt idd ook niet, en bij de eerste keer dat ik het filmpje bekeek dacht ik idd dat het een doos was :+ we zullen zien, misschien is het wel een leeg kasje. echt een Prototype..... maar goed :+

Update: Daar in tegen is de naam Media Centre natuurlijk wel goed :P de reclame is al gemaakt :) MS jat zovaak iets van Apple waarom nu niet anders om? Media Centre dat woord kent straks iedereen. als het iets van iMedia oid wordt.... dat niet echt... :Z :) ik droom lekker verder

[ Voor 13% gewijzigd door Qorne op 08-01-2005 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Low-Fi schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 23:44:
raar regenboog streepje op laatste plaatje... en een gigantische dvd sleuf?
Uitgaande van een beetje passen, meten en vergelijken in PSP met de 'achterkant' en de 'voorkant' over elkaar geplaatst is de sleuf tussen de 15 en 16 cm breed. Gebaseerd op de usb poorten.

(sleuf is +/- 10.5 usb-poorten breed. Uitgaande van een breedte van 1,5 cm voor een poort. Kom je dan tussen de 15 en 16 uit)

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2XzeeD
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-04 15:30
zeker nep, kijk maar naar de verpakking

rabbelig piepschuim, niet netjes afgesneden.
en er ligt geen bovenkap op. Apple heeft bij alle producten namelijk de software en toebehoren bovenin de doos. maar hier ligt meteen de computer. Verder zou je toch een strakkere, platte, computer verwachten, geheel in het wit.

Maar als je het mij vraagt wordt het de opvolger van de eMac, eMac g4 eruit, elcheapo G5 headless eMac. Nog een goedkoop 17" lcd scherm van apple erbij :)

maja gewoon even afwachten tot dinsdag dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

iHome trademark van Apple ... maar al vier jaar abandoned. Hmmm.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 10:24
Ik zeg ook fake; dit is een lelijk ding, het klopt niet met de geruchten, het past niet in de strategie en er is van alles niet kloppend aan de verpakking.

Afgezien van het feit dat als dit echt zou zijn er wel wat strakkere foto's zouden zijn dan deze low-quality compressie meuk, zoals b.v. wat close-ups.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Qorne vraagt zich af waar de voeding stekker in moet :P
een losse adapter lijkt het me niet, + dat de afwerking ronduit lelijk is bij nader inzien
Ik trek me beweringen terug, ik vind het Fake!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

Ik stem voor fake, Apple is niet zo happig op TV. (copy rights, straks misschien broadcast flags, etc) Kijk o.a. maar op de iTunes Special Events, daar legde Steve 't uit.
En anders hadden ze er al eerder wel wat mee gedaan. Maar ik kan het natuurlijk verkeerd hebben ;)

Maar Apple heeft vroeger wel een TV-Setup box gehad. (Nooit in massa productie geweest) Met een MPEG chip, SCSI HDD, Netwerk ingang, Video uitgang, toetsenbord.
Ik heb er 2 van namelijk, waarvan ik er van eentje een mooi Apple logo op de TV mee kan krijgen (na veel geklooi.) :) Alleen ligt hij nu achter 't schot hier op zolder, dus kan er niet 123 bij. (Of er moeten hier veel requests komen) Google laat me ook ff in de steek.

[ Voor 7% gewijzigd door T-Junkie op 08-01-2005 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou me niets verbazen als dat ding hierboven hem wèl was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:37
Hmmm Zelfde lift als de vorige fake :)

Een pc is net een brommer. je kan hem wel opvoeren maar het blijft nog steeds een brommer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Nietzman

Woei!

Qorne schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 00:36:
Update: Daar in tegen is de naam Media Centre natuurlijk wel goed :P de reclame is al gemaakt :) MS jat zovaak iets van Apple waarom nu niet anders om? Media Centre dat woord kent straks iedereen. als het iets van iMedia oid wordt.... dat niet echt... :Z :) ik droom lekker verder
Let dan wel dat "Centre" Engels is, en "Center" Amerikaans. Dan mag Jonathan Ives wel een Brit zijn, Apple zelf komt uit Californie.

Dus we weten nu in ieder geval dat de gozer die deze fake in elkaar geflanst heeft een Brit is. :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-09 08:34
nog een reden waarom het nep is...

als je hem aan het handvat draagt staat de tekst op zijn kop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ik kan trouwens ook nergens iets van ventilatiesleuven vinden. Er zit wel op 1 van de foto's van de achterkant iets wat daar op lijkt, maar het lijkt met niet dat door de gebruikte camera die sleuven zo dichtslippen.
Low-Fi schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 18:43:
als je hem aan het handvat draagt staat de tekst op zijn kop :P
Het Apple logo van een Powerbook G3 stond ook op z'n kop als je het scherm opendeed. :P

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Dit:

Afbeeldingslocatie: http://elektron.its.tudelft.nl/~mcbor41/GoT/iHome/Photo-0007.jpg

Is toch gewoon een a4tje dat er op geplakt is? (Dat stukje met iHome erop en die 'vage lijn' die eerder genoemd is en die hier duidelijk deel van een rechthoek is)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:30
Ik kan je vertellen uit betrouwbare bron:

F A K E

Morgen zien jullie meer :D

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gophlin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-09 21:06
Nu wordt ik wel heel benieuwd. Hoezo horen we morgen meer? En gaan we het alleen horen, of heb je (als enige in de hele wereld :? ) foto's?

majime-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

er zijn weinig mensen die weten wat het wordt, maar het is wel bekent hoor :P
Apple komt met genoeg leuke dingetjes uit :) morgen zien we het allemaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Gophlin schreef op zondag 09 januari 2005 @ 14:56:
Nu wordt ik wel heel benieuwd. Hoezo horen we morgen meer? En gaan we het alleen horen, of heb je (als enige in de hele wereld :? ) foto's?
Geen foto's, dronken meneeren van Apple doen wonderen ;)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Ballebek schreef op zondag 09 januari 2005 @ 15:35:
[...]

Maar goed vertel eens wat je weet dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Zo gek ben ik niet, diegene bladert heel wat af op GOT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:49

Len

Leeg

ach hij heeft nu toch een kater.. dus vertellen die hap :p

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Dus je meldt gewoon even dat je niets te melden hebt? (afgezien van het het-is-fake-nieuwtje wat iedereen al wist) Cool, thanks! d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door kenneth op 09-01-2005 17:20 ]

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
kenneth schreef op zondag 09 januari 2005 @ 17:20:
Dus je meldt gewoon even dat je niets te melden hebt? (afgezien van het het-is-fake-nieuwtje wat iedereen al wist) Cool, thanks! d:)b
Welcome :)

(In het verleden wel eens iets geplaatst waar ik later spijt van had |:( )

[ Voor 14% gewijzigd door Uberprutser op 09-01-2005 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Ballebek schreef op zondag 09 januari 2005 @ 20:12:
[...]

Ach, we zien het dinsdag wel. Die 2 dagen kan ik dan ook wel wachten.
Good things come for people who wait :)

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Hertog schreef op zondag 09 januari 2005 @ 14:02:
Dit:

[afbeelding]

Is toch gewoon een a4tje dat er op geplakt is? (Dat stukje met iHome erop en die 'vage lijn' die eerder genoemd is en die hier duidelijk deel van een rechthoek is)
Sorry hoor, maar dit ding is gewoon van karton gemaakt volgens mij.
Waarschijnlijk een oude doos gepakt en daar dit "apparaat" ingestopt. Ik vind de doos ook wel wat te groot voor iHome zelf.

Alles zit er scheeft op. Leuke sinterklaas-surprise, maar volgens mij niet meer dan dat.

[ Voor 3% gewijzigd door Shiver23 op 09-01-2005 22:12 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op zondag 09 januari 2005 @ 15:35:
[...]

Dan moet je wel praten met meneeren uit Cupertino aangezien mensen in Nederland die bij Apple werkzaam zijn vaak ook van niets weten. Of je moet iets weten wat niet echt interessant is of te verwachten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gophlin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-09 21:06
Werknemers van Apple Nederland zullen vast wel iets weten, maar ik denk dat dit zeeeeer beperkt is. Misschien weten zij dat er echt een iPod Flash komt (maar dat weet de rest van de wereld eigenlijk ook al).
Maar waar blijven die grote verhalen over de nieuwe iMac/iHome?

iPodLounge weet de nieuwe slogan voor de iPod Flash al: "Life is Random".

majime-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

offtopic:
Ballebak doe jij toevallig een grafische opleiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Qorne schreef op maandag 10 januari 2005 @ 14:14:
offtopic:
Ballebak doe jij toevallig een grafische opleiding?
offtopic:
Laat maar, in de war met een andere user... We hebben wel wat contact over en weer gehad een jaar of wat terug...

[ Voor 24% gewijzigd door Uberprutser op 10-01-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik voel me net een klein kind op de dag voor zijn verjaardag. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:12:
Ik voel me net een klein kind op de dag voor zijn verjaardag. :+
Zo voel ik me elke keer voor de Keynote :)

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:29

Nitai

Live the life you love.

bleh...ik kan niet wachten, ik ga pitten :9

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Waar en wanneer kunnen we de eerste details van de Keynote verwachten? Hij begint over 19,5 uur, over 21 uur is hij klaar :) Maar dan? Zou apple.com gelijk geupdate worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe aan Joost vragen denk ik.

(gewoon geduld hebben ben ik bang)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Er komt 9 uur na de keynote een webcast van de keynote. Dat is dus (hier) om 3 uur 's nachts. Of in die tussentijd de site van Apple wordt geupdate weet ik niet.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op zondag 09 januari 2005 @ 20:12:
[...]

Okee, als je een grote jongen bent maak je NU een md5 hash van wat je weet. Dan kunnen we morgen controleren of je nu niet bluft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Nietzman

Woei!

Daedalus schreef op maandag 10 januari 2005 @ 22:31:
Er komt 9 uur na de keynote een webcast van de keynote. Dat is dus (hier) om 3 uur 's nachts. Of in die tussentijd de site van Apple wordt geupdate weet ik niet.
...dat is altijd wel zo geweest, het lijkt me heel erg sterk dat het niet zo zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 11:32

RSP

is die keynote vannacht of morgen nacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 19:53
RSP schreef op maandag 10 januari 2005 @ 23:52:
is die keynote vannacht of morgen nacht?
ik was ook al in de war, maar als ie 9 uur na werkelijke keynote online komt is de keyne dus al 6 uur geleden geweest wil hij strax om 3 uur online komen, maar dan zouden de grote websites er toch al over bericht hebben? ik denk dus dat het helaas nog een dagje wachten wordt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ze lopen in Amerika (Pacific) zo'n 8 uur achter, dus het is daar nu nog 10 Januari 2005 16:26

[ Voor 10% gewijzigd door Daedalus op 11-01-2005 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

PST is toch GMT-8? Dan is het negen uur terug, en zou de keynote dus 11 januari 18:00 Nederlandse tijd moeten beginnen. Drie uur 's nachts komt de keynote online dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Daedalus schreef op maandag 10 januari 2005 @ 22:31:
Lijkt me dat na de keynote gewoon de site geupdate wordt met de nieuwe producten, was vorig jaar hetzelfde met de iMac toch? Je kon de Keynote pas later kijken, maar meteen na de keynote kwam de nieuwe iMac pagina online.

http://flickr.com/photos/itommy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

kenneth schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 01:20:
PST is toch GMT-8? Dan is het negen uur terug, en zou de keynote dus 11 januari 18:00 Nederlandse tijd moeten beginnen. Drie uur 's nachts komt de keynote online dan.
GMT -8 idd, dus ze lopen daar zelfs 9 uur achter :P Het wordt echt tijd dat we over gaan op beats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-09 08:34
Afbeeldingslocatie: http://webpages.charter.net.nyud.net:8090/mattman7/mini.jpg

deze is echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
NIEUW: Mac Mini. de Mac mini zal geleverd worden met een slot-loading combo-drive, firewire, DVI- en VGA-output en heeft de grootte van 3 iPod mini's. Zo groot als een sigarendoos (3x de iPod mini). Er klinkt een groot applaus in de zaal. Steve: "Bring your own display, keyboard and mouse.".

Het instapmodel gaat $499 kosten en beschik over 256MB geheugen en een 1,15Ghz G4 processor. Een duurdere versie met van 1,42Ghz is te koop voor $599. De Mac Mini is te koop vanaf 22 januari.

komt van macosx.nl :)

[ Voor 25% gewijzigd door bolleh op 11-01-2005 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het instapmodel gaat $499 kosten en beschik over 256MB geheugen en een 1,15Ghz G4 processor.
Een duurdere mini is beschikbaar voor $599, van 1.42 GHz.
De Mac mini is te koop vanaf 22 januari !

[edit] te laat :P[/edit[

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Past in ieder geval mooi bij mijn iPod mini silver :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de 499 dollar versie heeft 40 GB opslagcapaciteit tegen 80 voor de 599

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
damn, dat ding is bijna even groot als de doos van m'n iPod Mini! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
ziet er toch wel 10x beter uit dan dat ihome geval :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 10:24
liev O+

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een kleine toevoeging:
...De nieuwe Mac mini wordt geleverd met Ethernet aansluiting, koptelefoon aanlsuiting, USB2 en als software natuurlijk iLife...
Komt van Macosx.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi ding zeg, perfect geschikt voor de twijfelende overstapper die simpele huis/tuin/keuken dingen doen :)

Als de windows PC hier voor een upgrade in aanmerking komt wordt het deze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsmakman
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-01-2021
Afbeeldingslocatie: http://webpages.charter.net.nyud.net:8090/mattman7/box.jpg

GEIL. stel je voor, 20 inch display erbij en je bent de man voor 1500 euro. oh dit is zo cool. please, laat er een beetje videokaart in zitten. Een heel klein beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-09 18:51
lol beetje te laat

[ Voor 87% gewijzigd door MaTr1x op 11-01-2005 19:53 ]

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Apple store is down. Zouden ze soms iets aan het toevoegen zijn? O-)

http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebObjects/AppleStore/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Zo eentje komt bij ons thuis

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Die is altijd down tijdens de keynote...
Meestal 5 minuten daarna is ie online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsmakman
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-01-2021
net iets eerder :)

het zou trouwens geniaal zijn als hij even breed is al de voet van de 20 inch tft. Kan hij er mooi op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartsmakman schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 19:53:
net iets eerder :)

het zou trouwens geniaal zijn als hij even breed is al de voet van de 20 inch tft. Kan hij er mooi op staan.
Nu nog even de Nederlandse prijs afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-09 09:35

dawuss

gadgeteer

Pssst. Evil Overlord Zwerver heeft dit jaar zijn bonnenquota niet gehaald, dus hij ligt om de hoek op de loer om slowchat af te straffen :P

lol @ bartsnakesman en Matri1x. Da's pas timing ;)
zie ook apple store is dicht tijdens keynote

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Afbeeldingslocatie: http://webpages.charter.net/mattman7/shuf.jpg
ipod shuffle !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
* Zwerver denkt

waarom is deze nog open? Ah, keynote....

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.