Ik kreeg zojuist deze e-mail:
Dit vind ik heel vreemd, ik wist wel dat Planet Internet een dochterbedrijf van KPN was, maar om nou de naam te gaan veranderen, dat had ik echt niet verwacht. Weet iemand hier toevallig meer over?Amersfoort, 28 december 2004,
Geachte heer ....,
Vanaf 1 januari 2005 heet Planet Media Group - het bedrijf waar uw internetprovider Planet Internet deel van uit maakt - KPN Telecom B.V. en handelt onder de naam
KPN Internet.
De ontwikkelingen op het gebied van internet en telecommunicatie volgen zich op dit moment razendsnel op. Dat geldt niet alleen voor nieuwe producten die worden geïntroduceerd, maar ook voor verschillende bedrijven die op deze markt actief zijn.
Het is daarom belangrijk om precies te weten bij welk bedrijf u klant bent. Met onze nieuwe maar tegelijkertijd vertrouwde naam KPN Internet, kunnen we nog duidelijker maken wie wij zijn en waar wij voor staan. Nu én in de toekomst.
De naam Planet Internet blijft gewoon bestaan. U hoeft dus niets te veranderen in uw internetinstellingen en uw e-mailadres blijft ook hetzelfde.
We hopen u hiermee voldoende over onze nieuwe naam te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ir. Bert van Dam
Directeur KPN Internet