Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Telfort dekking

Pagina: 1
Acties:

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 12:34

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Topicstarter
Ik snap er nu niets meer van.. gaat Telfort het samenwerkings contract met libertel nu wel of niet verbreken, en wanneer dan? de ene keer hoor ik weer eind mei, dan weer eind oktober. :?
Hoe zou de kwaliteit van dat netwerk eigenlijk worden (rare zin trouwens) zonder libertel ondersteuning?

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Telfort is overgenomen door Vodaphone en zal binnenkort een naamswijziging ondergaan.
Het contract tussen Telfort en Libertel loopt voorlopig nog gewoon door, dus je phone blijft netwerk-swappen...

• jms
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-11 23:28

jms

De samenwerking zal verbroken als telfort zelf landelijke dekking kan bieden maar wanneer dat precies is weet ik niet.

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-10 10:50

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

nouja, je mag veronderstellen dat ze willen dat de kwaliteit niet merkbaar achteruitgaat, dus ik denk dat je je daar niet zo'n zorgen om hoeft te maken..

ik geloof ik dat telfort = british telecom, dat lijkt me een bedrijf dat groot genoeg is om zulke dingen goed te regelen..

Verwijderd

Ik had begrepen dat het contract van Telfort met Libertel eind maart afloopt omdat ze ervanuit zijn gegaan dat ze dan landelijke dekking bezitten. Gezien de groei van het klantenbestand van Libertel en hun beperkte frequentiecapaciteit lijkt het me dat Libertel geen contract voor onbepaalde tijd zou aangaan met Telfort.

Verwijderd

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 12:34

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Topicstarter
sorry, maar deze post heb ik dan over het hoofd gezien :o

Verwijderd

Niet erg ;)
Pagina: 1