Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Libertel netwerk met Telfort abo

Pagina: 1
Acties:

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-11 22:50

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
Hallo,

Ik heb dus een Telfort abonnement en kan dus heel relaxed gebruik maken van het Libertel netwerk (behalve Randstad dus, maar woon toch in Eindhoven) maar weet iemand hoelang dit nog gaat duren?

Telfort zal hier niet eeuwig mee doorgaan, maar op dit moment zou dat nog wel minder fijn zijn :( want met Telfort heb ik nog niet overal goed bereik!

Dus weet iemand hier meer van?

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18-11 20:16
telfort is heel hard aan net werken aan haar eigen netwerk
maar dit kan nog twee jaartjes duren :(
ik denk dat het contract met libertel nog een jaartje gaat duren ofzow.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
uhm.. lijkt me dat telfort wel door wil gaan met dat contract totdat hun eigen netwerk goed genoeg is?..

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-11 22:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

ik hoorde pas van iemand die een telfort abbo wilde afsluiten dat de verkoper zei dat deze regeling in mei 2001 oid zou aflopen.

ik heb verder nog niks vernomen van telfort zelf.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op donderdag 28 december 2000 16:25 schreef cosmoOo het volgende:
ik hoorde pas van iemand die een telfort abbo wilde afsluiten dat de verkoper zei dat deze regeling in mei 2001 oid zou aflopen.
Vertrouw nooit een verkoper! >:)
What's new? |:(

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Op donderdag 28 december 2000 16:25 schreef cosmoOo het volgende:

Dit heeft de verkoper dan helemaal goed. April/mei heeft Telfort het contract met Libertal laten aflopen. Telfort rond eind februari de definitieve testen met het nieuwe netwerk af en heeft net als Libertel en mindere mate KPN een landelijk dekkend netwerk. Geloof maar dat het netwerk supergoed is, want bijna heel zakelijk Nederland heeft een contract met Telfort afgesloten.
Ik kan wel al zeggen dat de resultaten van de eerste testen (eind oktober) zeer positief waren. Vraag me niet hoe ik dat weet, want dat doet niet terzake, vertrouw me nou maar. Meestal praat ik geen bullshit!

Verwijderd

Kewl, want Telfort schopt kont.
Ze zijn echt goed bezig.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op donderdag 28 december 2000 20:57 schreef RobiNET Online het volgende:

[..]
Vraag me niet hoe ik dat weet, want dat doet niet terzake, vertrouw me nou maar. Meestal praat ik geen bullshit!
Bronvermelding vind ik in dit soort gevallen altijd wel prettig. :+

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1