Mensen,
Ik heb een loss ATX voeding. Welke draden moet ik verbinden om hem te laten opstartten?
Help
Joor
Ik heb een loss ATX voeding. Welke draden moet ik verbinden om hem te laten opstartten?
Help
Joor
Een hele rij microsoft certificeringen.
Verwijderd
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
nee maakt niet uit zijn allemaal verbonden met aarde.Maakt het uit welke zwarte??
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.
| I've got permission to color outside the lines |
wat een onzin. waar baseer je dat op?Op donderdag 04 januari 2001 22:17 schreef asusk7m550 het volgende:
Ik denk dat als je de ATX-voeding zomaar opstart zonder dat je er iets aanhang, dat je straks je voeding kan weg gooien. Wel eerst een belasting aan hangen, dan pas aan doen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Hoe het bij modernere voedingen zit weet ik niet, maar opzich heeft ie wel gelijk. PC voeding is een schakelende voeding, en bij sommige kan aanzetten zonder belasting schadelijk zijn.Op vrijdag 05 januari 2001 14:33 schreef aatos het volgende:
[..]
wat een onzin. waar baseer je dat op?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq