Ik ben dus niet echt technisch, ken iemand me uitleggen of dit mogelijk is met een gewone ATX kast?
Bijna Alles Kan, maarrrrr, waarom???
Verwijderd
Dan kan ie cassetes afspelenOp woensdag 10 januari 2001 21:07 schreef Solosmots het volgende:
Bijna Alles Kan, maarrrrr, waarom???
Dan heb je alsnog een LCD schermpie in je pc hangen 
RDS aan
Zie je je systemspecs langskomen
En natuurlijk zoals gezegd een cassetespeler, of nog beter, een cdspeler in je pc
(donder die cdromspeler er dan maar uit
)
RDS aan
Zie je je systemspecs langskomen
En natuurlijk zoals gezegd een cassetespeler, of nog beter, een cdspeler in je pc
Douw er dan gelijk een PC in, kan je mp3's afspele!
hmmm een pc in je kast.. radicaalOp woensdag 10 januari 2001 21:13 schreef Solosmots het volgende:
Douw er dan gelijk een PC in, kan je mp3's afspele!
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Tis wel een ID voor een nieuwe dual cpu mod, een minitower pc in je bigtower bouwen 
Kan je zelfs een Quad maken
Kan je zelfs een Quad maken
Verwijderd
geen slecht gedacht
ik heb een mooie kenwood liggen met mask systeem (je weet wel zo 1 die opendraait als je hem aanzet)
en kan ik daar me mp3 speler aan koppelen en direct aansluiten op pc
nu nog een versterken en 500watt luidsprekers eraan en ik heb een johnny pc
en kan ik daar me mp3 speler aan koppelen en direct aansluiten op pc
autoradio is heel wat breder dan een 5Ÿ" sleuf.. wordt nog een hele klus.. vooral als je niet technisch bent...
Woeps, iets teveel geleid door autoradio..
en dus helemaal breder dan een 5 1/4" bay....8-)Op woensdag 10 januari 2001 21:29 schreef rick_h het volgende:
autoradio is heel wat breder dan een 5Ÿ" sleuf.. wordt nog een hele klus.. vooral als je niet technisch bent...
Kan iemand even testen of het IN een kast past, misschien kan ik het er wel uitfrezen, of ik haal mijn vader er even bij 
19cm breed is die kast..
de wereld beroemde JNC middletower:

Maar hoe breed is zo een radio nouw? kan hij anders verticaal:?
zow ziet hij eruit, je kent hem wel
19cm breed is die kast..

Verwijderd
Ik ken die middie maar al te goed.Op woensdag 10 januari 2001 22:06 schreef DKasemier het volgende:
Kan iemand even testen of het IN een kast past, misschien kan ik het er wel uitfrezen, of ik haal mijn vader er even bij
19cm breed is die kast..
[afbeelding]
Echt een plerus opgehange.
De CPU blaast precies in de voeding.
Wat is hun site?
Heb je al een autoradio liggen dan? Anders kan je beter een NewQ zoeken... das een versterker/radio voor in een 5,25" bay:9~
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Uuh, tis geen versterker maar een equalizer bedoelde ik...
Hier staan plaatjes...
Hier staan plaatjes...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Een standaard autoradio is 18.5cm breed.
Maar volgens mij kun je beter een radiokaartje halen voor in een pci-sleuf (of zie ik het verkeerd?
Maar volgens mij kun je beter een radiokaartje halen voor in een pci-sleuf (of zie ik het verkeerd?
zo hard mogelijk rossen krijg jem er wel in
hah LOLOp woensdag 10 januari 2001 22:06 schreef wfvn het volgende:
[..]
en dus helemaal breder dan een 5 1/4" bay....8-)
Verwijderd
Daar slaat dit niet op.Op woensdag 10 januari 2001 22:46 schreef rick_h het volgende:
[..]
hah LOLik kon tijdens het typen dr niet op komen hoe dat ding nou heet.. heb toen maar sleuf neergezet (begrijpt ie ook wel)
Bedoelde natuurlijk bay..
Een paar posten daarboven zei iemand 3 kwart.
En het is 1 kwart.
Verwijderd
HET IS FREZEN !!!!!!!!1Op woensdag 10 januari 2001 21:35 schreef mala het volgende:
verticaal er in vrezen
Ja helemaal verkeerd.. een autoradio ziet er KEWLER uit gozerOp woensdag 10 januari 2001 22:43 schreef sMart het volgende:
Een standaard autoradio is 18.5cm breed.
Verwijderd
Weet iemand welke draden van de voeding je hiervoor moet nemen? Gewoon een aftakking naar voor je hdd normaal gesproken en vervolgens en de rooie en de zwarte?
ja, rooie en zwarte
rooie is +12v
zwatrte is 0v
rooie is +12v
zwatrte is 0v
Bestuh!!
volgensmij niet. 'k zal het voor de zekerheid ff checken
Bestuh!!
Verwijderd
volgens mij WEL. Dat had ik laatst ergens gevonden, was je email?? dan stuur k de layout wel
Verwijderd
Wil effe dit zeggen een autoradio ZUIPT stroom trekt heel je voeding plat. Zag ook een keer iemand met een sigratten aansteker voorop zijn kast. Lijkt mij echt niet slim
Verwijderd
doe je net als ik: 2 voedingen (nog ff redundant systeempje bedenken)
verder klopt t: geel = +12, rood = +5Volttttt
verder klopt t: geel = +12, rood = +5Volttttt
Verwijderd
Maar ik kan dus gewoon zo'n hd kabel strippen en vervolgens de zwarte en de gele nemen? Of moet ik de stroom weghalen bij de connector van het moederbord??
Hèhè, ik heb hier nog een 5" CRT 
Zou wel cewl staan in mijn PC kast, alleen jammer dat er naast die radio en TV dan geen ruimte meer is voor mijn CDspeler
BTW een autoradio verbruikt ca 1~2A als hij op normaal nivo een cassette afspeeld.
Die stroomsterkte loopt wel op naarmate je hem harder zet, ca 5A voor een twee keer 25W radio
Een sigaretten aansteker eet ongeveer 3~4A maar doet dit vrij kort.
Radio/aansteker issuh niet erg zwaar voor je voeding, maar als hij reeds een aantal dikke hdd's en een oc'ed systeem moet poweren kan het een gevalletje 'ken net' worden
Zou wel cewl staan in mijn PC kast, alleen jammer dat er naast die radio en TV dan geen ruimte meer is voor mijn CDspeler
BTW een autoradio verbruikt ca 1~2A als hij op normaal nivo een cassette afspeeld.
Die stroomsterkte loopt wel op naarmate je hem harder zet, ca 5A voor een twee keer 25W radio
Een sigaretten aansteker eet ongeveer 3~4A maar doet dit vrij kort.
Radio/aansteker issuh niet erg zwaar voor je voeding, maar als hij reeds een aantal dikke hdd's en een oc'ed systeem moet poweren kan het een gevalletje 'ken net' worden
Powered bij meergranenbrood.
Verwijderd
Je kunt gewoon de spanning aansluiten ja. Maar wrom zou je er 25W uit pompen? neem een versterker en een mangpaneel ofzo, of knutsel iets naar de ingang van je soundblaster dan MAG hij zlef niet te hard staan en trekt dus niet te veel stroom
Verwijderd
Ik heb de voeding maar zit nu met het probleem dat ik hem niet aankrijg
ER zit een uitgang op voor het beeldscherm en ingang voor de Stroom (das erg handig
)
Dit is toch een AT voeding of niet?
Op het eind zit wel een schakelaar, ik hoor ook een klikje en that's it....Moet ik ook bij deze voeding de Grijze draad verbinden met de zwarte voor Power GOOD?
Oh trouwens hij is wel mooi 335 wat, en dat voor een voeding van heel wat jaartjes terug...
ER zit een uitgang op voor het beeldscherm en ingang voor de Stroom (das erg handig
Dit is toch een AT voeding of niet?
Op het eind zit wel een schakelaar, ik hoor ook een klikje en that's it....Moet ik ook bij deze voeding de Grijze draad verbinden met de zwarte voor Power GOOD?
Oh trouwens hij is wel mooi 335 wat, en dat voor een voeding van heel wat jaartjes terug...
Verwijderd
Oke ik heb de voeding open gedraaid en nou staat er bij alle draden -5 v/-12 v, of zoiets maar alleen bij de witte staan P GO
dus misschien POWER GO?
Moet ik de zwarte GROUND en de Witte aan elkaar knopen? Nah ja ik ga het morgen gewoon proberen...
dus misschien POWER GO?
Moet ik de zwarte GROUND en de Witte aan elkaar knopen? Nah ja ik ga het morgen gewoon proberen...
Verwijderd
Een radiootje in een case bouwen? Is eigenlijk best wel makkelijk. Gewoon je 5 1/4 " slot iets uitfrezen. zorg dat je radio
op de +12 V en!! de +12V schakeldraad een spanning krijgt. In de auto zit de schakeldraad an het contactslot, en die heb je (meestal) niet in je bak.......
De massa draad hang je aan de massa van je bak, of aan de kast...
Het kan zijn dat je voeding een beetje honger krijgt, als je radio hard staat. dan kun je tussen de 0V en de +12V een elco hangen van heel veel farad.....1 Farad is erg goed maar duur..... 250 mF voldoet ook.....
ok succes
op de +12 V en!! de +12V schakeldraad een spanning krijgt. In de auto zit de schakeldraad an het contactslot, en die heb je (meestal) niet in je bak.......
De massa draad hang je aan de massa van je bak, of aan de kast...
Het kan zijn dat je voeding een beetje honger krijgt, als je radio hard staat. dan kun je tussen de 0V en de +12V een elco hangen van heel veel farad.....1 Farad is erg goed maar duur..... 250 mF voldoet ook.....
ok succes
Verwijderd
Ja maar ik heb dus een AT voeding zonder Moederbord... kan iemad mij vertellen hoe je zo'n ding aankrijgt want als ik hem aanzet met de schakelaar gaat ie dus 3 sec. aan en dan weer uit...:(
Pagina: 1