[PC Anime MMORPG] R.O.S.E (De nieuwe pristontale?) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.806 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje over het opzetten van een winkeltje. Klopt het dat als je er een opent, je zelf verder niets kunt doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan nog wel chatten ;P, bewegen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:23:
Even een vraagje over het opzetten van een winkeltje. Klopt het dat als je er een opent, je zelf verder niets kunt doen?
wat dacht je van zelf even testen? :X

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

zelf nix doen is altijd makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:28
ik ga denk ik op me andere pc een dealer maken en die laten AFKen in zo'n gebied terwijl ik met me hawker verder speel >:)

maja zo eerst ff wat zaken regelen en dan kom ik nog ff online, moet vroeg slapen... morgen 7 uur weer op werk staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:35:
Je kan nog wel chatten ;P, bewegen niet.
Bedankt.
YoshiBignose:
wat dacht je van zelf even testen?
Wat dacht je van gewoon niet antwoorden als je toch niks te melden hebt?
Ik heb het namelijk verschillende keren geprobeerd. Ik wist alleen niet of het inderdaad de bedoeling is dat je mannetje in een winkel veranderd en dat je verder niets meer kunt doen. Het is ook niet duidelijk of je ingelogd moet blijven of niet, maar ik neem aan van wel.
lasharor:
zelf nix doen is altijd makkelijker
En het allermakkelijkste is natuurlijk dit soort posts maken. Niet antwoorden is ook een keuze, één die jij wat vaker mag maken van mij.

Als figuren zoals deze twee hierboven bij de clan gaan dan denk ik dat ik pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels ben ik hawker level 18, nu heb ik eindelijk een job, maar wat moet ik doen na die job?
En hoe kom ik eigenlijk aan active skills. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

wat is dat nu weer voor kiddy reactie.

maar wat maakt het uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 22:24:
Inmiddels ben ik hawker level 18, nu heb ik eindelijk een job, maar wat moet ik doen na die job?
En hoe kom ik eigenlijk aan active skills. :*)
die kan je kopen bij zon kaale. in zant. als je via de zuidelijke ingang in zant komt gewoon naar het midden lopen en dan kom je die ergens tegen (<<--die zin klopt niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lasharor schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 22:51:
[...]

die kan je kopen bij zon kaale. in zant. als je via de zuidelijke ingang in zant komt gewoon naar het midden lopen en dan kom je die ergens tegen (<<--die zin klopt niet)
bedankt het is gelukt . :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-09 23:37
Had even geen zin meer in ROSE, dus heb het scriptje maar even afgemaakt: http://80.61.89.192/ROSE/. Alles spreekt voor zich lijkt me. Als je vragen hebt, of errors krijgt stuur je me maar een PM @ IRC ofzo. :)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, sta derbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:31

makje

Professioneel prutser

Heh, zonet effe uitgebreid gepartied met BlueHeim en Xbastard. Toch weer 2 levels gepakt en veel gezien :)

Vooral het oefen gebied waar je als clan heen kunt om afgezonderd op een eiland met alleen je clanmaten sterke monsters te bevechten is erg goed (maar wel vrij moeilijk en vreselijk intensief met z'n drieën) d:)b

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

dan moeten we dat ens met zen alle doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een nieuw character gemaakt. ga nu toch verder met mn lvl 11 hawker en moet zeggen, het traint veel en veel makkelijker dan m'n muse.

heb trouwens al diverse mensen met 'LegionOfTweakers' boven hun hoofd rond zien lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HEH?! ik werd ineens gedisconnect en nu krijg ik een vage koreaanse error als ik wil inloggen op de server :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Zow. Ik speel het nu ook een aantal dagen en ik moet zeggen dat het wel grappig is. Het is een beetje oneerlijk voor de makers dat ik WoW gespeeld heb, want daar kan geen enkele MMORPG aan tippen. Vooral de besturing vind ik behoorlijk rot hier, heb veel liever een wasd combinatie maargoed, so be it :)

Ik heb mezelf ook toegevoegd aan de lijst, dus als je me tegen komt, spreek me gerust aan ;) Over een tijdje wil ik ook wel in de GoT-clan (ik wil eerst nog wat dingen uitzoeken, hoe ik van ene planeet naar de andere kom etc en wat je precies kan met die materialen zoals sharp iron enzo die je vind, mag hier natuurlijk ook antwoord op worden gegeven O-))

edit:

@ Phaz0r, dat had ik gisteren ook, zijn ze bezig met server onderhoud, kan je straks weer gewoon verder spelen :)

[ Voor 10% gewijzigd door sOid op 08-01-2005 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 21:38:
[...]

Bedankt.

[...]

Wat dacht je van gewoon niet antwoorden als je toch niks te melden hebt?
Ik heb het namelijk verschillende keren geprobeerd. Ik wist alleen niet of het inderdaad de bedoeling is dat je mannetje in een winkel veranderd en dat je verder niets meer kunt doen. Het is ook niet duidelijk of je ingelogd moet blijven of niet, maar ik neem aan van wel.

[...]

En het allermakkelijkste is natuurlijk dit soort posts maken. Niet antwoorden is ook een keuze, één die jij wat vaker mag maken van mij.

Als figuren zoals deze twee hierboven bij de clan gaan dan denk ik dat ik pas.
hahaahah _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Doe maar ruig hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:27
Voor het eerst eens een vette reward gekregen voor het killen van monsters... een javalin die ik zeer goed kan gebruiken. :p Jaja... ik ben er erg trots op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

makje schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 04:33:
Heh, zonet effe uitgebreid gepartied met BlueHeim en Xbastard. Toch weer 2 levels gepakt en veel gezien :)

Vooral het oefen gebied waar je als clan heen kunt om afgezonderd op een eiland met alleen je clanmaten sterke monsters te bevechten is erg goed (maar wel vrij moeilijk en vreselijk intensief met z'n drieën) d:)b
yup was er vet, maar je moet er wel minste lvl 35 zijn, want er loopt een aqqua rond die slaat bij mij ineenkeer 250 hp eraf, niet fijn dus ^^ voor de rest nog Goblins, en zo'n Grandmaster goblin(lvl 105!!!). als je er heen wilt moet je met de clanleader mee wat die kan je alleen er heen teleporteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
lekkere clan trainings grounds dan :/ je zit toch met ze allen in zo'n clan dus wel een beetje vreemd dat je alleen met die leader mee mag die kant op.

naja niet dat ik et erg vind ofzo heb nog genoeg zelf te verkennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En? Al wat meer bekend over hoe lang het nog gaat duren voordat er weer mensen in de guild kunnen? En hoe wordt dat dan geregeld?

Als het niet kan wil ik dat graag horen, dan join ik wel een andere clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

Jaguar645 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 12:59:
lekkere clan trainings grounds dan :/ je zit toch met ze allen in zo'n clan dus wel een beetje vreemd dat je alleen met die leader mee mag die kant op.

naja niet dat ik et erg vind ofzo heb nog genoeg zelf te verkennen :)
Mwoh, opzich wel logisch: ze willen niet dat mensen deze plek gaan gebruiken om te vechten ipv. in de gewone wereld samen met alle andere spelers. Dat eiland is echt bedoeld als extra voor een clan om daar tegen sterkere vijanden dan normaal te kunnen oefenen. Dat je dan alleen met de clanleader erheen kunt is even lastig, maar tegelijkertijd de beste manier om er zeker van te zijn dat mensen geen clan oprichten alleen maar voor deze oefenplaats...

(maar het is wel lekker: zonder dat andere mensen zich ermee bemoeien en meeliften op jouw moeite (a.k.a. killstealers) sterke vijanden bevechten :))

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudgo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-09 07:29
damn, of server 3 is ontploft ofzo. in 1 keer een server disconnect is server 3 uit het lijstje verswenen... :S

was weer te snel, hij is weer online. zal wel iemand echter de stekker zijn blijven hangen :P

[ Voor 31% gewijzigd door Ruudgo op 08-01-2005 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 13:08:
En? Al wat meer bekend over hoe lang het nog gaat duren voordat er weer mensen in de guild kunnen? En hoe wordt dat dan geregeld?

Als het niet kan wil ik dat graag horen, dan join ik wel een andere clan.
Nee dat is niet duidelijk, aangezien wij niet weten hoe we clanpoints kunnen verzamelen, en dan Clan NPC er ook niks over willen vertellen. andere clans (als SgPro) zijn ook nogsteeds grade1 geloof ik, teninste dat zei een member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

zit er zeker niet in. anders zou dat ventje van die clan dinges het allang verteld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Jaguar645 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 21:11:
ik ga denk ik op me andere pc een dealer maken en die laten AFKen in zo'n gebied terwijl ik met me hawker verder speel >:)

maja zo eerst ff wat zaken regelen en dan kom ik nog ff online, moet vroeg slapen... morgen 7 uur weer op werk staan :(
Kan dat trouwens. Met 1 account 2 verschillende characters te gebruiken in het spel. Dus tergelijkertijd met 2 characters spelen.
Iemand die dat al heeft uitgeprobeerd?

(mijn broertje heeft namelijk ook interesse om het spel te spelen, maar wil geen apart account aanmaken.)

[ Voor 22% gewijzigd door Zeror op 08-01-2005 15:25 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godver.. hoe heet die skill die je maakt rennen?
Echt.. ingame is het weer zon waardeloze k*t community zeg.
Amal mensen met da "lah" "lor" "HUHAUAHUA" etc. BAH! Daar schijt ik zo op hé.
Je vraagt dingen aan high level hawkers, NIE-MAND antwoord. Echt belachelijk.

Anyway, weet iemand hoe die skill heet? Je rent er door. Ik heb geen idee. En die skill description is ook waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 18:23:
heb ik ook gehad mijn mijn bamboo stick ,
volgens mij komt het doordat het percentage een beetje laag ligt.
Ik heb ze net gerepaired en ik heb nog steeds die "glow".
"Life span:100%"

Denk gewoon dat t komt door extra stats ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Rakkerzero schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 15:23:
[...]

Kan dat trouwens. Met 1 account 2 verschillende characters te gebruiken in het spel. Dus tergelijkertijd met 2 characters spelen.
Iemand die dat al heeft uitgeprobeerd?

(mijn broertje heeft namelijk ook interesse om het spel te spelen, maar wil geen apart account aanmaken.)
Dat werkt uiteraard niet, lijkt me vrij logisch. Zie eerlijk gezegd niet in wat het probleem is van een apart account, het is toch gratis.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben er ook achter hoe we aan clanpoints komen, meet een groep gaan hakken in clantraining area daar hebben we nu in 15 minuten 2 punten verdient :) het ging niet echt snel met die mobs, wat we hadden niet zulke hoge lvls bij ons :)
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 15:35:

Anyway, weet iemand hoe die skill heet? Je rent er door. Ik heb geen idee. En die skill description is ook waardeloos.
Bedoel je dat je sneller gaat rennnen dan normaal? ik geloof dat je dan Dex scroll moet hebben, maar ik weet niet waar je die kunt kopen

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudgo
damn net even in trainingground geweest, en werden beetje gepwnt :P MAAR...wel 2 guild points :) we weten nu iig waar we ze moeten halen. en je kunt er chemical materia vinden om je stuff up-te-graden.
Zag trouwens dat je ook naar training ground kunt met je union, maar kost wel geld dan. Weet niet precies hoeveel want durfde niet te klikken want gebeuren wel eens vaker rare dingen als je op knopje drukt.. :Y)

anyway zal zo nog wat screemies posten heb volgens mij vergeten van de trainingground te maken maar die komen later nog wel keertje. lvl 35 trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 15:35:

Volgens mij is dat Scamper. Ben het trouwens wel met je eens wat betreft de community, groot deel is gewoon dieptriest. :X

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

The Will schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 15:49:
[...]

Dat werkt uiteraard niet, lijkt me vrij logisch. Zie eerlijk gezegd niet in wat het probleem is van een apart account, het is toch gratis.
hmm, dan maak ik wel een apart account aan aangezien die gratis zijn.

Maar het was het proberen waard. ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudgo
hier dus wat screens:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/fiberstalker/ROSE_screenies/screen001.jpg

toen ik nog heel low lvl was :P

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/fiberstalker/ROSE_screenies/screen003.jpg

junon aqua ofzo, best bruut beest, wel lekker ff 1300 exp meescoren :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/fiberstalker/ROSE_screenies/screen004.jpg

paar man van de clan waarmee ik vandaag tijdje heb doorgebracht

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/fiberstalker/ROSE_screenies/screen005.jpg

ff monstertje hakken

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/fiberstalker/ROSE_screenies/screen006.jpg

op naar de trainingground

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/fiberstalker/ROSE_screenies/screen007.jpg

net opgerichte clan zijn gaaf aan het doen... :P (LUE staat trouwens voor: Life, Universe and Everything....juist... 8)7 )

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/fiberstalker/ROSE_screenies/screen010.jpg

2 koene krijgers kijken uit over het strijdveld :P

ow en kan iemand mij verwijderen uit het lijstje op die site? heb paswoord verkeerd ingetoetst ofzo 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Ruudgo op 08-01-2005 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

Ik moet zeggen dat de soldiers inderdaad de meest indrukwekkende armor hebben :)

@jstn: die glow komt inderdaad omdat je een speciale hoed hebt. Ik heb ook een glow op mijn Hawkermuts en die heeft een (2) erachter (mijne geeft geloof ik +4 senability, whatever that is)

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ruudgo schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 16:16:

ow en kan iemand mij verwijderen uit het lijstje op die site? heb paswoord verkeerd ingetoetst ofzo 8)7
Zal 'm even deleten, meteen maar even een retype your password ding bij prutsen. :P

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind anders dat 3X hawker armor er ook aardig netjes uit zien :)

Anyway, ik moet zeker weten of dat Scamper hard rennen is.
Anders verspil ik dalijk 6k+ aan een skill en een skillpoint (stuk of 8 benodigd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Check je skill tree, check de description van het boek, check roseon.com. Als je het dan nog steeds niet zeker weet dan kan je het niet zeker weten. :P

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van die tweede heb ik er ook nog wel een paar. echt grappig om daar te vechten. laatst werd er een keer een lvl 60 onderdeel van een kart gedropt ofzo door die geest van de king :9~

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v96/KAVIII/Rose/screen004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v96/KAVIII/Rose/screen015.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

The Will schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 16:36:
Check je skill tree, check de description van het boek, check roseon.com. Als je het dan nog steeds niet zeker weet dan kan je het niet zeker weten. :P
idd, beetje eigen onderzoek mag ook wel...

Ik heb zelf ook een paar skills waar ik eigenlijks niets mee kan als archer, maar al doende leer je en iemand moet een bewuste skill toch (uit)proberen?

(maar scamper is wel de (Hawker?) skill voor hard rennen :> )

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uniquorn
  • Laatst online: 12:37

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

hmmm probeer nu dealer te worden en moet 15 bee needles van needle bees hebben, na een stuk of 50 beesten nog niet een :'(

heeft iemand er toevallig nog een paar liggen? O-) (tegen een vergoeding uiteraard).

[ Voor 3% gewijzigd door uniquorn op 08-01-2005 16:55 . Reden: typo ]

It's just a donkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudgo
gelukkigis er zoiets als een skill reset...alleen werkt die nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
uniquorn schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 16:54:
hmmm probeer nu dealer te worden en moet 15 bee needles van needle bees hebben, na een stuk of 50 beesten nog niet een :'(

heeft iemand er toevallig nog een paar liggen? O-) (tegen een vergoeding uiteraard).
Je weet dat quest items niet droppen zoals gewone items hè? Quest items worden automatisch opgepakt. Ram eens op alt+q, denk dat je ze al allemaal hebt namelijk. :P

Edit: Overigens zijn quest items ook niet uit te wisselen geloof ik.

[ Voor 9% gewijzigd door The Will op 08-01-2005 16:58 ]

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uniquorn

uniquorn

The Will schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 16:58:
[...]

Je weet dat quest items niet droppen zoals gewone items hè? Quest items worden automatisch opgepakt. Ram eens op alt+q, denk dat je ze al allemaal hebt namelijk. :P

Edit: Overigens zijn quest items ook niet uit te wisselen geloof ik.
dat wist ik niet 8)7 mjah in iedergeval bedankt ben nu dealer ofz... denk dat ik nog maar even moet gaan lezen hoe de verschillende skills te halen.

It's just a donkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ik kan je in ieder geval aanraden om crafting skills (als je überhaupt van plan was die te nemen) pas later te nemen. Ik heb ze in het begin genomen, en m'n char zuigt. :P

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh joh khad heel die skill-tree nog niet gezien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
ik ben nu lvl 22 en wat kan ik nu eigenlijk gaan doen ipv pijltjes schieten op schattig kijkende monstertjes :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Pijltjes schieten op monsters die er niet schattig uitzien. :+

Er zijn een paar quests, maar daarbij hoef je ook alleen maar monsters te killen. Als je het tot nog toe niet leuk vind kan je er beter mee ophouden. De enige variatie zijn namelijk de guild wars, en die zijn er nog niet at the moment.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
blergh maar ik wil die auto :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

Dan moet je nog een heeeeeeleboel schattige en minder schattige beestjes schieten })

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 19:16

bAdmuTs

mAzE

Lijkt me wel kewl dit, heb ook een tijdje pristontale gespeeld maar sinds je daar voor moet dokken ben ik er mee gestopt. Hoop dat ik hier weer lekker verslaafd aan wordt :D.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uniquorn

uniquorn

hmmm ik ben dealer, en wil nu skill's koen maar het lukt me niet...
Juresis schijnt dit te doen maar ik kan niet vinden wat te zeggen?

heb een berk skill point maar kan ze niet uitgeven :-( wat doe ik fout?

It's just a donkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Eerste optie bij Juresis. Je moet hier skillbooks kopen.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 20:04:
Lijkt me wel kewl dit, heb ook een tijdje pristontale gespeeld maar sinds je daar voor moet dokken ben ik er mee gestopt. Hoop dat ik hier weer lekker verslaafd aan wordt :D.
Ga er maar niet van uit dat dit ook gratis blijft.

Ik heb PT ook lang gespeeld en zou het nog steeds spelen (denk ik) als ik niet was gehackt (geen idee hoe ze het gedaan hadden). Khad toen een level 52 mech, en was vrij sterk :P
Maar ach, dit is minstens zo leuk.. helemaal als die guild gedoe erin zit (guild wars etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gratz met jullie nieuwe guild.Pff duur wel lang voor levelup met mijn muse nu maar bijna level30 mijn chars zijn meteorgun/Muse en blacktree/Dealer 8) 8) 8) trouwens heb ook een bug als ik mijn magic gebruik gaat mijn char niet meer auto-attack.Hebben jullie dat ook¿

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2005 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben sinds gisteren ook geregistreerd. Wat veel duitsers zeg ;) Ben nu nog een klein noobje van level 9, ga zo voor een soldier. Lijkt me het makkelijkste om mee te beginnen :)
Wat is trouwens een beetje de meeting spot zoals je bij ragnarok prontera had? Ik zie namelijk nog niet veel nederlanders. Ik probeer een beetje op de naam te letten, zag al een martijn en een "rukkertje" <-- Origineel hoor ;)
Ik heb in mijn nick maar ff duidelijk gemaakt dat ik nederlander bent en je dus nederlands kan praten. Mijn nick is freestylieNL. Misschien zie ik jullie nog wel in-game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
bij skill attacks doet hij het maar 1x hoor :P
dus geen auto attack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Veel Duitsers? Heb je zeker nooit op de european RO server gespeeld? :P Vind het zelf wel meevallen eigenlijk. Op het moment is Zant de drukste stad, zeker wat betreft shops. Je kan daar amper rondlopen, zoveel shops zijn er. ^^

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:11

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Wow, LUE is behoorlijk gevuld met losers. 2 leden van hun clan gekletst, en alles wat ze uit wisten te brengen was dat ze 2 boards down hadden gemaakt, en veel gevloek, etc. :P

Is er plaats in LoT? :)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
LoT zit vol, en dat zal ook nog wel even zo blijven. Het is vrij lastig om clan points te verzamelen namelijk.

Die LUE guild moet je mijden, zit alleen maar vol met trieste ventjes die er op kicken om communities te verkloten. :r

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
gloeiende @#$^#!$^@#^& zijn we net lekker bezig bij clan arena moet me pc vast lopen :( sowwy guys!

heb emergy checkup gedaan en lijkt weer ok hoop dat et goed blijft :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

zonet ff 6 nieuwe clanpunten gehaald met Jaguar 645 en TheWill op het trainingseiland. Ik heb gehoord dat je er 1000 moet voordat je clan leveled?? Dan zitten we nu al op 8 :Y)

pfff, wat een werk.... 8)7

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Mja, hopelijk is het het een beetje waard, en krijg je niet maar 5 extra plaatsen erbij. Dat zou wel vrij gay zijn. :X

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visjes
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-08 21:58

Visjes

Blub........

Ik was nog helemaal niet bekend in dit soort spellen, ik werd erop gewezen door een vriend van me eigelijk is het verschrikkelijk verslavend.

Was al binnen anderhalve dag al op level 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

Visjes schreef op zondag 09 januari 2005 @ 02:25:
Ik was nog helemaal niet bekend in dit soort spellen, ik werd erop gewezen door een vriend van me eigelijk is het verschrikkelijk verslavend.

Was al binnen anderhalve dag al op level 20.
Goed zo, weer iemand verslaafd :P

Wel één waarschuwing: in het begin level je lekker snel en dat geeft een kick als je levelt. Later wordt levelen veel moeilijker en doe je 4 uur of langer over 1 level (dat doe ik nu ongeveer)....

edit:
Deillon, zou je de Startpost kunen updaten met een link naar het scriptje voor de levels en clases? Nu is dat steeds zo lastig zoeken tussen al die posts naar het adres (http://80.61.89.192/ROSE/index.php)

[ Voor 18% gewijzigd door makje op 09-01-2005 05:05 ]

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hoeveel man willen de LoT joinen, als dat zolang duurt kunnen we beter een tweede beginnen, de eerste met genoeg clanpints joinen we dan.
Of we dat financieel rondkrijgen is een tweede :+

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien nieuwe clan opstarten.Maar dan voor de lager of voor nieuwelingen?Tjonge die level30 muse job quest is moeilijk.Die folky's slaan hard :( :( :( .Nou ja geen nu alleen normale folky's te killen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

its_me schreef op zondag 09 januari 2005 @ 10:50:
Hoeveel man willen de LoT joinen, als dat zolang duurt kunnen we beter een tweede beginnen, de eerste met genoeg clanpints joinen we dan.
Of we dat financieel rondkrijgen is een tweede :+
daar doe ik dan wel aan mee.
kan iets van 50k betalen denk ik :)

ben nu een lvl 20 hawker.
ik investeer nu vooral in strength, dex en sen. is dit verstandig?
heb het idee dat dex meer dmg toevoegt dan strength. ik gebruik klauwen nu want ik wil een raider worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb net leete boots gevonden joh.
Level 19 (das minder fraai) Dark Field Walkers (1).
Met 2 Con en 2 Crit. En aangezien ik een katar hawker ben komt dat mooi van pas _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 11:52:
[...]

ben nu een lvl 20 hawker.
ik investeer nu vooral in strength, dex en sen. is dit verstandig?
heb het idee dat dex meer dmg toevoegt dan strength. ik gebruik klauwen nu want ik wil een raider worden.
ik denk dat je het beste op con en dex kan focussen, wat strength is ook net verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 12:19:
[...]

ik denk dat je het beste op con en dex kan focussen, wat strength is ook net verkeerd
Con?
Gebruik gewoon level 1/2 Hawkers Spirit en je hebt geen Con nodig :>
Focus je vooral op Dex op lagere levels (20 etc) en ga pas voor crits op hoger level (35 ofzo?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 11:49:
misschien nieuwe clan opstarten.Maar dan voor de lager of voor nieuwelingen?Tjonge die level30 muse job quest is moeilijk.Die folky's slaan hard :( :( :( .Nou ja geen nu alleen normale folky's te killen :9
Daar wil ik dan ook wel in komen.
Maar heb nog altijd een geld gebrek.

En wordt dan de naam: LegionofTweakers2 ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Mwah, we hebben gisterenavond met z'n vieren 6 clan points bij elkaar gekregen in niet al te lange tijd. Als we met meer mensen naar de clan grounds gaan moeten we wel binnenkort een clan level kunnen halen. Lijkt me een beter idee dan nog eens 1 mil uitgeven. :P

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudgo
idd wel waar, maar weten niet hoeveel members we er dan bij krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Daar heb je gelijk in. Heb het even gevraagd op het discussion board @ roseon.com, hopen dat daar antwoord op komt, anders mail ik ze wel ofzo.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 11:24
Wat voor level moet je eigenlijk zijn om op die clangrounds te trainen, hoe sterk zijn de monsters daar. Ik ben namelijk nog maar een level 23 Muse.

Hopelijk werkt het Skill point resetten snel want, ik merk dat ik ze toch verkeerd heb ingedeeld, als ik ze goe had ingedeeld dan zou mij Ice bolt nu vele malen sterker kunnen zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudgo
nou er zitten verschillende beestjes, waar wij nou op hakken zijn aqua kings vooral. Maar in de buurt staar ook nog een aqua guardian of zo iets die wel erg lomp is. Dus het blijft altijd een beetje oppassen bovendien kun je er ge-PK'ed worden mochten er andere clans in de buurt zijn.
raad aan toch lvl 33+ ofzo te zijn, en dan is het nog opletten dat je niet te vaak geraakt wordt.
Xbastard was lvl 40 en ging 3x achter elkaar neer...is niet gaaf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
wij gingen gisteren met makje erg goed anders :D

hij trok ze en was de tank en TheWill en ik stonden een klein stukje erachter met pijlen/bommen te schieten :P

et was alleen minder leuk toen die guardian erop af kwam stormen en je met 1 haal neerlegt maja voor de rest konden we ze achter elkaar aan :)

totdat mijn pc crashte natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn de sysrequirements van dit spelletje eigenlijk? staat nergens op de site :( nm .. gaat niet werken @ laptop :/

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Laatst online: 07-07 12:35
hoe groot is de download?

ben mss wel geinteresseerd ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudgo
de zip is 310.83mb maar kun je zelf ook snel zien als je op klikt of pbb staat het wel op site ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruudgo schreef op zondag 09 januari 2005 @ 14:39:
nou er zitten verschillende beestjes, waar wij nou op hakken zijn aqua kings vooral. Maar in de buurt staar ook nog een aqua guardian of zo iets die wel erg lomp is. Dus het blijft altijd een beetje oppassen bovendien kun je er ge-PK'ed worden mochten er andere clans in de buurt zijn.
raad aan toch lvl 33+ ofzo te zijn, en dan is het nog opletten dat je niet te vaak geraakt wordt.
Xbastard was lvl 40 en ging 3x achter elkaar neer...is niet gaaf :P
yup, en een tijdje later kwamen we er weer en toen waren er mensen van sgpro, en die kwamen er direct aan, en ik teleporterde snel terug en in junon viel ik dood op de grond :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
Als ik registreer krijg ik volgende te zien : 'Wrong approach'

wtf? zowel met IE als met FF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 11:24
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 15:56:
[...]

yup, en een tijdje later kwamen we er weer en toen waren er mensen van sgpro, en die kwamen er direct aan, en ik teleporterde snel terug en in junon viel ik dood op de grond :(
Als ik dat zo hoor dan wacht ik nog wel even voordat ik naar de Clangrounds ga:)

Maar die clan battles klinken wel erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
geemfriek schreef op zondag 09 januari 2005 @ 15:58:
Als ik registreer krijg ik volgende te zien : 'Wrong approach'

wtf? zowel met IE als met FF
niemand? :'(

* geemfriek is hopeloos

edit: opgelost, hoe lang voordat het mailtje aankomt?

[ Voor 16% gewijzigd door geemfriek op 09-01-2005 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

Kunnen clanleden mensen van een andere clan killen dan?? PvP was toch nog niet ingevoerd????

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
Je zal me kunnen vinden onder 'Feanor' zodra ik kan inloggen. (Hawker -> Raider)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
makje schreef op zondag 09 januari 2005 @ 16:59:
Kunnen clanleden mensen van een andere clan killen dan?? PvP was toch nog niet ingevoerd????
De clan training grounds zijn clan vs clan area. Hopen dat we voorlopig geen andere guilds tegenkomen, de meesten hebben echt veel hogere levels dan wij. -.-

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
The Will schreef op zondag 09 januari 2005 @ 17:14:
[...]

De clan training grounds zijn clan vs clan area. Hopen dat we voorlopig geen andere guilds tegenkomen, de meesten hebben echt veel hogere levels dan wij. -.-
noob vraagje : wanneer kan je een clan joinen, en heeft GoT een clan? zou wel lekkerrr zijn 8)

ps: hoe lang voor het validatie mailtje komt? (ongeveer ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Clan joinen kan altijd, ga er alleen wel van uit dat er geld gevraagd wordt, clan maken kost namelijk 1 mil. Er is een GoT clan, LegionOfTweakers, maar die is vol, en als we levellen is ie waarschijnlijk nog steeds vol. :P

Validation mail komt meestal meteen nadat je op submit heb geramd.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
nee :X ik kan al wel op de site inloggen, maar op de game nog niet.

Mailtje is nog niet aangekomen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arieke
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-05-2022

Arieke

live your life, dont waste it.

Ik ben ook maar eens over gestapt op dit lekker cool spel. Valt best wel goed mee. Mijn nick in het spel in Arieke en ik ben nog steeds een soldier. Ben al paar keer iemand van GoT tegen gekomen. In Rose noemde hij Virgil.

P4 2.4Ghz @ 3.5Ghz l MSI 875P Neo FIS2R l 512MB 400Mhz @ 466 Corsair x2 l WD 120 Gb 7200 | Sapphire 9700Pro 128Mb DDR 399/714Mhz l Benq 52/32/52 | Chieftec MX-01BLD-S l Hercules Fortisimo III 7.1 | Air Cooling all the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 11:04:
Ik heb net een uurtje gespeelt.. Leuk spel man.

Was eerst op birth island, maar zit nu weer op iets anders. Ontmoette ene Maarten, en ik gaf een appel, en hij een shield, stok en een paar schoenen.. :)

Ik redt het wel enzo ;) Heb alleen nog niks kunnen kiezen van class geloof ik...
lo ik ben maarten :) :) :) ik heb je bericht gelezen ty dude:p ik hoop je het is echt de fettste game ik zoek nu een clan weet iemand een clan?? heb wings wie ze wil kopen dit is mijn ms dking1337@hotmail.com:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

geemfriek schreef op zondag 09 januari 2005 @ 17:32:
nee :X ik kan al wel op de site inloggen, maar op de game nog niet.

Mailtje is nog niet aangekomen hoor
Misschien dat het mailtje geblokt is. Kijk eens bij ongewenste mail.
Dat had ik namelijk met mijn hotmail.

En ja GoT heeft een clan, genaamd: LegionOfTweakers.
En je kan bij een clan zodra iemand je invite.

Maar als je dit topic helemaal gelezen had, wist je deze info natuurlijk al. ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Zeror op 09-01-2005 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 17:56:
[...]

lo ik ben maarten :) :) :) ik heb je bericht gelezen ty dude:p ik hoop je het is echt de fettste game ik zoek nu een clan weet iemand een clan?? heb wings wie ze wil kopen dit is mijn ms dking1337@hotmail.com:)
mwoh, laten we dat maar ingame doen en niet op dit forum. Er worden zoveel items verkocht in dit spel dat het hier dan onoverzichtelijk wordt. Dit topic gaat over het spel R.O.S.E. :)

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
Rakkerzero schreef op zondag 09 januari 2005 @ 18:15:
[...]

Misschien dat het mailtje geblokt is. Kijk eens bij ongewenste mail.
Dat had ik namelijk met mijn hotmail.

En ja GoT heeft een clan, genaamd: LegionOfTweakers.
En je kan bij een clan zodra iemand je invite.

Maar als je dit topic helemaal gelezen had, wist je deze info natuurlijk al. ;)
Heb ik ook al gecheckt ;)
Zijn er eigenlijk overpowered classes in ROSE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Ik wacht al drie dagen :'(.
[Notice]About cancellation of E-mail verification system.
1/7/2005

3867

Hello, this is International ROSE Online.

For some problems of E-mail verification when you register ROSE account,

]We have decided to cancel the E-mail verification system from the day of 7th January 2005.

Reasons of problem occurs are, spam mail filterings, unavailable mail boxes, invalid users, incorrect mail addresses and etc.

We hope you will be careful of those reasons above when you register, and for some fake E-mail addresses, please remeber that

you will not be able to have your user's private account protection rights when hacking or item trade

frauding happen, that Gravity Ent. will not offer you any solutions or managements.

Thank you for your attention and understanding.
Weet iemand wat het zwart gedrukte precies inhoud?

[ Voor 95% gewijzigd door Temraakle op 09-01-2005 18:28 ]

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
gatver da meen je nie :'(

Tjah ... Gravity ?? ;(
Ze maken wel mooie games, en leuke, maar als het op support aankomt is die toch ver te zoeken.

edit:

inderdaad wat wil dit zeggen? :/

We have decided to cancel the E-mail verification system from the day of 7th January 2005

want aan hun uitleg kan ik ni aan uit hoor.

[ Voor 30% gewijzigd door geemfriek op 09-01-2005 18:34 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.