Gotnick | Gamenick | Class |
its_me | 845 | Soldier |
geemfriek | Turgon (mits beschikbaar) | Hawker |
[ Voor 8% gewijzigd door geemfriek op 09-01-2005 19:06 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
its_me | 845 | Soldier |
geemfriek | Turgon (mits beschikbaar) | Hawker |
[ Voor 8% gewijzigd door geemfriek op 09-01-2005 19:06 ]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 18:38 ]
Verwijderd
its_me | 845 | Soldier |
geemfriek | Feanor (mits beschikbaar) | Hawker |
Polygon | Nakato | Hawker |
Facts don't care about your feelings
Verwijderd
GoT speelt op channel 3geemfriek schreef op zondag 09 januari 2005 @ 18:57:
Inderdaad
Yihaa, nu nog een beetje geluk hebben met de login.
Op welke channel speelt GoT?
its_me | 845 | Soldier |
geemfriek | Turgon | Hawker |
Verwijderd
its_me | 845 | Soldier |
Rakkerzero | Rakkerzero | Hawker |
[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 09-01-2005 20:06 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Hello, this is International ROSE Online.
According to urgent error modification, there will be another server maintenance in 10 mins. It would take about 30 mins and we would announce that in the game as well.
Thank you for your attentions and understandings.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 20:19 ]
Verwijderd
its_me | 845 | Soldier |
ZeonBMX | Zeon | Soldier |
Verwijderd
its_me | 845 | Soldier |
m44rten | MAARTEN | Muse |
its_me | 845 | Soldier |
m44rten | MAARTEN | Muse |
BeZaX | Deqiora | Soldier |
Lekker zijn is een gave :)
Verwijderd
P4 2.4Ghz @ 3.5Ghz l MSI 875P Neo FIS2R l 512MB 400Mhz @ 466 Corsair x2 l WD 120 Gb 7200 | Sapphire 9700Pro 128Mb DDR 399/714Mhz l Benq 52/32/52 | Chieftec MX-01BLD-S l Hercules Fortisimo III 7.1 | Air Cooling all the way
Praat eens met de Mayor in Zant. Stat reset werkt gewoon namelijk.Arieke schreef op zondag 09 januari 2005 @ 23:04:
ze zeggen wel van skill points te resetten, maar ik wel men stat points ook resetten. Is het niet ergens mogenlijk om die te resetten? beetje te veel in sen gestoken en peins dat ik dat niet nodig heb.
There is no magic.
[ Voor 8% gewijzigd door makje op 10-01-2005 04:19 ]
Verwijderd
Verwijderd
dus als je items kwijt bent enzo moet je ff daar naartoe mailen. maar weet iemand waar ik dat dan naartoe moet mailen? want er staat geen email adres bij...Dear Users.
Once again, we offer an apology for your inconvenience.
Now, we are urgently maintaining server. Due to server down, some users have reported that they lost some Zuly and Items, and have their level downed.
If you have those problems, please send us your Character Name, Account Name, E-mil, Channel No. and time you played just before sever downed. We will check you Email and compensate for you losses if confirmed true.
Thank you for your understanding
IROSE GM Team
Gravity.
Dear Users
Sever has been opened. Thank you for your understanding for sever down for several hours.
We GM Team hopes your constant love for IROSE.
Thank you
IROSE GM Team
Gravity
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 10:58:
ik wil ook in clan! level 36 muse
Maare server is hiero nu nog down
[ Voor 3% gewijzigd door makje op 10-01-2005 11:11 . Reden: tijd vliegt... ]
Als ik me niet vergis zijn die items met een cijfer er achter behoorlijk zeldzaam..._Johannn_ schreef op maandag 10 januari 2005 @ 11:37:
Ook nog een Holy Hunter Chest(2) gevonden en die gelijk maar verkocht aan iemand voor 20K. Niet al te slecht moet ik zeggen.
[ Voor 63% gewijzigd door BeZaX op 10-01-2005 11:42 ]
Klopt jah, die hebben goed stats (defense en dodgerate) én hebben een bonus (bijv attack +2 of HP +60 etc.) Die dingen zelf gebruiken -als dat kan- is dus het allermooisteBeZaX schreef op maandag 10 januari 2005 @ 11:40:
[...]
Als ik me niet vergis zijn die items met een cijfer er achter behoorlijk zeldzaam...
Verwijderd
Verwijderd
ik weet er alles vanafmakje schreef op maandag 10 januari 2005 @ 11:46:
[...]
Klopt jah, die hebben goed stats (defense en dodgerate) én hebben een bonus (bijv attack +2 of HP +60 etc.) Die dingen zelf gebruiken -als dat kan- is dus het allermooiste
Ga eerst maar es level 70 wordenVerwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 12:58:
Weet iemand hoe je uiteindelijk een Magician wordt vanuit de Muse class??
[ Voor 21% gewijzigd door Jaguar645 op 10-01-2005 13:15 ]
Verwijderd
Ik raad je aan om eeen heal muse te worden, aangezien we die nog niet zoveel hebben op GoT, anders is soldier wel handig, als een goede tankCyrus-The-Virus schreef op maandag 10 januari 2005 @ 13:33:
ennuh nog een vraagje, welk type poppetje raden jullie aan? of maakt dat niet zoveel uit... ik weet dat het een persoonlijke smaak is, maar is het ene type beter dan de ander of is het goed verdeeld? ik had al wat gelezen dat het goed verdeeld is, mar toch maar even voor de zekerheid vragen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 14:11 ]
Ik heb nu ice-bolt lvl 2 en als ik skil points erbij wil zetten komt er hetvolgende you must master major skills first maar hoe doe ik dat?_Johannn_ schreef op maandag 10 januari 2005 @ 14:12:
)
Ik ben momenteel flink mijn Ice-bolt aan het levellen
Dan moet je ook Spell mastery levellen.Hamotje schreef op maandag 10 januari 2005 @ 14:34:
[...]
Ik heb nu ice-bolt lvl 2 en als ik skil points erbij wil zetten komt er hetvolgende you must master major skills first maar hoe doe ik dat?
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 15:50 ]
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Verwijderd
Die bonus heeft niks met upgrades te maken. Upgrades geven alleen betere stats, de bonus is gewoon random. Soms vind je een item met bonus, soms niet.makje schreef op maandag 10 januari 2005 @ 11:46:
[...]
Klopt jah, die hebben goed stats (defense en dodgerate) én hebben een bonus (bijv attack +2 of HP +60 etc.) Die dingen zelf gebruiken -als dat kan- is dus het allermooiste
[ Voor 15% gewijzigd door The Will op 10-01-2005 16:42 ]
There is no magic.
Verwijderd
There is no magic.
Heb je hotmail, kijk even in je ongeweste mails..Thunderman_303 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:33:
Hebben er trouwens al meer mensen last van dat ze nog (steeds) geen validation mailtje hebben gehad?![]()
Ik las dat een andere user hier (sry, weet de nick even niet meer), hier ook last van had. Ik heb mij geregistreerd op een van de eerste dagen, maar nog steeds niets, en op mijn 2 gestuurde mailtjes krijg ik helaas geen antwoord.
Deliriant isti Romani.
Verwijderd
Deliriant isti Romani.
There is no magic.
It's just a donkey
Verwijderd
Con en Sen zorgen voor craft success. Als je launchers wil gaan gebruiken is een beetje strength ook wel handig. Ik heb zelf voornamelijk con, en op het moment 38 strength voor m'n nieuwe launcher. Werkt prima.uniquorn schreef op maandag 10 januari 2005 @ 19:06:
zijn er al sites die een beetje goede guides voor verschillende Char's hebben?
ben nu dealer en geloof dat ik alleen con nodig heb voor gun's e.d.
wat zorgt er voor dat ik ook nog een beetje leuk kan craften?
ga zo een stat reset doen en es kijken hoe ik het dan verdeel....
There is no magic.
Verwijderd
Facts don't care about your feelings
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 00:36 ]
Verwijderd
Waar level jij? Ik bij die "bandiet beesten" in desert. Met die grote hamer en kleine club (ben lvl 27). Ik vind echter alleen Critical Necklace's_Johannn_ schreef op maandag 10 januari 2005 @ 22:52:
Vandaag weer een level meegenomenBen nu level 26, gaat zo langzaam maar zeker de goede kant op.
Vandaag nog een aantal leuke spullen gevonden:
Holy Hunter Crest (2) (alweer eentje)
Holy Hunter Crest
Lucky --> veranderder in --> Avoindence Necklace (Dodge rate +13)
Niet al te slecht voor 2 uurtjes spelen al zeg ik het zelf
[ Voor 18% gewijzigd door Ruudgo op 11-01-2005 10:40 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 10:41 ]
Verwijderd
Nahja. Ligt er aan.Cyrus-The-Virus schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 10:58:
gister geinstalleerd en nogal lang moeten wachten voor die update, 3x stopte het update progje ermee... maar gisteravond eindelijk ff gespeeld...... ziet er erg leuk uit, soepele besturing.... ben nu lvl9 in 20 minuten, hoop niet dat het levelen altijd zo snel gaat anders is de lol er snel vanaf.... of is het levelen na lvl10 veel langzamer?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 11:02 . Reden: lvl 27* ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Had een vriend van me ook last van
Tsjek je mailAls iemand nog naar een clan zoekt, wij zitten hier met een groepje van 7 die ook een clan gaan beginnen zoeken dus nog paar mensen.![]()
bluepanther99@hotmail.com voor als je zin hebt
cool, ff doormeppen dusVerwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 14:21:
lvl50 mag je racen
Verwijderd
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq