[PC Anime MMORPG] R.O.S.E (De nieuwe pristontale?) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.794 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
GotnickGamenickClass
its_me845Soldier
geemfriekTurgon (mits beschikbaar)Hawker

[ Voor 8% gewijzigd door geemfriek op 09-01-2005 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu veranderd in een soldier, en het was me opgevallen dat mijn zwaard ineens bruin werd ofzo in mijn inventory venster. Wat houdt dat precies in? Nog een andere vraag; Wat zijn de eisen om bij "LegionOfTweakers" te kunnen?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GotnickGamenickClass
its_me845Soldier
geemfriekFeanor (mits beschikbaar)Hawker
PolygonNakatoHawker

^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
Maarjah ...

Hoe zit dat nu met die announcement :?
Er worden geen validation mailtjes meer verstuurd ofzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 13:38
misschien ben je nou automatisch geregistreerd :+

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
Inderdaad :D

Yihaa, nu nog een beetje geluk hebben met de login.
Op welke channel speelt GoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geemfriek schreef op zondag 09 januari 2005 @ 18:57:
Inderdaad :D

Yihaa, nu nog een beetje geluk hebben met de login.
Op welke channel speelt GoT?
GoT speelt op channel 3

En voorlopig kunnen er nog geen mensen bij LoT, aangezien we vol zijn en nog lang niet genoeg clanpoints hebben om grade up te gaan. hoeveel plaatsten we dan hebben is ook nog niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
GotnickGamenickClass
its_me845Soldier
geemfriekTurgonHawker
PolygonNakatoHawker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-09 15:56

lasharor

7 december 2004

channel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudgo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-09 07:29
misschien is dat idd wel handig om bij startpost te zetten, over de groei van GoT in ROSE met clan enzo en hoe het werkt. Want blijkbaar is dat voor veel mensen niet duidelijk en is ook beetje lastig om elke keer te moeten zeggen :P

en is het niet handig je lvl bij die tabel te zetten? want lvl 12 mensen hebben nooit genoeg geld voor clan join. mits je een nieuwe opricht... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ingame nick: dionysis , class Muse bijna level 20.

Gaat best lekker dat lvl-en.. Weet alleen nog niet welke skills ik het beste voor mijn muse kan leren. Iemand nog tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:58

Zeror

Ik Henk 'm!

GotnickGamenickClass
its_me845Soldier
geemfriekTurgonHawker
PolygonNakatoHawker
RakkerzeroRakkerzeroHawker

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 09-01-2005 20:06 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello, this is International ROSE Online.

According to urgent error modification, there will be another server maintenance in 10 mins. It would take about 30 mins and we would announce that in the game as well.

Thank you for your attentions and understandings.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GotnickGamenickClass
its_me845Soldier
geemfriekTurgonHawker
PolygonNakatoHawker
ZeonBMXZeonSoldier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GotnickGamenickClass
its_me845Soldier
geemfriekTurgonHawker
PolygonNakatoHawker
ZeonBMXZeonSoldier
m44rtenMAARTENMuse

maarten is mijn broertje, ik zet hem er ff bij want hij is nu bezig met een war voor Unreal ofzo dus hij kan nu ff niet posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-09 19:24
GotnickGamenickClass
its_me845Soldier
geemfriekTurgonHawker
PolygonNakatoHawker
ZeonBMXZeonSoldier
m44rtenMAARTENMuse
BeZaXDeqioraSoldier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

iemand nog een link waar je het ook vandaan kan halen? want geen zin om 15 uur te wachten voor ik het kan spelen :(

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu bezig :D , kga een dealer nemen.. welke stats hebben die nodig , kheb nu ong 35 con , voorderest nergens wat ingedaan...

kben nu ook bezig met die qeust , maar weet niet waardie fkin dingen zijn die ik ervoor nodig heb (begrijp er nog weinig van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arieke
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-05-2022

Arieke

live your life, dont waste it.

ze zeggen wel van skill points te resetten, maar ik wel men stat points ook resetten. Is het niet ergens mogenlijk om die te resetten? beetje te veel in sen gestoken en peins dat ik dat niet nodig heb.

P4 2.4Ghz @ 3.5Ghz l MSI 875P Neo FIS2R l 512MB 400Mhz @ 466 Corsair x2 l WD 120 Gb 7200 | Sapphire 9700Pro 128Mb DDR 399/714Mhz l Benq 52/32/52 | Chieftec MX-01BLD-S l Hercules Fortisimo III 7.1 | Air Cooling all the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 15:05
zo ff wat screens van Clan Eiland... de Aqua's lukken nog wel, maar doe een stap verder dan dat en prepare to die in like 2 seconds :+

klikken voor grotere versie (1280*1024)

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/se.tjepkema/rose/screen001%20(Custom).jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/se.tjepkema/rose/screen003%20(Custom).jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/se.tjepkema/rose/screen004%20(Custom).jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/se.tjepkema/rose/screen005%20(Custom).jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/se.tjepkema/rose/screen006%20(Custom).jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/se.tjepkema/rose/screen007%20(Custom).jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/se.tjepkema/rose/screen008%20(Custom).jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:00
Arieke schreef op zondag 09 januari 2005 @ 23:04:
ze zeggen wel van skill points te resetten, maar ik wel men stat points ook resetten. Is het niet ergens mogenlijk om die te resetten? beetje te veel in sen gestoken en peins dat ik dat niet nodig heb.
Praat eens met de Mayor in Zant. Stat reset werkt gewoon namelijk. :)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:48

makje

Professioneel prutser

ff een shottje van de groep erbij:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/49012/thumb.jpg

We hebben er 20 clanpunten bij gehaald en totaal staan we nu op 28 punten. Echt snel gaat het dus niet, maar met een wat grotere groep gaat het waarschijnlijk nog beter (kunnen we dan ook eens echt die aqua guardian aan :P). Een muse met helende krachten lijkt mij ook nog wel prettig in de clan...

edit:
oh, en let vooral NIET op de intelligentie conversatie ;)

[ Voor 8% gewijzigd door makje op 10-01-2005 04:19 ]

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-09 15:56

lasharor

7 december 2004

nou ik kwam dit tegen toen ik ss zat te bekijken van de japense (of koreenaas) r.o.se

Afbeeldingslocatie: http://www.roseon.jp/images/SShot/UserSShot_Upload/screen072.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh boy.
Dat ziet er geil uit :9~
Maar aangezien hij kerstpakje enzo draagt, denk ik toch echt dat het een GM is.
Kan het ook mis hebben. Anyway, dat zwaard is mooi :*)

Laatste week stage ^_^
En dan heb ik lekker veel tijd om ROSE te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit staat op Roseon.com :
Dear Users.
Once again, we offer an apology for your inconvenience.
Now, we are urgently maintaining server. Due to server down, some users have reported that they lost some Zuly and Items, and have their level downed.
If you have those problems, please send us your Character Name, Account Name, E-mil, Channel No. and time you played just before sever downed. We will check you Email and compensate for you losses if confirmed true.

Thank you for your understanding
IROSE GM Team
Gravity.
dus als je items kwijt bent enzo moet je ff daar naartoe mailen. maar weet iemand waar ik dat dan naartoe moet mailen? want er staat geen email adres bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

En hij doet het alweer :)
Dear Users
Sever has been opened. Thank you for your understanding for sever down for several hours.
We GM Team hopes your constant love for IROSE.

Thank you
IROSE GM Team
Gravity

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek ook nog een clan..
lvl 35 Muse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Weeeee...

* OxiMoron speelt ook mee :)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil ook in clan! level 36 muse :D

Maare server is hiero nu nog down :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 10:58:
ik wil ook in clan! level 36 muse :D

Maare server is hiero nu nog down :'(
:?

Ik ben alweer een half uurtje ingelogd hoor, vele anderen met mij...

[ Voor 3% gewijzigd door makje op 10-01-2005 11:11 . Reden: tijd vliegt... ]

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamotje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:18
Hey ik speel dit spel ook ben lvl 15 muse :), maar nu heeft een vriend van me een probleem.
Als hij het spel probeert op te starte krijgt hij zo een koreanse error en dan kan je op ja en nee klikke maar beide heeft het geen zin. Mss weet iemand van jullie een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
  • Laatst online: 05:46
Gisteren maar even op een andere locatie gaan levelen, ik ben maar vertrokken uit zant en ben naar NE elveroon Desert gegaan. Daar zitten schildpadden en Queen Bees die leveren lekker 250 EXP op, dan gaat het levelen toch al gauw een stuk sneller dan die Glutton Woopys en Hornets.

Ook nog een Holy Hunter Chest(2) gevonden en die gelijk maar verkocht aan iemand voor 20K. Niet al te slecht moet ik zeggen.

Nog maar 10% en ik ben Level 25, Kan ik eindelijk mijn Ice - bolt weer een level omhoog gooien.

Wat wel vreemd is is dat het aantal skill points dat op het scherm staat om iets een level omhoog te krijgen altijd veel lager is dan hij daadwerkelijk gebruikt. Zo moest ik eigenlijk 17 Skill point hebben om mijn spell mastery naar level 6 te krijgen, maar gebruikt hij er iets van 21 :( Beetje vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-09 19:24
_Johannn_ schreef op maandag 10 januari 2005 @ 11:37:
Ook nog een Holy Hunter Chest(2) gevonden en die gelijk maar verkocht aan iemand voor 20K. Niet al te slecht moet ik zeggen.
Als ik me niet vergis zijn die items met een cijfer er achter behoorlijk zeldzaam...

[ Voor 63% gewijzigd door BeZaX op 10-01-2005 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

BeZaX schreef op maandag 10 januari 2005 @ 11:40:
[...]

Als ik me niet vergis zijn die items met een cijfer er achter behoorlijk zeldzaam...
Klopt jah, die hebben goed stats (defense en dodgerate) én hebben een bonus (bijv attack +2 of HP +60 etc.) Die dingen zelf gebruiken -als dat kan- is dus het allermooiste ;)

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu level 26 en gebruik nog steeds low level equipment (sommige).
Gloves zijn level 13, maar die geven dan 2 atk speed, 2 dex en nog wat. Boots zijn maar level 19 maar hebben ook extra dex en HP. Mn low level armor heeft +3 Con, MaxHP +30 en MaxHP +16 (mag ook wel wat meer).
Ben alleen op zoek nu naar een goeie level 30 Hawker armor. De maar 21 def van mijn armor begint toch aardig te irriteren :P

Heeft er iemand hier nog 1? :*)
Die ik kan kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeey, weekend is voorbij en dus....

Ga ik weer ROSE spelen ^_^

Jammer dat de clan er al is, was er graag bijgeweest. Het is niet anders natuurlijk, dan nog maar even keihard doorlevelen zodat ik in ieder geval een hoger level heb :)

Ik ben nu nog level 25 en heb net pas scamper gekocht maar die skill is dus echt handig zeg. Dat i kdie nu pas gehaald heb 8)7

Stom stom stom....

Heb mezelf ook even toegevoegd bij die site van jou TheWill! Goed gedaan, complimenten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Laatst online: 22-10-2024
heb ff die site bekeken, lijkt me een leuk spel, maar ik kan 1 ding niet vinden, moet je direct al betalen om te spelen of kan je tot een bepaald level gratis spelen of bijv. een paar weken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

Op dit moment is het gratis. De verwachting is wel dat er in de toekomst voor betaald zal moeten worden, maar of dat zo is en zo ja wanneer is nog niet duidelijk. Andere gratis beta-accounts van MMORPG spellen hebben meestal enkele maanden tot een half jaar geduurd...

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
ah mooi, dan ga ik hem vanavond even installen :) tnx for the info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je uiteindelijk een Magician wordt vanuit de Muse class??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
makje schreef op maandag 10 januari 2005 @ 11:46:
[...]

Klopt jah, die hebben goed stats (defense en dodgerate) én hebben een bonus (bijv attack +2 of HP +60 etc.) Die dingen zelf gebruiken -als dat kan- is dus het allermooiste ;)
ik weet er alles vanaf :P * Jaguar645 heeft mooie Elven Mixing Jeans (2)

dodgerate van die dingen is 17 das al gauw 5-6 meer dan de normale, defence ligt op 33 nog hoger dus dan een holy hunters crest en mdefence weet ik ff niet zo snel :)

nog een bijkomend voordeel is +66HP ^^ als je die dingen ook in je shop verkoopt krijgen ze al een autoprice van 12k dus das wel relaxed :P hoewel je natuurlijk altijd voor meer zal verkopen :P

[edit]
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 12:58:
Weet iemand hoe je uiteindelijk een Magician wordt vanuit de Muse class??
Ga eerst maar es level 70 worden :P daarna kun je met de mayor in junon polis praten om je 2nd job te krijgen :)

[ Voor 21% gewijzigd door Jaguar645 op 10-01-2005 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
ennuh nog een vraagje, welk type poppetje raden jullie aan? of maakt dat niet zoveel uit... ik weet dat het een persoonlijke smaak is, maar is het ene type beter dan de ander of is het goed verdeeld? ik had al wat gelezen dat het goed verdeeld is, mar toch maar even voor de zekerheid vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
volgens mij is het goed verdeeld ja :)

en ik zeg het toch: het is je eigen smaak waarmee je moet spelen! :P

ik kan jouw wel aan gaan raden om hawker te gaan omdat ik het een leuke char vindt, maar wie weet vind jij het niet :)

kijk anders gewoon op Roseon en check welke skills jij het interresants vindt enzo dan kun je daarmee gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyrus-The-Virus schreef op maandag 10 januari 2005 @ 13:33:
ennuh nog een vraagje, welk type poppetje raden jullie aan? of maakt dat niet zoveel uit... ik weet dat het een persoonlijke smaak is, maar is het ene type beter dan de ander of is het goed verdeeld? ik had al wat gelezen dat het goed verdeeld is, mar toch maar even voor de zekerheid vragen :)
Ik raad je aan om eeen heal muse te worden, aangezien we die nog niet zoveel hebben op GoT, anders is soldier wel handig, als een goede tank

btw, is er een update geweest?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
Ik ben ook Muse maar heb er alles al op ingesteld om een magician te worden, lekker veel schade doen bij vijanden en leuke spells uitvoeren.

Als je die skill tree ziet van Muse, dan zijn er toch echt een aantal mooie krachtige aanvallen voor een Muse/Magician.

Zo gaat Fireing(doet geen schade maar verzwakt je tegenstander oid) naar een zeer krachtige magma aanval :)

Ik ben momenteel flink mijn Ice-bolt aan het levellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamotje
  • Laatst online: 07:18
_Johannn_ schreef op maandag 10 januari 2005 @ 14:12:
)

Ik ben momenteel flink mijn Ice-bolt aan het levellen
Ik heb nu ice-bolt lvl 2 en als ik skil points erbij wil zetten komt er hetvolgende you must master major skills first maar hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
Hamotje schreef op maandag 10 januari 2005 @ 14:34:
[...]

Ik heb nu ice-bolt lvl 2 en als ik skil points erbij wil zetten komt er hetvolgende you must master major skills first maar hoe doe ik dat?
Dan moet je ook Spell mastery levellen.

Als je met de rechtermuis knop op ice bolt klikt dan zie je hoeveel je Spell Mastery moet zijn voordat je Ice bolt weer kan levellen.

Voor level 3 Ice bolt moet je Spell mastery level 6 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij het inloggen blijft ie op connecting hangen, en krijg ik een error server eraf?

ok-server down dus. weet ik iig dat het niet aan m'n pctje ligt :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Mja.. heeft iedereen..

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*&^^#@(*&#)@#@#) :( Memememe... tis gratis he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:55:
*&^^#@(*&#)@#@#) :( Memememe... tis gratis he :P
Nog wel :)
Betwijfel het of het zo zal blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat het gratis zal blijven aangezien het van dezelfde makers is als Ragnarok. En volgens mij proberen ze zelf R.O.S.E. een soort opvolger van Ragnarok te laten worden maar dan wel anders :)

Ook komt er nog ontzettend veel bij. Wat je nu hebt is echt het begin van wat erin zal komen.

Weinig kans dat dit een gratis MMORPG zal gaan worden. Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
makje schreef op maandag 10 januari 2005 @ 11:46:
[...]

Die bonus heeft niks met upgrades te maken. Upgrades geven alleen betere stats, de bonus is gewoon random. Soms vind je een item met bonus, soms niet. ;)

Edit: DikVoet: Het zal zeker geen opvolger worden van Ragnarok, ze hebben Ragnarok 2 namelijk al aangekondigd. Zou eind 2005 uit moeten komen.

[ Voor 15% gewijzigd door The Will op 10-01-2005 16:42 ]

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, ik had het filmpje al gezien maar zou deze ook 2005 uitkomen?

Hmm, vreemd om 2 MMORPG's uit te gaan geven in een korte periode (ROSE zal denk ik ook ergens eind 2005 begin 2006 uitkomen)

Vreemd...

Wat zijn trouwens goede stats voor een complete healer Muse. Vond bij ragnarok leuk om een Healer te spelen. Ik ga zelf voor intellegence en cunstitution. Wat raden jullie aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Mwah, zo vreemd is het niet hoor. Met Ragnarok 2 hopen ze waarschijnlijk voornamelijk de oude Ragnarok fans terug te krijgen. Als ROSE ook betaald wordt, hopen ze daar waarschijnlijk nieuwe players mee te krijgen. Sowieso zijn dit niet de enige twee waar ze mee bezig zijn. Gravity is nogal actief de laatste tijd. :P

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04:23

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Hebben er trouwens al meer mensen last van dat ze nog (steeds) geen validation mailtje hebben gehad? :?

Ik las dat een andere user hier (sry, weet de nick even niet meer), hier ook last van had. Ik heb mij geregistreerd op een van de eerste dagen, maar nog steeds niets, en op mijn 2 gestuurde mailtjes krijg ik helaas geen antwoord. :'(

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudgo
okeej, ben dus vandaag ff alvast begonnen en mijn nieuwe char. omdat het wel handig zou zijn een support mage te hebben in de clan, dus Xiari komt zo snel mogenlijk naar jullie toe :P

Nogusta blijft ook nog wel even ga nog paar avonden mee verder enzo, beetje clangrounds doen ofzo, totdat mijn andere char hoog genoeg lvl is. Want cleric die strax resurection kan doen is vast heel geliefd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thunderman_303 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:33:
Hebben er trouwens al meer mensen last van dat ze nog (steeds) geen validation mailtje hebben gehad? :?

Ik las dat een andere user hier (sry, weet de nick even niet meer), hier ook last van had. Ik heb mij geregistreerd op een van de eerste dagen, maar nog steeds niets, en op mijn 2 gestuurde mailtjes krijg ik helaas geen antwoord. :'(
Heb je hotmail, kijk even in je ongeweste mails..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Ik ben nog maar net begonnen (level 8 ), maar kan iemand me hier helpen waar ik Franci kan vinden? Hij schijnt in Zant bij een tempel te zijn, maar ik kan hem niet vinden :? En ik moet hem toch echt een pakketje brengen :/

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die ligt beetje afgelegen :) Helemaal in het westen op zon grote heuvel, daar staat die knakker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Maar wel in Zant, of er vlak bij op dezelfde map?

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
Wel in Zant ja, als het goed is zit hij in het zuid westen van Zant op een heuveltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Voor iedereen die gekloot denkt te hebben met validation e-mails: "We have decided to cancel the E-mail verification system from the day of 7th January 2005" betekent dus dat ze vanaf 7 januari niet meer doen aan validation e-mails. Zou best kunnen dat dat de reden is dat je geen mailtje hebt. ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uniquorn
  • Laatst online: 02-09 17:34

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

zijn er al sites die een beetje goede guides voor verschillende Char's hebben?

ben nu dealer en geloof dat ik alleen con nodig heb voor gun's e.d.
wat zorgt er voor dat ik ook nog een beetje leuk kan craften?

ga zo een stat reset doen en es kijken hoe ik het dan verdeel....

It's just a donkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu level 9 en zit eraan te dneken een healer te worden. Maar wat zijn dan de benodigde stats? En weet iemand zo een site of iets waar iets over stats te vinden is?

Ben er druk naar op zoek maar nauwlijks ook maar een andere site te vinden dan de homepage...

Wat is er nog nodig in de clan trouwens? Misschien wil ik ook wle een dealer of dmg muse worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
uniquorn schreef op maandag 10 januari 2005 @ 19:06:
zijn er al sites die een beetje goede guides voor verschillende Char's hebben?

ben nu dealer en geloof dat ik alleen con nodig heb voor gun's e.d.
wat zorgt er voor dat ik ook nog een beetje leuk kan craften?

ga zo een stat reset doen en es kijken hoe ik het dan verdeel....
Con en Sen zorgen voor craft success. Als je launchers wil gaan gebruiken is een beetje strength ook wel handig. Ik heb zelf voornamelijk con, en op het moment 38 strength voor m'n nieuwe launcher. Werkt prima.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uniquorn
  • Laatst online: 02-09 17:34

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

heb net na veel zoeken en doorlingen van pagina naar pagina deze gevonden voor uitleg van de stat's
en deze
voor algemene info en dicussies over wat wel/niet te combineren.

It's just a donkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk ook eens op http://www.7hearts.net/forums/ , staat veel informatie over het builden van je char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nu we bij de 950+ replies zijn, iemand die zin heeft om een mooie nieuwe TS te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
Kan iemand me helpen met 20 dew beads te verzamelen?
Is nogal moeilijk @ lvl10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 13:38
kan niet B)

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
Vandaag weer een level meegenomen :) Ben nu level 26, gaat zo langzaam maar zeker de goede kant op.

Vandaag nog een aantal leuke spullen gevonden:

Holy Hunter Crest (2) (alweer eentje :) )
Holy Hunter Crest
Lucky --> veranderder in --> Avoindence Necklace (Dodge rate +13)

Niet al te slecht voor 2 uurtjes spelen al zeg ik het zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:58

Zeror

Ik Henk 'm!

Misschien moet ook maar eens weer gaan spelen.

Is er btw een snellere manier om EXP punten te krijgen dan behalve constant monstertjes te doden?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een reisje naar luna voor quest te doen
was in het water gevallen, uitgang zoeken was een probleem :P

[url=http://members.home.nl/blackheaven/screen005.jpg]
[url=http://members.home.nl/blackheaven/screen006.jpg]
[url=http://members.home.nl/blackheaven/screen007.jpg]

nieuwe monster kan hem 100% niet raken :D

[url=http://members.home.nl/blackheaven/screen008.jpg]

uiteindelijk zijn we uit de water gekomen :)
landschap was relax, en een niewe muziekje

[url=http://members.home.nl/blackheaven/screen009.jpg]
[url=http://members.home.nl/blackheaven/screen010.jpg]
[url=http://members.home.nl/blackheaven/screen011.jpg]

wat zijn die beesten sterk >:)

[url=http://members.home.nl/blackheaven/screen012.jpg]

even url aangepast

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Johannn_ schreef op maandag 10 januari 2005 @ 22:52:
Vandaag weer een level meegenomen :) Ben nu level 26, gaat zo langzaam maar zeker de goede kant op.

Vandaag nog een aantal leuke spullen gevonden:

Holy Hunter Crest (2) (alweer eentje :) )
Holy Hunter Crest
Lucky --> veranderder in --> Avoindence Necklace (Dodge rate +13)

Niet al te slecht voor 2 uurtjes spelen al zeg ik het zelf
Waar level jij? Ik bij die "bandiet beesten" in desert. Met die grote hamer en kleine club (ben lvl 27). Ik vind echter alleen Critical Necklace's :?
Ik wou dat ik een Holy Hunter Crest (2) vond, kan ik goed gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
Ik level bij de Turtles in NE elveroon desert.

Als je wilt mag je van mij die Holy hunter crest (2) overkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudgo
damn krijg die koreaanse (?) error als ik probeer in te loggen. Hebben meer mensen daar last van?

edit: hmm lees dat ie weer down is...

[ Voor 18% gewijzigd door Ruudgo op 11-01-2005 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nah. Ik ga er zelf wel 1 zoeke :P
Die krengen zijn duur, en aangezien ik amper wordt geraakt door die beesten in dat gebied zal ik er niet wakker van liggen om wat moeite te doen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja net is de server uitgevallen. Channel 1 & 2 zijn alweer up.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
gister geinstalleerd en nogal lang moeten wachten voor die update, 3x stopte het update progje ermee... maar gisteravond eindelijk ff gespeeld...... ziet er erg leuk uit, soepele besturing.... ben nu lvl9 in 20 minuten, hoop niet dat het levelen altijd zo snel gaat anders is de lol er snel vanaf.... of is het levelen na lvl10 veel langzamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudgo
valt wel mee, maar moet maar eens denken dat je pas in lvl70 2e job change krijgt. lvl'en is expres zo snel gedaan omdat mensen het dan leuker neigen te vinden denk ik. Tenminste L2 duurde het iets te lang op low lvl al. hier ben je lvl 35/40 voordat je keer gaat denken hmm, moet toch paar uut per lvl doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyrus-The-Virus schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 10:58:
gister geinstalleerd en nogal lang moeten wachten voor die update, 3x stopte het update progje ermee... maar gisteravond eindelijk ff gespeeld...... ziet er erg leuk uit, soepele besturing.... ben nu lvl9 in 20 minuten, hoop niet dat het levelen altijd zo snel gaat anders is de lol er snel vanaf.... of is het levelen na lvl10 veel langzamer?
Nahja. Ligt er aan.
Ik ben een Hawker en heb veel dodge = weinig pots en "shit" tijd :P , om health te restoren.
Als ik echt hardcore level haal ik met moeite 50%... in een half uur :P en ik ben level 27.
Mja levelen gaat nog vrij snel, maar dat komt wel goed.. max level is overigens niet 99 zoals Ragnarok oid. Maar ligt veel hoger.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 11:02 . Reden: lvl 27* ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-08 15:31
Ik zit met een probleem ik kan geen combat mastery skill nemen want dan zegt hij dat ik die al heb maar de geen die ik heb is combat matery en bow mastery. Hierdoor kan ik dus al die skills waar je combat mastery voor nodig hebt niet kiezen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga dit eens uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahhh zit weer op werkje naar akelige klantjes te luisteren.

Had ROSE nog wel aan staan maar zie dus dat server is uitgavallen. gaan me trades ook nie door :(

Ben gister 5 lvls omhoog gegaan ging wel lekker weer :)

Als iemand nog naar een clan zoekt, wij zitten hier met een groepje van 7 die ook een clan gaan beginnen zoeken dus nog paar mensen. :)
bluepanther99@hotmail.com voor als je zin hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count me in.

Ik heb je gemailed, als je ff antwoord vind ik alles best :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal als ik thuis ben +19:00 contacten :)

heb helaas niet genoegen om hier hotmail te kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ben ook maar eens begonnen met het spel, maar ik heb even een vraagje. Zijn er ook guides of zijn er hier mensen die mij een beetje kunnen vertellen hoe je de stats moet verdelen als je voor een bepaald klasse gaat kiezen?? Bijvoorbeeld, als je warrior ben heb je soiezo veel strength nodig maar wat nog meer?? Als muse heb je vast veel int nodig. Zoiets bedoel ik. Ik weet dat je tot lvl 15 je punten op nieuw kan verdelen, maar het is even handig om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
enneuh vanaf welk level kan je in zo'n autotje rijden, dat lijkt me wel lache :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvl50 mag je racen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjeees dat downloaden gaat traag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had een vriend van me ook last van :P
Had m toen ff gebrand voor 'm, maar het is het moeite zeker waard hoor :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-08 15:31
Als iemand nog naar een clan zoekt, wij zitten hier met een groepje van 7 die ook een clan gaan beginnen zoeken dus nog paar mensen. :)
bluepanther99@hotmail.com voor als je zin hebt :)
Tsjek je mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
cool, ff doormeppen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe zkr doormeppen :P

En zal me mail ff tsjekken hehe.

zit me bericht net te terug te leze; als je zin hebt... Hmm :S :S rofl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah , kben Dealer nu :D lvl 14 , kheb nu 50 con , ik weet niet wat een dealernogmeer nodig heeft? iemand tips / guide ervoor?
ik ben vooral Gun User (Die Gloriagun is gewoon sexy :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zitten bijna aan de 1000 post mensen :)
Tijd voor een nieuw deel? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt geweldig dat downloaden. Ik zit nu op maar liefst 4kb per sec :/
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.