Gotnick | Gamenick | Level | Class |
Herr Stuhl | HerrStuhl | 1x | Soldier |
Polygon | Nakato | 1x | Hawker |
Rakkerzero | Rakkerzero | 1x | Hawker |
Xrenity | xrenity | 10x | Muse |
XbastarD | Xbastard | 24 | Hawker |
* | * | * | * |
* | * | * | * |
Verwijderd
ik moet iets doen voor die hawker jobquest. naar zown tower of luxeues ofzo. weet iemand waar dat is?
Serrver | Virgil | 12 | Soldier |
* | * | * | * |
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
zo jongens kreeg vandaag tehoren dat deze game eris ik ga hem o9ok is proberen
en maybe op lan party aan komende week is laten zien.
nu is ie aan patchen
mijningemae nick zoals altijd word gerwingood dus als je met ziet
sponsor me
nu is ie aan patchen
mijningemae nick zoals altijd word gerwingood dus als je met ziet
Verwijderd
als ik die verhalen over de servers hoor dan lijkt het wel de nieuwe pristontale inderdaad
(vroeger zaten die servers daar ook bomvol
)
k ga het spel wel ff proberen denk ik.
k ga het spel wel ff proberen denk ik.
Verwijderd
Ik zie nu net dit topic
Ik ga nu downloaden 
Ik hoop dat het leuk is
//edit: Download gaat wel lekker snel zeg
Ik hoop dat het leuk is
//edit: Download gaat wel lekker snel zeg
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2005 16:09 ]
Jaguar645 | Jaguar645 | 1x | Hawker |
* | * | * | * |
Mjah liever iets langer wachten met inloggen dan dat de servers te vol raken omdat je maar kan blijven inloggen, en daardoor dus ook een enorme lag creeert
Makje | Makje | 14 | Hawker |
* | * | * | * |
Ik ben op dit moment een Hawker, maar ik ga denk ik proberen om nog te switchen naar Muse. Magician worden lijkt me toch leuker als archer. Maar dan moet ik natuurlijk wel eerst weer op de server kunnen komen
Dix_Huit: als je de quest eens goed leest en ook eens doorvraagt bij dat mannetje welke je die quest geeft dan kom je er heel gemakkelijk achter waar je heen moet, helemaal als je ook de kaart eens bekijkt...
Verwijderd
@dix_huit:
valley of the luxen tower is ten zuiden van zant, beetje opletten
en het manneke staat midden in het land
valley of the luxen tower is ten zuiden van zant, beetje opletten

en het manneke staat midden in het land
Blade_V | bl33t | 8 | Visitor |
* | * | * | * |
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
wat is er dan? ik weet wel dat ik hem gisteren op een brakke compaq die bij me vader staat waar XP-NL op draait dat ie daar perfect werkte als je alle land/toetsenbord/etc instellingen op VS of engels internationaal zette
eerst rebootten natuurlijk en daarna spel opnieuw installeren, dat was wat daar hielp
eerst rebootten natuurlijk en daarna spel opnieuw installeren, dat was wat daar hielp
bij mij zijn al de servers exceeded
is dat tijdelijk? aangezien een aantal het wel kunnen spelen
Muse ownt 
Magic skills zijn echt de bom.
Magic skills zijn echt de bom.
leuk spel, jammer dat ik nog steeds niet op de server heb kunnen komen
Dankzij de landinstellingen werkt het ook bij mij, ik heb het spel niet opnieuw hoeven te installeren. Hij deed het gewoon nadat ik de landeninstellingen heb veranderd.
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 15:33:
ik moet iets doen voor die hawker jobquest. naar zown tower of luxeues ofzo. weet iemand waar dat is?
spoiler:
Je moet naar de valley of luxern tower. Daar staat een man tussen twee bruggen.
Die heeft de een quest voor je zodat je weer verder kunt
Druk op Alt + Q om je quests te bekijken. Daar staat genoeg informatie om vooruit te komen.
Druk op Alt + Q om je quests te bekijken. Daar staat genoeg informatie om vooruit te komen.
En toch vind ik het nog steeds vreemd dat ik het spel gewoon speel met een NL versie van windows met NL landinstellingen.Mystic_X schreef op zondag 02 januari 2005 @ 17:58:
Dankzij de landinstellingen werkt het ook bij mij, ik heb het spel niet opnieuw hoeven te installeren. Hij deed het gewoon nadat ik de landeninstellingen heb veranderd.
[ Voor 31% gewijzigd door Zeror op 02-01-2005 18:04 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik vind die table maar lomp...
dan maar weer zo even lvlen richting 25 en mijn nieuwe lightning spell krijgen!
dan maar weer zo even lvlen richting 25 en mijn nieuwe lightning spell krijgen!
Kan er ook niks aan doen werkte eerst niet nu wel.Rakkerzero schreef op zondag 02 januari 2005 @ 18:02:
[...]
spoiler:Je moet naar de valley of luxern tower. Daar staat een man tussen twee bruggen.
[...]
En toch vind ik het nog steeds vreemd dat ik het spel gewoon speel met een NL versie van windows met NL landinstellingen.
De server inkomen is een ander probleem, helaas niet zo makkelijk oplosbaar.
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Verwijderd
Heb ik ook al geprobeerd, en ook opnieuw geinstalleerd enzo, ik draai win2k NL.Jaguar645 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 16:39:
wat is er dan? ik weet wel dat ik hem gisteren op een brakke compaq die bij me vader staat waar XP-NL op draait dat ie daar perfect werkte als je alle land/toetsenbord/etc instellingen op VS of engels internationaal zette![]()
Maarja net wat Rakkerzone zegt hij heeft het op NL staan en het werkt wel.
Het kan ook aan mn videokaart liggen hmm..(geforce 4 mx 440).
Verwijderd
ik heb met hem gepraat. al die gingen geklikt. maar niks werkt....Purechaos schreef op zondag 02 januari 2005 @ 14:53:
[...]
In Zant, ergens bij een NPC voor een huisje. Souhtwest.
het is tog die ventje die naast die man die je een job geeft?
want ik ben al lvl12
en welke dingen moet ik omhoog doen als ik hawker ben?
Als je krijgt dat de servers exceeded zijn moet je gewoon achter elkaar proberen.
tip: Je kunt tijdens het intro scherm al je naam en password intypen, dus dan doe je even: *naam* tab *password* enter
en wanneer het intro scherm dan weg is logt ie al in en kun je snel checken
Zijn ze exceeded dan herhaal je dit even
tip: Je kunt tijdens het intro scherm al je naam en password intypen, dus dan doe je even: *naam* tab *password* enter
en wanneer het intro scherm dan weg is logt ie al in en kun je snel checken
Zijn ze exceeded dan herhaal je dit even
Je hoeft niet opnieuw in te loggen als ze exceeded zijn, gewoon een aantal keer op klikken zonder opnieuw in te loggen. Binnen een paar minuten ben ik meestal wel binnen.
Ik moet weten waar ik die dalping eggs kan vinden. Levert me flink wat geld op. maar weet iemand waar ik die kan vinden???
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
In de Hill of Wind kan je Dalpings vinden, zijn een soort slakken.SeRRveR schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:14:
Ik moet weten waar ik die dalping eggs kan vinden. Levert me flink wat geld op. maar weet iemand waar ik die kan vinden???
Die droppen vast jou eggs.
Deillon | Deillon | 900 | Muse |
* | * | * | * |
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2005 19:34 ]
aan die GF4 zal et niet liggen, die had ik gister ook in die compraq zittenVerwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 18:50:
[...]
Heb ik ook al geprobeerd, en ook opnieuw geinstalleerd enzo, ik draai win2k NL.
Maarja net wat Rakkerzone zegt hij heeft het op NL staan en het werkt wel.
Het kan ook aan mn videokaart liggen hmm..(geforce 4 mx 440).
maar sorry ik zou et niet weten dan

level 900?Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:32:
[...]
In de Hill of Wind kan je Dalpings vinden, zijn een soort slakken.
Gotnick Gamenick Level Class Herr Stuhl HerrStuhl 1x Soldier Polygon Nakato 1x Hawker Rakkerzero Rakkerzero 1x Hawker Xrenity xrenity 10x Muse XbastarD Xbastard 24 Hawker Serrver Virgil 12 Soldier Jaguar645 Jaguar645 1x Hawker Makje Makje 14 Hawker Deillon Deillon 900 Muse * * * *

Waarom haal je mijn naam wegVerwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:32:
[...]
In de Hill of Wind kan je Dalpings vinden, zijn een soort slakken.
Gotnick Gamenick Level Class Herr Stuhl HerrStuhl 1x Soldier Polygon Nakato 1x Hawker Rakkerzero Rakkerzero 1x Hawker Xrenity xrenity 10x Muse XbastarD Xbastard 24 Hawker Serrver Virgil 12 Soldier Jaguar645 Jaguar645 1x Hawker Makje Makje 14 Hawker Deillon Deillon 900 Muse * * * *

[ Voor 17% gewijzigd door Bleet op 02-01-2005 19:43 ]
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
EHm ik kan geen server joinen allemaal exceeded ? meer mensen met dat probleem
gewoon achter elkaar door proberen te joinen, lukt het vanzelfKraveN schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:45:
EHm ik kan geen server joinen allemaal exceeded ? meer mensen met dat probleem
Verwijderd
@ Deillon
Misschien verstandig omdat ff in de startpost te zetten voor mensen die niet search gebruiken
Zo en dan nu eindelijk ROSE op m'n eigen pc spelen. op een 15 inch monitor speelt het voor geen meter op 1024x7.. tekst is haast niet te lezen. echt vervelend, dus toen maar op 800x600 gezet, maar dan heb je mee HUD dan spel...
nu gelukkig weer 17 inch
Misschien verstandig omdat ff in de startpost te zetten voor mensen die niet search gebruiken
Zo en dan nu eindelijk ROSE op m'n eigen pc spelen. op een 15 inch monitor speelt het voor geen meter op 1024x7.. tekst is haast niet te lezen. echt vervelend, dus toen maar op 800x600 gezet, maar dan heb je mee HUD dan spel...
nu gelukkig weer 17 inch
Naturlich, heer stoelVerwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:52:
@ Deillon
en dat over lvl 900, er zitten ook mensen van 100 tussen
Verwijderd
weet iemand waneer ik zon autotje krijg net als in die pic in de startpost?
ik heb al zown ding van die proffesor afgeleverd bij iemand. dat ging over een cart. maar toen kreeg ik alleen exp.
ik heb al zown ding van die proffesor afgeleverd bij iemand. dat ging over een cart. maar toen kreeg ik alleen exp.
Als je een lvl 70 artisan bent kan je een cart craften, volgens mij kan je ze pas gebruiken als je lvl 50 bentVerwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 20:02:
weet iemand waneer ik zon autotje krijg net als in die pic in de startpost?
/me vind dat het tijd wordt voor een nieuwe server (grr kom maar niet in de server, en ik moet xbastard nog inhalen)
Verwijderd
Ik wil toch even navragen.
Zit in de install. Nu 60% (onnodige info maar toch).
Ik zit me af te vragen of dit iets voor mij is. Zijn hier ook nog andere mensen die _TOTAAL_ geen ervaring hebben met MMORG's? Want ik heb dat dus niet.
Zelfs het gepraat over servers en die tabellen snap ik al niet
Maar ik hoop dat alles duidelijk wordt als ik het zelf speel straks.
Dus als ik iets niet snap en ik vraag iets heel doms ... You know it alvast...
Zit in de install. Nu 60% (onnodige info maar toch).
Ik zit me af te vragen of dit iets voor mij is. Zijn hier ook nog andere mensen die _TOTAAL_ geen ervaring hebben met MMORG's? Want ik heb dat dus niet.
Zelfs het gepraat over servers en die tabellen snap ik al niet
Dus als ik iets niet snap en ik vraag iets heel doms ... You know it alvast...
Verwijderd
@deillon
mogelijk lukt je dat nog wel vanavond, want ik zit nu achter mijn eigen pc maar ik krijg het niet aan de praat...
zodra die gaat patch krijg ik een fout melding in windows dat er een fout is op getreden en kan dus rapport verzenden enzo doen. als ik dan opnieuw wil patchen gaat ie ver der waar hij was...
en dan start ik het spel en krijg ik een error met allemaal vage tekentjes en kan ik op ja of nee drukken. in bijde gevallen start ie het spel niet op
iemand oplossing?
mogelijk lukt je dat nog wel vanavond, want ik zit nu achter mijn eigen pc maar ik krijg het niet aan de praat...
zodra die gaat patch krijg ik een fout melding in windows dat er een fout is op getreden en kan dus rapport verzenden enzo doen. als ik dan opnieuw wil patchen gaat ie ver der waar hij was...
en dan start ik het spel en krijg ik een error met allemaal vage tekentjes en kan ik op ja of nee drukken. in bijde gevallen start ie het spel niet op
iemand oplossing?
Verwijderd
Godver!
Ik register netjes. Vul netjes mijn emailadres in. Nu krijg ik een mailtje met een mooie 'confirm' knop, die vervolgens niet gelinkt is
??!!
Ik MOET dus confirmen, maar de knop linkt nergens naartoe, dus ik kan fijn nergens inloggen.
Topgame hoor !!
Ik register netjes. Vul netjes mijn emailadres in. Nu krijg ik een mailtje met een mooie 'confirm' knop, die vervolgens niet gelinkt is
Ik MOET dus confirmen, maar de knop linkt nergens naartoe, dus ik kan fijn nergens inloggen.
Topgame hoor !!
Verwijderd
In mijn email van ver-code stond alleen de ver-code in.Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 20:49:
Godver!
Ik register netjes. Vul netjes mijn emailadres in. Nu krijg ik een mailtje met een mooie 'confirm' knop, die vervolgens niet gelinkt is![]()
??!!
Topgame hoor !!
ik moest naar www.roseon.com gaan , dan inloggen met je accountnaam en wachtwoord, en toen moest ik het invullen, probeer dat maar
ik heb nog steeds niet draaiede, maar ik kreeg nou geen error bij update, en al op 40%... nu maar hopen dat ie het vol houd en dat ik dan geen error krijg
Even de source bekijken, zit een fout in de HTML tags.
Je kan als Artisan alleen cart parts craften, niet carts zelf. Geen idee welk level je moet zijn om ze te gebruiken alleen.Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 20:05:
[...]
Als je een lvl 70 artisan bent kan je een cart craften, volgens mij kan je ze pas gebruiken als je lvl 50 bent
There is no magic.
Ik draai de game ook gewoon onder XP Home sp2 op me laptop, nog nooit een foutmelding gekregen, werkt prima.
Verwijderd
Kan niet bij Freeler.The Will schreef op zondag 02 januari 2005 @ 20:57:
Even de source bekijken, zit een fout in de HTML tags.
Ik heb net een hotmail account aangemaakt. Nu lukt het wel
Milenco | Milenco | 17 | Muse |
* | * | * | * |
Mezelf ook maar ff toegevoegd

[ Voor 18% gewijzigd door Milenco op 02-01-2005 21:03 ]
Misschien handig als de lijst in de startpost komt ipv de hele tijd te posten met lijstjes?
Misschien kan Deillon dan lijst aanvullen wanneer dat nodig is.
(of een aparte PHP-website waar users zelf hun nick kunnen achterlaten ofzo zou ook mooi zijn.)
Misschien kan Deillon dan lijst aanvullen wanneer dat nodig is.
(of een aparte PHP-website waar users zelf hun nick kunnen achterlaten ofzo zou ook mooi zijn.)
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Kan je niet zelf een server in elkaar knutselen ofzo ( misschien heel dom, maar ik heb ook geen ervaring met servers hoor )
?

SjaakTrekHaak it isMilenco schreef op zondag 02 januari 2005 @ 21:03:
Mezelf ook maar ff toegevoegdSorry Piet SjaakTrekAap, m'n PC crachte, en nu kom ik er niet meer in

Edit:
greenlizzard | greenlizzard | 21 | soldier |
Marrruuuk | SjaakTrekHaak | 14 | soldier |
* | * | * | * |
[ Voor 80% gewijzigd door Marrruuuk op 02-01-2005 21:20 ]
greenlizzard | greenlizzard | 21 | soldier |
* | * | * | * |
Heb mezelf ook maar erbij gezet.
[ Voor 21% gewijzigd door greenlizzard op 02-01-2005 21:17 ]
Haha, ik zat er in ieder geval dicht bijMarrruuuk schreef op zondag 02 januari 2005 @ 21:14:
[...]
SjaakTrekHaak it is
Edit:
Gotnick Gamenick Level Class Herr Stuhl HerrStuhl 1x Soldier Polygon Nakato 1x Hawker Rakkerzero Rakkerzero 1x Hawker Xrenity xrenity 10x Muse XbastarD Xbastard 24 Hawker Serrver Virgil 12 Soldier Jaguar645 Jaguar645 1x Hawker Makje Makje 14 Hawker Deillon Deillon 900 Muse Milenco Milenco 17 Muse greenlizzard greenlizzard 21 soldier Marrruuuk SjaakTrekHaak 14 soldier * * * *
Verwijderd
wanneer kies je die class waar je in zit??
Ik heb nog niks kunnen kiezen namelijk... Ben ook nog niet in het spel geweest, maar ik dacht dat je dat al kon kiezen als je registreerde.
Niet dus
Ik heb nog niks kunnen kiezen namelijk... Ben ook nog niet in het spel geweest, maar ik dacht dat je dat al kon kiezen als je registreerde.
Niet dus
is illegaal weet je..Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 21:13:
Kan je niet zelf een server in elkaar knutselen ofzo ( misschien heel dom, maar ik heb ook geen ervaring met servers hoor )?
@Features: Daarvoor moet eerst de server software uitlekken, of een emulator geprogd worden. Het spel is er net 2 dagen, dus dat zal nog wel even duren. Als Gravity geleerd heeft van zijn fouten (Ragnarok
) zal je nog wel even moeten wachten op de eerste private server. 
Edit: Als je level 10 bent kun je in Zant een andere class kiezen, ik geloof bij de Mayor.
Edit: Als je level 10 bent kun je in Zant een andere class kiezen, ik geloof bij de Mayor.
[ Voor 19% gewijzigd door The Will op 02-01-2005 21:39 ]
There is no magic.
Verwijderd
nee bij warrenThe Will schreef op zondag 02 januari 2005 @ 21:38:
Is iemand al eens op andere planeet geweest? zoja hoe is het daar?
Verwijderd
Hoe zet je jezelf in zon tabel
Zet mij er ook ff bij
gotnick = Phaz0r
ingame nick = Chakkie
muse
level 14,
Zet mij er ook ff bij
gotnick = Phaz0r
ingame nick = Chakkie
muse
level 14,
Als je eenmaal, zoals in mijn geval soldier ( lvl 21 ) bent, zijn er dan ook nog allerlei quests te doen?
Verwijderd
doen de servers het nu wel weer? (zit op een andere pc int netwerk, dus kan niet checken)
Verwijderd
Mja, maar ik zit nu op een ander systeem, dus hier staat het er niet op.Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 22:05:
Features je moet gewoon blijven klikken
ineens kom je er wel in
Wou even weten of het werkte op dit moment dus.
Maar gewoon blijven klikken? Doe ik dat vanavond nog.
Ik kan mijn skill points niet resetten
terwijl die vent in zants zegt van wel naast die village chef. Want ik wil double atack weg doen want die is kut. Ik wil die punten namelijk in leap atack besteden
Verwijderd
greenlizzard | greenlizzard | 21 | Soldier |
Marrruuuk | SjaakTrekHaak | 14 | Soldier |
Phaz0r | Chakkie | 10 | Muse |
* | * | * | * |
Heeft iemand toevallig zelfde probleem als mij gehad? (error als je game op start. Je kan op ja of nee klikken, bijde gevallen gebeurt er niets)
Ik dacht dat het aan de patch lag omdat ik de eerste paar keren error kreeg tijdens patch, maar laatste keer niet en nog steeds error. ik heb ook de drivers die op roseon.com stonden geinstaleerd (mijne was eerdere versie) en ook niks.
Op 2 andere pc's waar ik het heb gespeeld deed ie het prima en op m'n eigen pc doet ie niks.
op de laatste 2 pc's is het vanaf cd geinstaleerd (ik heb em gebrand), en speeld het prima, maar op mijn eigen pc niet
Configuratiescherm -> Landinstellingen -> Engels (Verenigd Koningkrijk)Heeft iemand toevallig zelfde probleem als mij gehad? (error als je game op start. Je kan op ja of nee klikken, bijde gevallen gebeurt er niets)
Ik dacht dat het aan de patch lag omdat ik de eerste paar keren error kreeg tijdens patch, maar laatste keer niet en nog steeds error. ik heb ook de drivers die op roseon.com stonden geinstaleerd (mijne was eerdere versie) en ook niks.
Op 2 andere pc's waar ik het heb gespeeld deed ie het prima en op m'n eigen pc doet ie niks.
op de laatste 2 pc's is het vanaf cd geinstaleerd (ik heb em gebrand), en speeld het prima, maar op mijn eigen pc niet(ik heb em gebrand) en instaleren gaat prima maar spelen niet... help plz! ik heb nog op andere fora gekeken maar ook daar geen oplossingen voor dit probleem.
Dan werkt ie
btw, bij mij zitten nu alle servers vol
[ Voor 62% gewijzigd door its_Lochii op 02-01-2005 22:17 ]
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Servers zijn de hele dag al exceeded. Het is gewoon hetzelfde als bij de Ragnarok international beta. Gewoon blijven klikken, uiteindelijk kom je er wel in. Ga ik nu ook weer proberen, kreeg een error. -.-
Edit: Zou wel handig zijn als ze queues maakten, net als bij WoW, zou een stuk relaxter zijn.
Edit: Zou wel handig zijn als ze queues maakten, net als bij WoW, zou een stuk relaxter zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door The Will op 02-01-2005 22:22 ]
There is no magic.
Eindelijk ik zit erin!
Het ziet er echt prachtig uit, dit ga ik zeker genoeg spelen !
Het ziet er echt prachtig uit, dit ga ik zeker genoeg spelen !
Tja , ik zat er net ff in , (na eerste poging) , maar toen liep ie vastThe Will schreef op zondag 02 januari 2005 @ 22:20:
Servers zijn de hele dag al exceeded. Het is gewoon hetzelfde als bij de Ragnarok international beta. Gewoon blijven klikken, uiteindelijk kom je er wel in. Ga ik nu ook weer proberen, kreeg een error. -.-
Mijn ingame nick is trouwens Rakusu
Raku
Johannn | Johannn | 16 | Muse |
* | * | * | * |
Verwijderd
Ik zit net 5 minuten te klikken achter elkaar.. Het lukt gewoon niet 
'You can't connect to this servers anymore' of zoiets...En ze zijn 'exeeded' .. Volgens mij maakt het niet uit ofzo dat ik klik.
/me gaat maar weer door 10 minuten lang klikken.
'You can't connect to this servers anymore' of zoiets...En ze zijn 'exeeded' .. Volgens mij maakt het niet uit ofzo dat ik klik.
/me gaat maar weer door 10 minuten lang klikken.
Heb potverdikke nog steeds niet kunnen spelen door die overbelaste servers, ook niet als ik even wachtte het het daarna nog eens probeerde (als ik te lang wachtte kreeg ik een server timeout
). Hopelijk is het morgen wat rustiger
.

Maakt wel uit hoor. Ik kwam er net ook in, alleen ik klikte per ongeluk op cancel bij de pop-up. * The Will gaat weer verder klikken. 
Edit: Ingame name is TheWill trouwens, level 21 Dealer.

Edit: Ingame name is TheWill trouwens, level 21 Dealer.
[ Voor 22% gewijzigd door The Will op 02-01-2005 22:34 ]
There is no magic.
Verwijderd
hmz, ik kom verder, ik zie nu het intro schermpje, maar daar blijft ie hangen, en als ik alt-tab. dan staat die zelfde error er weeregamernl schreef op zondag 02 januari 2005 @ 22:17:
[...]
Configuratiescherm -> Landinstellingen -> Engels (Verenigd Koningkrijk)
Dan werkt ieHappy gaming
btw, bij mij zitten nu alle servers vol
misschien als ik em opnieuw installeer dan wel, 1 keer meer of minder maakt nu ook niks meer uit, al de 9de keer ofzo...
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2005 22:45 ]
ff de skills maar eens goed doorgenomen op de site, van de muse class
conclusie: klopt geen reet van..
conclusie: klopt geen reet van..
Ik zit nu op birth island, ben nu level 4.
Ik weet alleen niet wat ik moet doen
Kan iemand me wat verder helpen ?
Ik weet alleen niet wat ik moet doen

Verwijderd
Iemand al opgevallen dat er 'select sever' staat inplaats van 'select server' 
Wel grappig detaill...
//edit: ben al 20 minuten aan het klikken...
Wel grappig detaill...
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2005 22:50 ]
Ga naar zon elfje die je aan de uiteinden kan vinden, zeg daar dat je klaar bent om verder te gaan!egamernl schreef op zondag 02 januari 2005 @ 22:49:
Ik zit nu op birth island, ben nu level 4.
Ik weet alleen niet wat ik moet doenKan iemand me wat verder helpen ?
De game barst van de taalfoutenVerwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 22:49:
Wel grappig detaill...
Verwijderd
je moet ff alle kleding die je aanhebt (in de gameHerr Stuhl schreef op zondag 02 januari 2005 @ 22:09:
Ik kan mijn skill points niet resettenterwijl die vent in zants zegt van wel naast die village chef. Want ik wil double atack weg doen want die is kut. Ik wil die punten namelijk in leap atack besteden
De proggers/vertalers van gravity laten nog wel eens hier en daar lettertjes links liggen. In engels zijn ze ook niet zo heel erg goedVerwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 22:49:
Wel grappig detaill...

* Tripp denkt terug aan iRO
Verwijderd
kan iemand mij vertellen in welke eigenschappen ik vooral moet investeren wanneer ik een muse -> magican wil worden.
en welke skills zijn erg handig?
k train vooral solo en houd er van veel special attacks te doen.
iemand advies?
iemand advies?
Verwijderd
Stom spel.. Ik probeer het morgen wel weer.. Na 550 keer klikken ben ik het nu echt beu, zit nu al dik een half uur achter elkaar te klikken...
Heeft iemand trouwens al de Dealer class uitgeprobeerd?
Zo ja, wat zijn hier de voordelen van?
[ Voor 72% gewijzigd door Zeror op 02-01-2005 23:07 ]
Ik liep nu net over een bruggetje en nu zit ik ineens vast in het midden van de brug
Ik kan echt geen kant op !
Edit: Screen..

[ Voor 24% gewijzigd door its_Lochii op 02-01-2005 23:03 ]
INTVerwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 22:54:
kan iemand mij vertellen in welke eigenschappen ik vooral moet investeren wanneer ik een muse -> magican wil worden.
iemand advies?
Vooral het craften later, super!Rakkerzero schreef op zondag 02 januari 2005 @ 22:58:
Heeft iemand trouwens al de Dealer class uitgeprobeerd?
Hoe werkt trouwens dat skills gedoe?
Bijv. voor hawker zie Bow-skill enzo, maar hoe kom je daar aan?
Bijv. voor hawker zie Bow-skill enzo, maar hoe kom je daar aan?
Uit- en weer inloggen is het enige wat helpt. Misschien dat GM's kunnen helpen, maar heb nog geen GM gezien. Gravity kennende kunnen ze ook geen Engels.egamernl schreef op zondag 02 januari 2005 @ 23:01:
Ik liep nu net over een bruggetje en nu zit ik ineens vast in het midden van de brug![]()
[afbeelding]
@Rakkerzero: Die kun je kopen bij sommige NPC's. Weet niet precies waar de Hawker skill NPC zit, maar waarschijnlijk ergens in Zant.
[ Voor 14% gewijzigd door The Will op 02-01-2005 23:09 ]
There is no magic.
Verwijderd
jah in Zant zijn er bow skills.
rond het middenpunt is er een grote man die verkoopt skills
rond het middenpunt is er een grote man die verkoopt skills
Verwijderd
godsklere, met landinstelling van UK kom ik verder, maar nog steeds die error. en opnieuw instaleren helpt niks
. waarom doet ie het op m'n pa zijn pc wel en die van mij niet
.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2005 23:18 ]
Als het zo maar niet door blijft gaan, sinds ik gedisconnect heb omdat ik vast zat heb ik nu alweer ruim 100x geklikt

Verwijderd
der zijn ook mensen die ingelogt blijven als ze slapen enzo...
dus als iedereen dat doet komt er niemand in....
dus als iedereen dat doet komt er niemand in....
Mja, vrij weinig om het tegen te gaan, behalve dan disconnecten als iemand idled. Zoals het nu gaat laat ik ook m'n shop gewoon 's nachts open staan. Enige manier om te kunnen spelen at the moment.
There is no magic.
Daar mogen ze dan nog wel iets aan gaan doen, want dit is ook geen pretje; alleen het spel spelen 'als hun servers het toelaten'

He daar heb ik ook vast gezetenegamernl schreef op zondag 02 januari 2005 @ 23:01:
Ik liep nu net over een bruggetje en nu zit ik ineens vast in het midden van de brug![]()
[afbeelding]
Ga er maar niet van uit, de international Ragnarok beta servers werd ook geen reet aan gedaan. Gravity lijkt zich gewoon alleen op de rest van de wereld te concentreren.egamernl schreef op zondag 02 januari 2005 @ 23:28:
Daar mogen ze dan nog wel iets aan gaan doen, want dit is ook geen pretje; alleen het spel spelen 'als hun servers het toelaten'
There is no magic.
Verwijderd
Polygon | Nakato | 2x | Hawker |
Johannn | Johannn | 16 | Muse |
* | * | * | * |
W00t lvl 20 \o/
Ok thanx. IK ga meteen zoeken.The Will schreef op zondag 02 januari 2005 @ 23:08:
@Rakkerzero: Die kun je kopen bij sommige NPC's. Weet niet precies waar de Hawker skill NPC zit, maar waarschijnlijk ergens in Zant.
Ben net ff naar City of Junon Polis geweest.
Jezus, wat is dat een grote en mooie stad zeg.
Met echte kasteel muren
btw. Zitten we nog steeds allemaal op channel 3?
[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 03-01-2005 00:26 ]
Dit topic is gesloten.