Yes... ik wil graag de inhoud van verschillende drives (of folders) in 1 enkele drive (of folder) weergeven. Hetzelfde effect wat je krijgt als je met (bv) de windows-diskmanager harde schijven softwarematig gaat spannen of met RAID ofzo. Deze oplossingen wil ik echter niet aangezien ik bij een crash niet alle data kwijt wil raken - 1 schijf is al erg genoeg. Ook RAID stripe/mirrored is geen oplossing aangezien lang niet alle schijven hetzelfde formaat hebben...
Geen idee wat ik hiervoor zou kunnen gebruiken... Met read-only zou ik desnoods al tevreden zijn, zolang ik de inhoud van alle schijven maar mooi netjes in 1 folder/drive heb. OS is trouwens windows 2003.
Iemand enig idee of een idee waar ik hiervoor uberhaupt kan gaan zoeken? Op google snappen ze m'n vraag niet helemaal...
Geen idee wat ik hiervoor zou kunnen gebruiken... Met read-only zou ik desnoods al tevreden zijn, zolang ik de inhoud van alle schijven maar mooi netjes in 1 folder/drive heb. OS is trouwens windows 2003.
Iemand enig idee of een idee waar ik hiervoor uberhaupt kan gaan zoeken? Op google snappen ze m'n vraag niet helemaal...
You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack