Toon posts:

[Mandrake] Computernaam aanpassen

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Reg. datum: 21 juli 2001
--------------------------------------------------------------------------------
Door de documentatie door te nemen, of een willekeurige networking howto te lezen, hoe je je hostname aan kunt passen is echt wel te vinden, en anders gewoon even in /etc rondneuzen. Als je de computernaam van samba bedoelt, moet je natuurlijk in smb.conf zijn.
Kortom, dit is wel uit te vinden, het is hier geen helpdesk ten slotte
WTF is dit nou voor antwoord?
ik dacht dat een forum een soort helpdesk was waar je vragen kunt stellen als je er niet uitkomt.

De reactie van jou is dan ook ronduit belachelijk en slaat gewoon helemaal nergens op.

RTFM is natuurlijk altijd wel een erg makkelijk antwoord.

Ik dacht dat mensen hier behulpzaam waren maar schijnbaar zijn de moderators veranderd in een groepje EIKELS!! (de goede niet te nadelen natuurlijk)

Dammn wat een zielige bedoeling.

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

:X
*change mandrake computer name* op google

maar 188.000 hits...

[ Voor 8% gewijzigd door J2pc op 27-12-2004 16:05 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-02 22:57

BoAC

Memento mori

Ik wil je wel ff vertellen dat je je 'hostname' in /etc/HOSTNAME kan vinden normalitair ;)

Alleen is een topic openen na een slotje dus not done :)

Verwijderd

Topicstarter
het antwoord is not done!!

Maar jullie bedankt ik gebruikte een verkeerde zoekterm.

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
BoAC schreef op maandag 27 december 2004 @ 16:04:
Ik wil je wel ff vertellen dat je je 'hostname' in /etc/HOSTNAME kan vinden normalitair ;)

Alleen is een topic openen na een slotje dus not done :)
Jammer alleen dat dat in mdk anders zit ;)

iRacing Profiel

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Lalala.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 16:00:
[...]

WTF is dit nou voor antwoord?
ik dacht dat een forum een soort helpdesk was waar je vragen kunt stellen als je er niet uitkomt.
Fout, zie hier: "Gathering of Tweakers.net is een forum bedoeld voor mensen die bovenmatig geinteresseerd zijn in computers en de randverschijnselen daarvan. Het voorziet haar bezoekers in de behoefte om op niveau over deze zaken te discussiëren en te communiceren, en probeert hier een lichte vorm van ontspanning aan toe te voegen." en "Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum.", daar (http://gathering.tweakers.net/forum/faq) staat zelfs expliciet dat het hier niet "een soort helpdesk" is, en dat staat in NOS policy - updated 22/09/2004 nog eens uitgelegd"
De reactie van jou is dan ook ronduit belachelijk en slaat gewoon helemaal nergens op.
Zie mijn uitleg hierboven
RTFM is natuurlijk altijd wel een erg makkelijk antwoord.
Yup, de manual lezen ook, meestal.
Ik dacht dat mensen hier behulpzaam waren maar schijnbaar zijn de moderators veranderd in een groepje EIKELS!! (de goede niet te nadelen natuurlijk)
Als je een topic hebt dat aan de basiseisen van niveau en eigen werk voldoet zijn mensen opvallend behulpzaam hier, het schelden zal ik maar niet op ingaan.
Dammn wat een zielige bedoeling.
Hier zal ik ook maar niet op ingaan, behalve door op te merken dat je hier geheel vrijwillig komt, niemand je dwingt en je ten allen tijden kunt beslissen je account niet meer te gebruiken, of zelfs onbruikbaar te maken.
Mocht je het niet eens zijn met het sluiten van een bepaald topic, wijs ik je nogmaals op Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!, zoals in Lieve Adjes net ook al is gebeurd zie ik.

[ Voor 5% gewijzigd door blaataaps op 27-12-2004 17:07 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.