Fout, zie hier: "Gathering of Tweakers.net is een forum bedoeld voor mensen die bovenmatig geinteresseerd zijn in computers en de randverschijnselen daarvan. Het voorziet haar bezoekers in de behoefte om op niveau over deze zaken te discussiëren en te communiceren, en probeert hier een lichte vorm van ontspanning aan toe te voegen." en "Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum.", daar (
http://gathering.tweakers.net/forum/faq) staat zelfs expliciet dat het hier niet "een soort helpdesk" is, en dat staat in
NOS policy - updated 22/09/2004 nog eens uitgelegd"
De reactie van jou is dan ook ronduit belachelijk en slaat gewoon helemaal nergens op.
Zie mijn uitleg hierboven
RTFM is natuurlijk altijd wel een erg makkelijk antwoord.
Yup, de manual lezen ook, meestal.
Ik dacht dat mensen hier behulpzaam waren maar schijnbaar zijn de moderators veranderd in een groepje EIKELS!! (de goede niet te nadelen natuurlijk)
Als je een topic hebt dat aan de basiseisen van niveau en eigen werk voldoet zijn mensen opvallend behulpzaam hier, het schelden zal ik maar niet op ingaan.
Dammn wat een zielige bedoeling.
Hier zal ik ook maar niet op ingaan, behalve door op te merken dat je hier geheel vrijwillig komt, niemand je dwingt en je ten allen tijden kunt beslissen je account niet meer te gebruiken, of zelfs onbruikbaar te maken.
Mocht je het niet eens zijn met het sluiten van een bepaald topic, wijs ik je nogmaals op
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!, zoals in
Lieve Adjes net ook al is gebeurd zie ik.
[
Voor 5% gewijzigd door
blaataaps op 27-12-2004 17:07
]