Toon posts:

Wireles router instellingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

Ik heb pas een wirless router gekocht van het merk netgear type: WGR614 v4

Het zit zo ik heb een duitse handleiding dus kan hem niet instellen via de gebruiks handleiding

de router zelf werk wel maar het wirrles kaart kan niks oproepen bij ondersteuning en dan
internet protocol

adres tyoe enzo
<niet beschikbaar>
<niet beschikbaar>
<niet beschikbaar>
dus hij kan hem niet oproepen dus wie kan mij helpen om deze het wel te laten doen ;)

hieronder stukje handleiding in het duits ik zelf kan het nie lezen

Afbeeldingslocatie: http://www.underw0rld.nl/handleiding.jpg

alvast bedankt

besturings systeem windows xp

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2004 21:36 ]

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:44
Ten 1e: Het is een Netgear :p
Ten 2e: Was het met een beetje googlen ook wel gelukt om aan een engelse versie van de handleiding te komen :7

Maar omdat het kerst is, ben ik bereid je te helpen O-)

User Guide: - WGR614

Ennuh, Fijne Feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!! _/-\o_

- GoT Christmas Present

[ Voor 24% gewijzigd door Yonix op 26-12-2004 21:49 ]

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

BTW misschien nog een handig tip... als USER interface ook in Duits is dan effe Firmware update doen.

Lucky Goldstar

Verwijderd

Topicstarter
bestaat hij niet in het nederlands :P

enne het is een scan

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2004 21:42 ]

• DJkim

DJkim

Haha nu vraag je toch echt beetje teveel... als je PDF bestand download dan kun je meestal kiezen tussen verschillende talen. Kijk effe bij Linksys homepage. Kerst is toch bijna voorbij en straks komt er een slotje :)

Lucky Goldstar

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-05 18:20

MBV

wil je de volgende keer iets doen tegen die lange laadtijd van het plaatje (zoals aangegeven in de rode balk eronder), een mooie Topicstart maken, uitzoeken hoe je Wireless (draadloos in het engels, ook tig keer genoemd in de handleiding) spelt, en even googlen voor je hier je vraag stelt?

Kan je wel in de configuratiepagina van de router komen met een bedrade verbinding? Kan je wireless kaartje uberhaupt je router zien? Welke instellingen van je netwerkkaart doen het niet, want dat snap ik niet uit je verhaal. Zijn dat de DHCP dingen als ip-adres?

• DJkim

DJkim

Meestal hoef je verder niks in je router setting veranderen. Dus mijn vraag : Wordt Wireless kaart voor je PC herkend door WinXP? Want WinXP met SP2 wordt pas Wireless verbinding ondersteund.

Lucky Goldstar

Pagina: 1