Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Krassen op gloednieuwe toestellen Samsung

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte tweakers en telefoon freaks,

Ik heb net een nieuwe mobiel gekregen een SGH-330 van Samsung maar wat blijkt nu onder halogeen licht blijken beide displays gewoon onder de minuscule krasjes te zitten , ik heb het toestel al verscheidene keren omgeruild maar elk toestel heeft het wel in meer of mindere mate, is dit nu iets wat niet te voorkomen is bij het produceren van deze toestellen?

Nogmaals deze krasjes zijn wel minuscuul en alleen zichtbaar onder fel halogeen licht onder een bepaalde hoek. Maar persoonlijk erger ik mij wel hier behoorlijk aan. Ik bedoel ben ik dan de enigste die er waarde aan hecht dat bij aankoop een product helemaal gaaf is VOORAL de displays of zijn er meer mensen die zich hier aan ergeren of mij kunnen uitleggen waarom dit niet mogelijk is. ( Ik heb dus het toestel 4 maal omgeruild en 3 hadden krasjes en eentje had er echt bijna geen maar die had dode pixels :r )

Post hier jullie reacties :)

Verwijderd

denk je dat i nieuw blijft, denk van niet.

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-11 12:58

ScSi

Belg.

OMG dat je hierover een topic opent zeg.. (en die toestellen dan nog gaat omruilen) Moest het te voorkomen zijn (of lucratief zijn om te zorgen dat die minuscule op het display zitten, ze zouden daar wel voor zorgen hoor. En wie bekijkt zijn phone nou onder fel halogeenlicht? Als je er met het blote oog niets van ziet, loop dan ook niet zaniken.. Beetje nutteloos topic dit

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
notoire zeikerd :P pak eens een willekeurig stuk plastic hou dat onder een superfelle halogeen lamp in een bepaalde hoek en kijk goed, 100% dat je zeer miniscule krasjes ziet.

dat die winkel je notabene nog 3 nieuwe toestellen heeft gegeven :o

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

umm ik heb vorige week een nieuwe sgh-e800 gekregen en daar zitten *geen* krasjes op het scherm...

Lijkt me ook niet dat je daar genoegen mee hoeft te nemen...

Stop uploading passwords to Github!

• Schapie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02 21:48

Schapie

Bleh...

Als je die toestellen krijgt zit er toch ook zo'n plastiekje over het scherm heen dat het scherm beschermt tegen krassen ?
En helemaal is het niet tevoorkomen dat er wat krasje op het scherm zitten.
Dus ik denk dat je er gewoon mee moet leren leven.
Post anders eens wat foto's waar we de 'krassen' op kunnen zien.

No signature found

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Zat het toestel ( de SGH-E330 ) in een door Samsung verzegelde doos? Of was de verzegeling verbroken voordat je 'm kocht? Dat moet je even nakijken, want als verzegeling verbroken is dan klopt het niet echt...

[ Voor 6% gewijzigd door Le0032 op 26-12-2004 14:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Foto's waarop ze te zien zijn kan niet omdat ze echt onder een specifieke natuurlijk hoek te zien zijn waar zeg maar natuurkundig het licht breekt , in dit punt kan je mits je hele goede ogen hebt gewoon echt elke pixel onderscheiden dus heel duidelijk het raster van de LCD zien en ook alle minuscule krasje, maar onder deze hoek fotograferen is zeer moeilijk. maar hou de telefoon maar eens onder een felle lamp ( liefst halogeen ) en zorg dat je de telefoon net wegdraait dat hij niet meer spiegelt dan zie je wat ik bedoel.

Maar mijn statement is dat ik gewoon die fabrikanten vervloek :r dat ze geen glas ( liefst krasbestendig horlogeglas ) voor de displays gebruiken maar zeer kras en vingervlekken gevoelig kunststof ( het moet immers heel licht zijn ) ik heb liever een mobieltje wat ietsjes zwaarder is als eentje die er na een half jaar niet meer uitziet.
wie is dit nog meer van mening??

Verwijderd

Topicstarter
En ja alle de 4 omgeruilde mobieltjes zaten in verzegelde dozen dus die dingen worden al met krassen geproduceerd. ( en nogmaals iedereen denkt echt aan duidelijkzichtbare krassen, deze krassen waar ik het over heb zijn echt dus alleen onder bovengenoemde omstandigheden te zien )

• Apex
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-07-2023
Nou sorry, maar op mijn Nokia telefoons zitten noch bij aankoop, noch na een half jaar krasjes. Miniscuul of anders.
Is misschien ook een kwestie van hoe je ermee om gaat.

En als die hoek zo speciciek is vraag ik me toch echt af hoe vaak je onder die hoek naar je telefoon gaat kijken...

Gezien het zich bij alle vier de telefoons voor doet, zou ik het maar gewoon accepteren, of een ander merk telefoon proberen, misschien.

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 22:05
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 14:26:
Foto's waarop ze te zien zijn kan niet omdat ze echt onder een specifieke natuurlijk hoek te zien zijn waar zeg maar natuurkundig het licht breekt , in dit punt kan je mits je hele goede ogen hebt gewoon echt elke pixel onderscheiden dus heel duidelijk het raster van de LCD zien en ook alle minuscule krasje, maar onder deze hoek fotograferen is zeer moeilijk. maar hou de telefoon maar eens onder een felle lamp ( liefst halogeen ) en zorg dat je de telefoon net wegdraait dat hij niet meer spiegelt dan zie je wat ik bedoel.

Maar mijn statement is dat ik gewoon die fabrikanten vervloek :r dat ze geen glas ( liefst krasbestendig horlogeglas ) voor de displays gebruiken maar zeer kras en vingervlekken gevoelig kunststof ( het moet immers heel licht zijn ) ik heb liever een mobieltje wat ietsjes zwaarder is als eentje die er na een half jaar niet meer uitziet.
wie is dit nog meer van mening??
Het mobieltje wordt dan ook veel duurder. Voor dat geld kun je 3 nieuwe covers kopen.

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:30
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 14:29:
( en nogmaals iedereen denkt echt aan duidelijkzichtbare krassen, deze krassen waar ik het over heb zijn echt dus alleen onder bovengenoemde omstandigheden te zien )
dus gaat dit topic echt helemaal nergens over.....slotje lijkt me op zn plaats :P

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:10
Ik ben het al een paar keer tegengekomen dat Samsung-toestellen die in een Vodafone Citypoint werden verkocht NIET nieuw waren

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Toen ik bij een telefoonwinkel werkte, heb ik ook een keer meegemaakt dat ik op vier toestellen van Siemens. De SL55 onder het plasticje allemaal miniscule krasjes op het display zag. Dus dit komt wel een is vaker voor lijkt mij.

Maar aangezien jij keer op keer vermeld dat het miniscule krasjes zijn die je alleen maar on een fel licht met een bepaalde kijkhoek kan zien, dan zeg ik "Man, zeik niet zo" Heb jij altijd zo'n fel licht bij jou? Zodat je die miniscule krasje altijd zie? Nee toch?
Apex_538 schreef op zondag 26 december 2004 @ 14:34:
Nou sorry, maar op mijn Nokia telefoons zitten noch bij aankoop, noch na een half jaar krasjes. Miniscuul of anders.
Jajajaja.... Nokia zal dat natuurlijk nooit gebeuren. Stel je voor zeg :?

[ Voor 29% gewijzigd door Ginz op 26-12-2004 15:35 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:57

PcDealer

HP ftw \o/

Apex_538 schreef op zondag 26 december 2004 @ 14:34:
TS schrijft toch dat ze verzegeld zijn?
Gezien het zich bij alle vier de telefoons voor doet, zou ik het maar gewoon accepteren, of een ander merk telefoon proberen, misschien.
Eensch. :)

[ Voor 9% gewijzigd door PcDealer op 26-12-2004 15:35 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• nhanssen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-11 02:15

nhanssen

QVL is non-tweakers

Dit valt onder de top tien van mierenneukerij! Sorry hoor, dat je nog de moeite neemt om toch nog iets te kunnen zien wat je niet bevalt is echt van de dolle!

Ik kan niks anders zeggen dan: "Get a Life!"

Sorry maar waar, dat het niet te zien is met het blote oog is normaal, maar extra problemen veroorzaken (voor de winkel) door te kijken met wat niet natuurlijk is is echt ronduit belachelijk!
:r

[ Voor 2% gewijzigd door nhanssen op 26-12-2004 15:41 . Reden: typo ]

Spec's PC

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-11 16:16
nhanssen schreef op zondag 26 december 2004 @ 15:40:
Dit valt onder de top tien van mierenneukerij! Sorry hoor, dat je nog de moeite neemt om toch nog iets te kunnen zien wat je niet bevalt is echt van de dolle!

Ik kan niks anders zeggen dan: "Get a Life!"

Sorry maar waar, dat het niet te zien is met het blote oog is normaal, maar extra problemen veroorzaken (voor de winkel) door te kijken met wat niet natuurlijk is is echt ronduit belachelijk!
:r
ik ben het hier mee eens! je zal never nooit last van hebben dus waarom zeiken?! wel eens gehoord van niemand is perfect?! dat kan je dan denk ik ook niet van producten verwachten die zijn gemaakt door onperfecte mensen toch?! (8>

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

TweakersOnly schreef op zondag 26 december 2004 @ 15:32:
Ik ben het al een paar keer tegengekomen dat Samsung-toestellen die in een Vodafone Citypoint werden verkocht NIET nieuw waren
Niet alleen Samsung toestellen helaas :/

Het schijnt heel leuk te zijn voor de mensen die er werken om af en toe een gloednieuw toestel mee te nemen en er dan mee te pronken over het weekend bijvoorbeeld :o

Ik zou er gewoon mee teruggaan en vragen of je ergens anders een toestel mag uitkiezen !!!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Ik geef de TS groot gelijk hoor :Y)

Ik vind het belachelijk hoe sommige producten worden afgeleverd, het is allemaal niet goedkoop dus dan verwacht je ook wat.
Ik ben ook iemand die op miniscule dingen let omdat ik zuinig op mijn spullen ben ook waar voor mijn geld wil (ik herken de lamp truuk :P ).
Je kunt het mierenneuken noemen en misschien is het ook wel zo maar ik wil mooi afgewerkt spul hebben.
Andere telefoons zijn wel prima (komen door de lamp truuk heen :P ) dus waarom deze Samsungs dan niet?

Ik heb precies hetzelfde, koop ik vorige week een pak, kom ik thuis en zie ik een hele afdruk van de beveilgings tag in het stof zitten :(
Ja mierenneuken maar daar betaal je dan 165 euro voor, 50% korting dus dan helemaal te gek voor woorden voordat geld.
Ik kan dat dus echt niet hebben dat onafgewerkte zooi in winkels en dan staan ze je nog raar aan te kijken als je er iets van zegt |:(

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-11 15:21

wvdburgt

MacOS all the way baby!

misschien helpt dit: displex display polish. bij mij hielp et goed om mijn ipod kras vrij te krijgen. ( niet de achter kant natuurlijk)
beetje er op smeren, goed vrijven en na 3 min zijn ze verdwenen. succes.

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:31

OMD

Nou, ik moet zeggen... ik hou ook elke dag mijn telefoon in een bepaalde hoek zodat ik niet meer op het scherm kan kijken en dan natuurlijk niet onder normaal licht,,, neeeee ik hou hem altijd onder kunstmatig licht ( liefst hallogeen )... |:(

Ik heb veel gezeur gezien maar dit mag van mij in het world book of records.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Pagina: 1