[MMORPG] Wish

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 427 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.rpgdot.com/team/gamelogos/sml-796.gif

*Wat is Wish ?*
Wish is the first Ultra Massive Multiplayer Online Role Playing Game (UMMORPG™). "Ultra" means that Wish supports more than 10,000 simultaneous players in a single, seamless world, without any zones or "shards".

Wish is also the first massively multi player online role playing game that truly tells a story, and lets player actions have lasting implications on the world. Our single-world approach allows Mutable Realms to employ a dedicated Live Story Team whose singular purpose is to keep the story moving forward, providing a fresh gaming experience for our users each time they play.
Wish utilizes highly advanced server technology that allows all of our players to play in one giant world. We are also the first massively multi player online role playing game that truly tells a story and lets player actions have lasting implications on the world. At launch we employ a dedicated Live Story Team, whose singular purpose is to keep the story moving forward. Players will never see a generic quest repeating over and over for anyone who wants it. In Wish, once something is done, it is actually done.
Wish is set in a world called Ganedan. This fantasy world contains a host of interesting monsters and races, as well as interesting places to explore. We utilize a very sophisticated AI, and our "Live Story Team" ensures that the world is very organic and alive. Hunting does for the first time live up to its name, as monsters do not have defined "spawn zones". Furthermore, we have unified, intelligent and identifiable enemies for the players to fight against.
*ReleaseDatum*
2e kwartaal 2005

*Kosten*
Ook voor dit spel zullen maandelijkse kosten bovenop de aanschafprijs van het spel komen.
Hoeveel is nog niet bekend

*Minimum Systeemeisen*
* P4 2.0GHz; P4 2.8GHz recommended (or Athlon equivalent).
* 512MB RAM; 1GB recommended.
* 64MB DX 9.0 Video Card (GeForce 3/4 Ti; ATI 8500+); 128 MB GeForce FX or Radeon 9600+ recommended.
* 16bit Sound Card; 24bit recommended.
* 8 GB free disk space; 7200+ RPM recommended.
* Connection to the Internet; 33 Kbps modem minimum; broadband recommended.

*De te keizen "races"*

Cyclops
Afbeeldingslocatie: https://www.mutablerealms.com/img/races/cyclops_male.jpg
The single-eyed Cyclops are a proud and hardy people who inhabit the frozen reaches of the far north. Fierce winds and brutally cold temperatures have toughened them over many generations. But more than sheer survival motivates the Cyclops people. They value displays of combat prowess and follow a strict code of honor that involves extensive lists of personal achievements. A typical Cyclops will not accept victory through chance or by dishonorable actions; the means by which they achieve their goals are often more important than the goals themselves.

Dragonkin
Afbeeldingslocatie: https://www.mutablerealms.com/img/races/dragonkin.jpg
Dragonkin are said to be the descendants of dragons. They inhabit the dark, steamy jungles of the western continent and make their homes around the bases of tall, old mountains. As survivalists above all, they have developed a very practical outlook over the years, always aware and mindful of changes in their home environment, where a single mistake could mean the difference between life and death. At times, they may seem to be as brutal and unforgiving as the jungle itself.

dwarves
Afbeeldingslocatie: https://www.mutablerealms.com/img/races/dwarf_male.jpg
The dwarves are a stout, serious and dedicated people who live in the great mountains and hills of the world. Preferring the warm, steady closeness of their underground homes to the unpredictable climate of the surface, they tend to be less traveled than many of the other races. They are fearless and loyal, though, and will follow a valued companion to the ends of the world if necessary.

Elves
Afbeeldingslocatie: https://www.mutablerealms.com/img/races/elves_female.jpg
The elves are the epitome of free-spirited artistry. They approach all pursuits in life with passion and great zeal. To some they may seem to be passive, but when faced with a serious threat, elves can be very deadly. An elvish attack often comes swiftly and without warning before disappearing again just as quickly.

Gnomes
Afbeeldingslocatie: https://www.mutablerealms.com/img/races/gnome_male.jpg
Gnomes are a deeply-rooted maritime culture and have a great love for the ocean and the coasts. With sharp intelligence and a keen sense of spatial mechanics and engineering principles, they are tireless inventors, the very personification of the creative drive. A gnome often has innumerous unlikely uses in her head for whatever mundane objects she encounters.

Humans
Afbeeldingslocatie: https://www.mutablerealms.com/img/races/human_male.jpg
Humanity has long been known for its great diversity. They tend to have a balanced proportion of skills, rarely excelling greatly in any one area over others, but always having at least some knowledge of most things. This general competency has led to a widespread migration of humankind over the years. They can be found practically anywhere and will generally adapt to whatever region they find themselves in. Relations with other races vary widely, even from region to region, but there are some commonalities.

Imps
Afbeeldingslocatie: https://www.mutablerealms.com/img/races/imp_male.jpg
The imps are a new race to the land, having only settled their relatively small territory in recent years. Not originally from this world, they are a race of escaped slaves who migrated from another realm. With their swift hands and silvered tongues, they have managed to carve out a modest living for themselves and maintain reasonably good relations with the native races. These connections can sometimes become strained, but the imps have become an established people.

*Does wish have Classes ?*
No. Wish utilizes a very liberal skill system. This means that players can excel in whatever area they decide to put their effort into.

*Screenshots*
Afbeeldingslocatie: https://www.mutablerealms.com/screenshots/076.jpgAfbeeldingslocatie: https://www.mutablerealms.com/screenshots/074.jpgAfbeeldingslocatie: https://www.mutablerealms.com/screenshots/073.jpgAfbeeldingslocatie: https://www.mutablerealms.com/screenshots/062.jpgAfbeeldingslocatie: https://www.mutablerealms.com/screenshots/050.jpgAfbeeldingslocatie: https://www.mutablerealms.com/screenshots/044.jpgAfbeeldingslocatie: https://www.mutablerealms.com/screenshots/041.jpg

*Links*

Officiele Site
ZenGamer Preview
IGN Preview

*Beta testing*
Je kunt je nu nog opgeven voor de Beta 2.0 fase die 1 januari 2005 begint, maar dat moet je wel uiterlijk 31 december 2004 doen

Hier kun je je aanmelden voor de Beta 2.0 fase

De client is iets meer dan 1 GB groot en kun je Hier Downloaden

Ik heb me al aangemeld en de client is nu aan het d/l..... ik ben beniewd, ik heb Lineage 2 :r gespeelt en dat werd al gauw saai met al dat "grinden".
Ik hoop dat deze niet zo saai gaat worden.

ik wou de startpost nog wat uitgebreider maken maar ik heb daar nu geen tijd meer voor, misschien later nog :)

[ Voor 15% gewijzigd door ScrooLoose op 25-12-2004 20:28 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ook maar ff aangemeld. ik heb deze game al vaker bekeken lijkt me best leuk. misschien kan ik hiermee de tijd doden tot aan WoW :), anarchy online verveelde me wat snel.

maare is het geen final beta ipv open omdat je voor 1january aangemeld moet zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Wanneer is beta2 trouwens ingegaan? Want ik heb heel wat maanden geleden terug een mailtje dat ik ook gekozen was voor de beta 2 (1 was net afgelopen)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Wish is the first Ultra Massive Multiplayer Online Role Playing Game (UMMORPG™). "Ultra" means that Wish supports more than 10,000 simultaneous players in a single, seamless world, without any zones or "shards".
Helaas, ze zijn niet de eerste. :P http://www.eve-online.com/ heeft dat getal 8 maanden geleden al bereikt, huidige record is ruim 12000 spelers.

Wat ik wel interessant vond uit de previews, is dat de developers van Wish (Mutable Realms) niet alleen sharding d'r uit knikkeren (thank god), maar ook zoning (het overschakelen naar een ander level/werelddeel): dit zou betekenen dat je door de spelwereld kan reizen zonder dat je ook maar een laadscherm te zien krijgt, net als in het echt dus. ;)

Verder is hun aanpak van het trainen van skills ook interessant: het standaard 13-in-een-dozijn systeem van monstertjes hakken en wat punten in attributes en skills stoppen zodra je een level omhoog bent gegaan zit er niet in. Je wordt pas beter in iets als je het daadwerkelijk doet: dus als je een mob killed met een zwaard, krijg je daar mee experience in. In andere MMORPGs zou je die experience points kunnen gebruiken om je boogschutter-skill te verbeteren. 8)7

Ik heb me dus dan ook ingeschreven voor de test. :) Niet zozoeer vanwege de unieke sfeer/setting (*kuch*fantasy*kuch*), maar ik ben wel benieuwd naar de implantatie van bovenstaande zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Topicstarter
Blade_V schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 20:39:
Wanneer is beta2 trouwens ingegaan? Want ik heb heel wat maanden geleden terug een mailtje dat ik ook gekozen was voor de beta 2 (1 was net afgelopen)
dat was de Beta 1.5 ofzo...... daar hebben maar 500 spelers aan meegedaanom specifieke dingen te testen
Beta 1 was met 11.000 spelers

Beta 2 begint dus 1 januari 2005 :)

[ Voor 5% gewijzigd door ScrooLoose op 25-12-2004 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rafe schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 21:00:
[...]

Verder is hun aanpak van het trainen van skills ook interessant: het standaard 13-in-een-dozijn systeem van monstertjes hakken en wat punten in attributes en skills stoppen zodra je een level omhoog bent gegaan zit er niet in. Je wordt pas beter in iets als je het daadwerkelijk doet: dus als je een mob killed met een zwaard, krijg je daar mee experience in. In andere MMORPGs zou je die experience points kunnen gebruiken om je boogschutter-skill te verbeteren. 8)7
ala Dungeon siege ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Topicstarter
Maar dat is geen mmo toch ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

World of Warcraft heeft hetzelfde systeem :)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar wel het zelfde level systeem.

maar dan vraag ik me af, als je dus eerst alleen zwaard levelt (zijn maar voorbeelden), en dan na een x aantal levels terug gaat naar die mobs waar je mee begonnen bent en dan magic oid gaat levelen of je dan ook last hebt met het levelen van je zwaard skills hebt. dat je dus minder snel levelt.
weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
heeft iemand mss een download mirror van de client? ik heb echt geen zin om bij fileplanet in de rij te gaan wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

klinkt goed heb me ook maar ff geregistreert ms een leuke vervanger voor pt want begin die beetje zat te worden.

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-09 10:06
Volgens mij was hier al een topic over en ik meen me te herinneren dat ik dat topic zelf had gemaakt :). Even zoeken...

//edit

kon hem niet vinden, blijkbaar had ik het verkeerd...Anyway, ik heb meegedaan met een van de eerste beta's van dit spel en ben er toen na een paar dagen al mee gestopt omdat ik gewoon niet kon wennen aan de point & click besturing...

[ Voor 55% gewijzigd door Hi-Sintar op 27-12-2004 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rafe schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 21:00:
[...]
Beetje á la Runescape he :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Topicstarter
Hi-Sintar schreef op maandag 27 december 2004 @ 00:22:
Volgens mij was hier al een topic over en ik meen me te herinneren dat ik dat topic zelf had gemaakt :). Even zoeken...

//edit

kon hem niet vinden, blijkbaar had ik het verkeerd...Anyway.......
[rml][ MMORPG]The Saga of Ryzom *Open Beta*[/rml]
Alleen dat is een ander spel :) >> The Saga of Ryzom

Maar ik dacht ook dat hier al een topic over was maar kom hem middels de search ook niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:17

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

heb het ook maar ff gedownload...

ff kijken of het wat is :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:24
je kan vanaf 1 januari pas spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schuey schreef op maandag 27 december 2004 @ 20:27:
je kan vanaf 1 januari pas spelen :)
Ik ga het dan ook even proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
ScrooLoose schreef op maandag 27 december 2004 @ 19:46:
[...]

[rml][ MMORPG]The Saga of Ryzom *Open Beta*[/rml]
Alleen dat is een ander spel :) >> The Saga of Ryzom

Maar ik dacht ook dat hier al een topic over was maar kom hem middels de search ook niet vinden.
yup kan best dat ik daarmee in de war was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
kreeg net een emailtje van het team, iets minder positief mja..
Dear Schuey:

Because of the enormous number of beta applications that we have
received (more than 60,000 at the time of this writing), we will not
enable all beta accounts on January 1 at once. Instead, we will only
enable a number of randomly chosen beta accounts every day, starting
January 1.

We require this transition period to better configure our one-world
server. By granting access to the beta test in stages, we can better
allocate resources where they are required.

We will try our best to enable all accounts as quickly as possible. In
any case, if you are not one of the first to be selected, don't worry!
The live content we have prepared for you will allow you to join at
any time.

Please do not send us any inquiries about when your account will be
enabled. We will send you an email notification once your account is
active. The selection is completely random, and no exceptions will be
made.

Best regards,
Your Wish Team
nu maar hopen dat ik geluk heb, en op zaterdag al wat kan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er gelukkig al bij!

edit: niet dus :(

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Hmm, en dan beweren ze dat Wish een U(ltra)MMORPG game is waar 10.000 mensen op 1 server kunnen inloggen? Die 60.000 mensen zouden ze dan toch wel tegelijk een account kunnen geven? Het is toch vaak zo dat er maar een klein deel van die 60.000 tegelijk online zullen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
tja ik vind het ook maar een dubieus bericht :P vooral door de volgende zin:
We require this transition period to better configure our one-world
server
mja we zien wel, mijn account is iig geactiveerd, nu nog op de servers ge enabled worden volgend jaar, dan maar hopen dat de game vermakelijk is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 20:04:
Ik zit er gelukkig al bij!

edit: niet dus :(
Offtopic: lol jij speelt ook al elke mmorpg die gratis is :P

het lijkt me wel leuker om direct te beginnen, je hebt toch een voorsprong op de rest die nog nooit eerder heeft gespeeld, qua level (hebben we die nog?) en je weet wat beter hoe het spel in elkaar steekt. Ik vraag me af hoe "soon" de volgende wave er in mag dan.. 2 dagen? een week?
als ik bij de eersten zit, dan mag het vvan mij wel een week duren, mooie voorsprong hehe :P

• japsai
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb hem ook al gedowned, ben benieuwd. Mij account is ook enabled, en heb die email niet gehad.
Dit is de eerste keer dat ik meedoe aan zo'n beta-test. Is het normaal dat het installatiebestand nog niet werkt? Hij geeft een I\O fout en beweert dat het een corrupt bestand is, moet ik m nu opnieuw ophalen? Heeft nog iemand hier last van? Misschien ligt het aan fileplanet..

[ Voor 3% gewijzigd door japsai op 30-12-2004 00:33 ]

Verwijderd

japsai schreef op donderdag 30 december 2004 @ 00:31:
Ik heb hem ook al gedowned, ben benieuwd. Mij account is ook enabled, en heb die email niet gehad.
Dit is de eerste keer dat ik meedoe aan zo'n beta-test. Is het normaal dat het installatiebestand nog niet werkt? Hij geeft een I\O fout en beweert dat het een corrupt bestand is, moet ik m nu opnieuw ophalen? Heeft nog iemand hier last van? Misschien ligt het aan fileplanet..
Je hoort het spel al wel te kunnen instaleren, alleen zijn de servers nog niet UP, die gaan 1 jan pas up, ik ben bijna zeker dat je hem opnieuw moet dl-en, 1,2gig dlen, en dan ook nog 1 uur wachten= jammer :P

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Hi-Sintar schreef op woensdag 29 december 2004 @ 20:05:
Hmm, en dan beweren ze dat Wish een U(ltra)MMORPG game is waar 10.000 mensen op 1 server kunnen inloggen? Die 60.000 mensen zouden ze dan toch wel tegelijk een account kunnen geven? Het is toch vaak zo dat er maar een klein deel van die 60.000 tegelijk online zullen zijn...
Op een servercluster, een enkele server trekt zoiets echt niet :P

Maar ik denk dat ze dit doen zodat hun cluster niet meteen in het eerste uur op hun bek gaan en dat de game niet te spelen is. Je kan zoiets wel simuleren maar in de praktijk valt het meestal anders( lees: slechter) uit. En open beta's trekken altijd veel mensen.

Over de aantal spelende spelers van die totale 60.000 moet je je niet vergissen. EVE heeft bijvoorbeeld ruim 50.000 spelers, en elke avond zie je al snel 10.000 man online. Aan de ene kant kan dit getal hoger uitvallen voor een P2P MMORPG omdat het anders zonde is van het geld dat de mensen betalen, maar aan de andere kant kan een open beta weer drukker zijn omdat het (voorlopig) gratis is. :)

• japsai
  • Niet online
idd jammer! maar helaas, gaan we maar weer in de rij staan.. Nog meer opties dan fileplanet? Nee he? :/

• ADMK
japsai schreef op donderdag 30 december 2004 @ 12:25:
idd jammer! maar helaas, gaan we maar weer in de rij staan.. Nog meer opties dan fileplanet? Nee he? :/
nope, je moet snachts proberen dan zijn de rijen meestal korter (hier tenminste) smiddags meestal zo'n 60 Min + en snachts een kwartiertje of zelfs geen rijen

• japsai
  • Niet online
ohnee, alweer zo'n corrupte installation file.. Wat doe ik verkeerd? Dit is al de derde mirror die ik probeer! Kan ik m van iemand binnenhalen via ftp?

edit: heb al een ftp gevonden en torrent, hoop dat het nu wel lukt!

[ Voor 21% gewijzigd door japsai op 30-12-2004 18:27 ]

Verwijderd

geregged, gedownload en geinstalled.. van fileplanet, was met 70 minuten binnen :P

kan niet wachten tot de servers draaien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je de client naar een directory naar keuzen kan installeren ? hi installeert hem standaard ergens op de C schijf weg.. maar dat past dus niet. Kan het nergens op hun page vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-05-2024
Heb me vandaag aangemeld, gelijk emailtje gekregen dat ik ben geactiveerd en het gedownload.
Nu wachten tot vannacht tot de servers gaan draaien en spelen maar.
Zo ga ik wel heel goed het nieuwe jaar in.
Ben benieuwd of dit spel beter,mooier en vooral spannender is als w.o.w, w.o.w beta vond ik echt tof. :*)

Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 02:31:
weet iemand hoe je de client naar een directory naar keuzen kan installeren ? hi installeert hem standaard ergens op de C schijf weg.. maar dat past dus niet. Kan het nergens op hun page vinden.
dat zal niet gaan, aangezien hij eerst nog eens al de installatiebestanden tijdenlijk uitpakt. Dan gaat hij de game pas installeren, je zit er dus aan vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schuey schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 09:26:
[...]

dat zal niet gaan, aangezien hij eerst nog eens al de installatiebestanden tijdenlijk uitpakt. Dan gaat hij de game pas installeren, je zit er dus aan vast.
hmmn.. nja.. beetje lomp >_< dan zal ik me c maar es wat gaan opverschonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixon
De servers zijn helaas nog niet online dus nog even wachten ,wat ik wel vond is de speel map
Beta 2.0 Map
Afbeeldingslocatie: http://img54.exs.cx/img54/4765/508892xv.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Topicstarter
*sigh* .... nog geen bericht dat mijn account geactiveerd is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
http://mmorpg.com/gamelist.cfm/loadNews/2588

Er staat dat niet alle open beta accounts worden geactiveerd omdat er gewoonweg teveel zijn, erg jammer dit :( ik oop dat de mijne tussen de geactiveerden staat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met wow wie heeft dit spel nodig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog steeds niet open? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
nope, gameservers staan niet eens aan :P
probeer maar eens te connecten, gameserver is currently unavailable..

[ Voor 48% gewijzigd door Schuey op 01-01-2005 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 16:31:
met wow wie heeft dit spel nodig....
niet iedereen vind wow zo geweldig :/

[ Voor 42% gewijzigd door ADMK op 01-01-2005 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 12:01
Overigens download die client nu erg lekker via fileplanet... zo'n 300Kb per seconde hier, en minimale tot geen wachtrijen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker waardeloos dit... de beta zou toch 1 jan open gaan??? Om 1 voor 12 vanavond zeker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
nou de servers blijken up te zijn

http://www.wishdb.com/status/

ik heb geprobeert in te loggen maar ik kreeg een error die zegt dat me account niet geactiveert is en dat ik via email te weten kom dat me account geactiveert is, nou ik heb tot nu toe nog geen mailtje gekregen van die gasten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dus wel zo'n mailtje gehad... maar hij geeft dat er geen connection is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Your Wish Beta 2 account "schuey" has been activated!
woohoo :D

verdomme, kloteservers nog niet online :(
I'm bringing down the server, there's an issue with one of our server responsible for some characters. I'm investigating and restart ASAP.

Benoit.
okay deze link kan mss wel in de startpost, hier kan je de status van de servers is.

Weer even alt-tabben, want ga net mijn characters kiezen :D Veel plezier iedereen! Hopelijk zie ik jullie ingame :)

[ Voor 104% gewijzigd door Schuey op 02-01-2005 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Erg leuk, eerst 1,2Gb zitten downloaden en nu weer een patch van 120Mb met krap 20KB p/s :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
eerste speelervaringen:
niet zo best jammergenoeg. Ik moet zeggen, het er werkelijk heel mooi uit, het loopt redelijk op een mid range pc. De tutorial waar je mee begint, tja wat zal ik zeggen, je leert er geen ene fuck :P als je naar een trainer gaat kan je vaak maar 1 ding zeggen, en dat komt neer op flikker op ik ben eigenwijs. Zo wist ik dus pas toen ik na de tutorial dat ik eens zwaard had gekregen en heb em toen maar ge equipped :P Toen natuurlijk gaan vechten. Nu ben ik fungwan gewend, en daar vond ik het vechten heel erg cool. Je had gewoon een melee attack die je begon, en kon je afwisselen met special moves etc. Hier moet je elke attack apart uitvoeren, en das niet echt mijn ding. De vijanden zijn wel heel divers, zijn ook cool vormgegeven. Je krijgt ook weer zon mooie tekening te zien als je ze 'onderzoekt' zeg maar, leuk gedaan. je krijgt dan ook informatie te zien in de vorm van een stukje tekst.

al met al denk ik dat deze game voor de die hard mmorpg-ers best cool kan zijn, maar voor de gasten zoals ik die sporadisch een mmorpg spelen zoals fungwan, is dit denk ik een stapje te hoog op de ladder. Wel jammer van de gig download :P

[ Voor 13% gewijzigd door Schuey op 02-01-2005 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NAJA! Ik heb een mailtje gekregen dat m'n account active is (direct na registratie) en het spel geeft aan dat m'n account nog NIET active is.. dubieus...
Dear R***** H*****:

Your Wish Beta 2 account has been activated!

Your user id and password follow:

User ID: Ionize
Password: ********

You can change your password and other account information here:

https://www.mutablerealms.com/account/main.php
blabla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Is het misschien een idee om de startpost wat smaller te maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Patch eindelijk binnen, maar account nog niet active... jammer dan, terug naar WoW dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

Yes! Mijn account is geactiveerd en ik heb het spel nu een paar uurtjes gespeeld. De afgelopen 7 maanden heb ik Lineage2 gespeeld en ik moet zeggen dat het een zeer welkome afwisseling is. Ik was toch al van plan om te stoppen met Lineage en ben me nu aan het oriënteren op andere MMORPG's.

Dit spel is zeker een kanshebber. Grafisch en qua geluid is het niet top-of-the-bill maar ik moet zeggen dat de gameplay me erg goed bevalt. Ook zijn mensen erg behulpzaam als je vragen hebt (hoewel dat natuurlijk wel vaker is bij bèta's :p ).

Voor iedereen die ook een active account heeft: Ik ben een een-ogige vrouw genaamd Zoola-Batha en ik ben begonnen in Merriton.

C U in game 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
XXlerator schreef op zondag 02 januari 2005 @ 13:48:
Yes! Mijn account is geactiveerd en ik heb het spel nu een paar uurtjes gespeeld. De afgelopen 7 maanden heb ik Lineage2 gespeeld en ik moet zeggen dat het een zeer welkome afwisseling is. Ik was toch al van plan om te stoppen met Lineage en ben me nu aan het oriënteren op andere MMORPG's.

Dit spel is zeker een kanshebber. Grafisch en qua geluid is het niet top-of-the-bill maar ik moet zeggen dat de gameplay me erg goed bevalt. Ook zijn mensen erg behulpzaam als je vragen hebt (hoewel dat natuurlijk wel vaker is bij bèta's :p ).

Voor iedereen die ook een active account heeft: Ik ben een een-ogige vrouw genaamd Zoola-Batha en ik ben begonnen in Merriton.

C U in game 8)
opzich wel vet dat we elkaar 100% tegenspreken :D
en valt natuurlijk gelijk op dat je een, in mijn ogen, wat serieuzere mmorpg hebt gespeeld dan ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator

XXlerator

Old time gamer

Schuey schreef op zondag 02 januari 2005 @ 15:17:
[...]

opzich wel vet dat we elkaar 100% tegenspreken :D
en valt natuurlijk gelijk op dat je een, in mijn ogen, wat serieuzere mmorpg hebt gespeeld dan ik :)
Ja inderdaad, maar dat is nu juist het leuke aan zulke topics. Hoe meer mensen hun mening geven hoe meer geïnteresseerden aan het topic hebben. En zeker vergelijkingen met andere mmorpg's is prettig.

Ik hoorde net ook mensen in game zeuren over hoe lang het duurt om te levellen, om hp en mp te regeneraten etc. Terwijl ik vind dat het echt snel gaat haha :D

Ach ik ga het zeker nog een tijdje proberen. Een eerste indruk is leuk, maar je kunt toch pas serieus iets over een spel zeggen (zeker een mmorpg) als je wat langer hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefChocolateball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 10:59
Mogen er screens gepost worden van de Beta? Ben ik zeker wel benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
net het mailtje gekregen waarin gezegd word dat ik kan inloggen op de gameserver (en forum). Dat is dus niet het mailtje die iedereen direct na registratie kreeg.

Ik kan het morgen pas spelen omdat ik nu nog bij mijn ouders zit. Ik zal zodra ik kan screenshots posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 13:27:
NAJA! Ik heb een mailtje gekregen dat m'n account active is (direct na registratie) en het spel geeft aan dat m'n account nog NIET active is.. dubieus...

[...]
Ik heb het zelfde probleem. Ik had na de registratie ook gelijk een mailtje dat m'n account was geactiveerd. Maar als je je inlogd staat er bij jou als het goed is het volgende 'Your Wish Beta 2 account is not yet active. We will notify you by email when your account is activated. dus we moeten beide nog eventjes wachten tot het écht is geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
nou 60000 accounts, en gisteren zijn er pas 5000 geactiveerd, dus t zal wel een tijdje duren voordat alles accounts zijn geactiveerd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:20

FunkyTrip

Funky vidi vici!

*ook wacht op activatie ;(

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik mis trouwens ook nog een leuke site waar race/class stats en skills enzo zijn uitgelegd. Informatie is maar erg summier en meestal niet zo'n goed teken. De FAQ rept ook van een hoop "spoedig meer info", dus dat hebben ze nog niet eens geimplementeerd...

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn account is geactiveerd. eindelijk weer is meedoen met een open beta in een lange tijd :P. Zo de client downloaden. Zijn de servers al up?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

mijn account is eergisteren al geactiveerd maar nog geen tijd gehad om te spelen.. ben nu de patch aan het downloaden op een ultra lage snelheid :)

maar hopelijk kan ik in 1 uurtje spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yess activated... see you on the other side :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:36
Kan je als je een beta account hebt die niet activated is wel op de forums? Ik kan daar namelijk niet inloggen.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen idee, maar damn, wat voor pc heb je nodig om dit met een beetje kwaliteit te kunnen spelen :(

Ik heb een XP2400+, 640mb DDR266, GF4Ti4600. Dat zou in principe toch wel genoeg moeten zijn... Maar zelfs op alles de laagste kwaliteit gaat het schokkerig :(

Back to Knight Online.. dat speelt tenminste lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Mijne is ook geactiveerd... en hij gaat er meteen weer af. Afgezien van de belachelijke performance (Ionize, dat probleem heb ik op mijn toch wat zwaardere systeem dus ook) speelt het gewoon niet lekker.

Het concurreert bij mij tegen WoW als eerste MMORPG die ik serieus ga spelen, en dit is gewoon niet opgewassen tegen WoW ook al gaat het alleen maar om de interface en de performance. Jammer, maar niet zo heel erg jammer. WoW bevalt met uitstekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

nah dit spel gaat er bij mij weer af :)

heb het net proberen te spelen.. maar ten eerste vond ik het geen reet aan en ten tweede kreeg ik nu al een d/c terwijl pt die ook aan staat op mijn laptop wel aan bleef... dus mijn verbinding was het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij loopt bij mij ook niet echt soepel. maar op de een of andere manier blijf ik het toch spelen. zal wel zijn omdat dit mijn eerste mmorpg ooit is. wat wel erg irritant is is dat de server de helft van de tijd downl is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator

XXlerator

Old time gamer

Ik heb ook een serieuze MMORPG gespeeld (Lineage 2), maar ik moet zeggen dat de beginselen me juist wel erg goed bevallen. De eerste kennismaking met de interface viel me ook wel even tegen, maar na een dagje spelen wordt het steeds beter.

En vergelijkbaar met WoW is het natuurlijk niet, het is ook niet voor niks een bèta versie! Gewoon even doorzetten, ik vind het best een aardig spel en zoals ik al eerder in deze thread heb gezegd: MMORPG's kun je pas beoordelen na een tijdje spelen (zeker bèta versies).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Laatst online: 10-09-2022
XXlerator schreef op maandag 03 januari 2005 @ 22:54:
Ik heb ook een serieuze MMORPG gespeeld (Lineage 2), maar ik moet zeggen dat de beginselen me juist wel erg goed bevallen. De eerste kennismaking met de interface viel me ook wel even tegen, maar na een dagje spelen wordt het steeds beter.

En vergelijkbaar met WoW is het natuurlijk niet, het is ook niet voor niks een bèta versie! Gewoon even doorzetten, ik vind het best een aardig spel en zoals ik al eerder in deze thread heb gezegd: MMORPG's kun je pas beoordelen na een tijdje spelen (zeker bèta versies).
Daarbij komt nog eens dat een speciaal kenmerk van deze MMORPG is dat het geen "standaard" MMORPG is.

Ik kan er nog weinig over zeggen omdat de server vandaag wel inderdaad heel vaak down is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
XXlerator schreef op maandag 03 januari 2005 @ 22:54:

Ik speel ook de beta van WoW anders... is toch wel een heel wat gelikter en beter spelend spelleke.

Wat is er dan niet 'standaard' aan Wish? Behalve de prut interface?

[ Voor 6% gewijzigd door Dr. Strangelove op 04-01-2005 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 00:15:
[...]

Ik speel ook de beta van WoW anders... is toch wel een heel wat gelikter en beter spelend spelleke.

Wat is er dan niet 'standaard' aan Wish? Behalve de prut interface?
Haha, wat jij qua WoW speelt is nauwelijks een "Beta" te noemen, eerder een stresstest..

Dit spel begeeft zich in een veel eerder stadium als WoW, en je vergelijking slaat kant noch wal.

Ook mijn account is geactiveert en ik zal vanavond eens kijken of ik ingelogd kom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kreeg ook het mailtje:

Dear Pieter Entius:

Your Wish Beta 2 account "krylly" has been activated!

Before you start playing Wish, please log into our Wish Beta 2 forums:

http://forums.mutablerealms.com/vbulletin/

In particular, always read our Announcement forum, where we post the
current server status and other useful information:

http://forums.mutablereal...tin/forumdisplay.php?f=14

If you have any questions or comments, or to report bugs, please do
not contact us by email. Instead, use our Wish Beta 2 forums.

In case you have lost your password, please use this page:

https://www.mutablerealms...t/main.php?action=resetpw

If you have not downloaded the game client yet, you can do so from
this page:

http://www.fileplanet.com/files/140000/148832.shtml

See you in the Ganedan!

Best regards,
Your Wish Team

gvd alleen geen id wat me passwoord is, ik opnieuw aanvragen moet ik secret question beantwoorden :( :( daar vul ik altijd maar wat in bij het antwoord

kan iemand mij vertellen in wat voor n format het passwoord is bij eerst en letter en 6 characters.... dan kan ik me misschien bedenken welke in heb ingevuld(of kon je pass niet zelf aanmaken??)

bedankt alvast,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Ik mag ook meedoen.
Zie wel ofk mee ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 12:51
Xrenity schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 16:39:
Ik mag ook meedoen.
Zie wel ofk mee ga doen.
gaaf dan je account aan iemand die wel graag wil meedoen.
* Cardinal heeft net een mailtje gehad dat ie ook mee mag doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
cardinal808 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 16:48:
[...]

gaaf dan je account aan iemand die wel graag wil meedoen.
* Xrenity heeft net een mailtje gehad dat ie ook mee mag doen
Ik wacht even de eerste berichten af, dan kijk ik wel of het iets voor mij is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het spel nog steeds point & click om rond te lopen? Heb een hele tijd geleden fase 1 van de beta gespeeld, en ik vond dat echt de meest klote manier van bewegen. Voor Diablo kan P&C wel, maar in een 3D game dus echt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
in Lineage 2 werkt dat prima hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Laatst online: 06-09 23:21
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 16:00:
ik kreeg ook het mailtje:
[...]
In case you have lost your password, please use this page:

https://www.mutablerealms...t/main.php?action=resetpw
[...]
Misschien lukt het hiermee, even op de link klikken die in het mailtje staat :).

Ik kan ook eindelijk meedoen, na het spel voor de 4e keer opnieuw gedownload te hebben. Nu kan het alleen niet omdat de server down is. Nu maar wachten tot 1 uur vannacht om het te proberen, de screenshots zien er iig wel goed uit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Kan iemand misschien een paar zelfgemaakte screens posten? Ben benieuwd hoe het er nu uitziet, de laatste keer dat ik het had gespeeld was volgens mij bij de eerste closed beta, een jaartje terug ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb net mailtje gekregen. Ik heb ffe rond gegoogled en op AUSgamers staat nu ook de file van wish :) Heeft iemand nog tips voor mij?
Guides oid
link:http://files.ausgamers.com:85/downloads/1105050683/wish_beta.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik en een vriend van me hebben gezien op het tweakers forum dat sommige stoppen met Wish.
Ik heb aan mijn vriend Wish laten zien en hij wou het ook. Maar het probleem was
dat hij zich niet optijd in heeft geschreven om als nog mee te kunnen doen.
Dus mijn vraag is nu, zou het te veel moeite zijn om een van jullie accounts naam en passwoord naar mij door te mailen?
Zo dat mijn vriend ook van dit spel kan genieten?
Ik heb sommige van jullie al een mailtje gestuurd. Ik hoop dat jullie deze gunst willen verlenen. want mijn vriend word kei gek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixon
yes ik mag nu ook spelen tof
snel installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Solo... mail maar naar mij @ lordspacie(a)hotmail.com kan je mij account wel krijgen ga toch geen wish spelen vind er niks aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn dit spel is echt geweldig. Beste MMORPG tot nu toe :)
Wat ik gespeelt heb, verslaat zelfs m'n favo MMORPG: Neocron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er nog iemand een account wil, ik geef de mijne weg.
login info:

username: FlipDeluXe
pass: got123

veel plezier ermee.
je kan het password hier wijzigen : https://www.mutablerealms.com/account/main.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Iemand screens/impressies/iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil wel, maar omdat ik een langzamere pc heb krijg je geen goede indruk van de game.
Ik kan alleen zeggen alles is goed uitgewerkt alleen ecnomy moet nog bij trekken.
Naar ideen wordt goed gekeken in de beta test forums. En de events zijn geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de events zijn zéér vet. gewoon uit het niets komt een leger skelletons een stad binnendringen. zie je veel mede spelers staan voor de gate, met de skeletons recht voor hun. opeens gingen ze allemaal rennen op de skeletons af :o was mooi om te zien. jammer dat ik te zwak was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-09 21:33

Asphyxion

I am, therefor I think

Ben net even ingelogd en ik moet zeggen dat de ideeen van het spel me wel erg trekken. Ik heb nu nog te weinig gespeeld om echt er wat over te zeggen, maar zoals je zelf kunt lezen op de officiele site gaat het meer richting UO dan richting EQ. En UO vind ik tot nu toe nog de leukste MMORPG ooit...

Jammer dat de graphics niet je van het zijn, al was dat toen bij UO (1996 toen ik de beta speelde (en nog betalen voor CD thuisgestuurd krijgen ook!)) ook zo. Jammer dat het nu nog niet goed draait, maar er komt vast verbetering in.

Ik ga denk ik pas verder spelen nadar de .kr beta van WoW gestopt is (nog een paar daagjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ah, mijn account nu is ook geactiveerd nu. Heb een half uurtje zitten spelen, maar wat is het allemaal lelijk zeg! en traag als soep!

EN ik snap het niet. Waarom moeten MMORPGs altijd hun eigen GUI verzinnen. Niet intuitief, onhandig, lelijk. Kijk eerst rond naar andere GUIs en kopieer/verbeter ze, ga niet zelf wat lopen verzinnen :(

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op zondag 09 januari 2005 @ 12:53:
Ah, mijn account nu is ook geactiveerd nu. Heb een half uurtje zitten spelen, maar wat is het allemaal lelijk zeg! en traag als soep!

EN ik snap het niet. Waarom moeten MMORPGs altijd hun eigen GUI verzinnen. Niet intuitief, onhandig, lelijk. Kijk eerst rond naar andere GUIs en kopieer/verbeter ze, ga niet zelf wat lopen verzinnen :(
Een half uurtje. Ik verzeker je! Speel minimaal 1 dag, De gui is even wennen maar naar 3 dagen ben je er aan gewend. Als je na een half uurtje spelen al opgeeft, laat het meteen je doorzettingsvermogen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 13:22:
[...]

Een half uurtje. Ik verzeker je! Speel minimaal 1 dag, De gui is even wennen maar naar 3 dagen ben je er aan gewend. Als je na een half uurtje spelen al opgeeft, laat het meteen je doorzettingsvermogen zien.
Ik heb niet gezegd dat ik al opgeef. Maar je geeft het al aan: De GUI is even wennen en heeft blijkbaar 3 dagen nodig 8)7 Je reinste waanzin!

Een GUI moet direkt intuitief bruikbaar zijn. Horizons en WoW doen dat een stuk beter.
Developers snappen meestal niet dat een slechte GUI een dusdanige afknapper is dat veel mensen het na een uurtje voor gezien houden, ook al is het spel zelf leuk.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op zondag 09 januari 2005 @ 13:26:
[...]

Ik heb niet gezegd dat ik al opgeef. Maar je geeft het al aan: De GUI is even wennen en heeft blijkbaar 3 dagen nodig 8)7 Je reinste waanzin!

Een GUI moet direkt intuitief bruikbaar zijn. Horizons en WoW doen dat een stuk beter.
Developers snappen meestal niet dat een slechte GUI een dusdanige afknapper is dat veel mensen het na een uurtje voor gezien houden, ook al is het spel zelf leuk.
Sorry, dat ik je aanval 3 dagen voordat ik het volledig begreep.
na een uurtje snapte ik hoe het lopen enzo werkte :)]
Maar ik kan gewoon niet tegen mensen die te snel opgeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 23:23:
de events zijn zéér vet. gewoon uit het niets komt een leger skelletons een stad binnendringen. zie je veel mede spelers staan voor de gate, met de skeletons recht voor hun. opeens gingen ze allemaal rennen op de skeletons af :o was mooi om te zien. jammer dat ik te zwak was :(
Ja idd, das zeker gaaf.
Ook leuk is dat NPC's dood kunnen gaan aan een ziektje, want er werd gezegt dat Het dorpje harborview een spookstad is geworden. Eten kunnen hierdoor ook aangetast worden dus je kan vergiftigd worden door voedsel die je van zieke NPC's koopt.
En die Kranten en bulletin board hebben ze ook erg leuk gedaan!

Live content roelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Deze screenshots zijn echt te groot
:9~ Nou baal ik ervan dat ik de beta niet eerder heb gedownload :( (Heb meegedaan met beta 1 en was er niet echt kapot van zeg maar)

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 23:17 ]

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, ik ben nu journeyman maar ik heb een grade 2 axe nodig :(
Wil nieuwe bomen kappen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wish is gecancelled:

Dear friends of Wish:

Unfortunately we have bad news.

After careful consideration of all the facts and analyzing all the data which we have gathered from the Wish Beta 2.0 test so far, we have decided to cancel the Wish project.

Our Beta test will end this evening at 6pm EST, and at this time our Beta forums will close as well.

We enjoyed working together with our fans very much, and we are very sorry about this development. We wish you the best of luck in the future, and hope that you continue to enjoy online gaming, even with Mutable Realms and Wish not being available anymore.

We also wish the best luck to our competitors, and hope that they will not suffer the same fate as us.

Best regards,
Your Mutable Realms Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:36
Het is inderdaad over.
http://forums.mutablereal...tin/showthread.php?t=7048
Daar staat de post.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh, in de staat dat het nu zelfs i zou ik geld betalen.
Pagina: 1 2 Laatste