Toon posts:

DVDR160 herkent geen mp3's als er plaatjes bij staan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een DVDR160 gekocht. Nu wil ik mp3-cd's afspelen. Een van deze mappen op ed mp3-cd bevat naast mp3's ook een paar gedownloade plaatjes. Nu herkent de DVDR160 in het browser scherm alleen deze plaatjes, en ik heb werkelijk geen idee hoe ik die mp3's kan afspelen.

Mp3-cd's zonder die plaatjes, herkent ie wel automatisch.

wie helpt mij? bij voorbaat dank

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-02 01:05
(heb de titel wat duidelijke gemaakt)

Waarschijnlijkt ziet de speler de plaatjes aan als jpeg fotoreeks ofzo en speelt hij deze af. De oplossing is simpel, haal de plaatjes gewoon weg :)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
ja , dus die cd's waar zowel mp3's als plaatjes op staan zijn dus waardeloos?

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-02 01:05
uhm, nou, kennelijk, of er moet ergens in de handleiding ofzo staan dat het wel degelijk mogelijk is om zowel plaatjes als mp3's in één map te stoppen (lijkt me handig om het album hoesje op je tv te laten zien zoals sommige pc software doet). Maar als dat nergens staat vermeld en het opeens wel werkt wanneer je de plaatjes weghaalt dan zal het wel zo horen.
Gewoon weghalen voordat je ze gaat branden dus. Maar check nog even de handleiding.

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
De speler die je noemt kan ik nergens vinden, waarschijnlijk heb je een tikfoutje gemaakt en bedoel je de DVDR-610.
Een firmware update kun je hier vinden. Ik weet niet of jouw specifieke probleem daarmee opgelost wordt.