Toon posts:

2 beeldschermen

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de xfx 6600 gt met 2X dvi dus dan kan ik 2 beeldschermen aansluiten maar weet iemand hoe ik het zow kan maken dat ik tegelijkertijd kan gamen op het ene beeldscherm en op het andere beeldschermen internetten of msnen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

heb je nu een gekloond beeld of gewoon 1 grote desktop?
En als je nu probeert te gamen, zie je dan nog wel wat op je 2emonitor of slaat die op zwart?

Verwijderd

Topicstarter
nou ik moet nog dat 2de beeldscherm aansluiten dus ik weet nog niet wat ik krijg te zien maar is dat erg? of kan iemand me het vertellen zonder dat ik weet hoe het eruit ziet?

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-07 14:10
Ik heb het zelf een keer gehad dat ik op het tweede scherm zwart beeld kreeg, toen ik MSTS opstartte. Je kan met programma's als UltraMon wel eens kijken of je er iets aan kan doen.

We are shaping the future

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-07 14:24
ultramon (trial) downloaden is een optie, maar je zal je spel wel in een venster moeten draaien om soepel over te schakelen naar je andere venster.

Sowieso is ultramon een te gek programma voor het gebruik van meerdere schermen.

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:04
ik heb een goedkope optie voor je: alt tab :P

dan heb je lekker groot beeld, en je kan toch niet gamen en msnen tegelijk, zeker niet in shooters en racegames

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Dit gaat niet lukken omdat je 3dkaart (volgens mij) geen dualhead kaart is. Heb hier ook tijden dual monitor gedraaid, alleen tijdens het gamen zul je de tweede monitor uit moeten zetten, of hij veranderd raar van resolutie. En als je de monitors al goed krijgt, wanneer je met je muis rechts op een venster klikt op het andere beeld wordt je spel geminimaliseerd omdat hij dan uit de fullscreen mode gaat.

Verder is Ultramon altijd wel handig voor een multi monitor setup :)

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ste7en schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 16:27:
Dit gaat niet lukken omdat je 3dkaart (volgens mij) geen dualhead kaart is.
Is ie wel :)
Heb hier ook tijden dual monitor gedraaid, alleen tijdens het gamen zul je de tweede monitor uit moeten zetten, of hij veranderd raar van resolutie. En als je de monitors al goed krijgt, wanneer je met je muis rechts op een venster klikt op het andere beeld wordt je spel geminimaliseerd omdat hij dan uit de fullscreen mode gaat.
Klopt heb je altijd en is niet te fixen :|
Verder is Ultramon altijd wel handig voor een multi monitor setup :)
Soo true :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Hier is flink wat over te vinden, ga daar dus even naar op zoek :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.