Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl][GoT][t.net skin]Sticky_on.gif

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:48
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_on.gif

is niet erg mooi ge-anti-aliased. Zijn broertje,

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif

wel. Kan dat veranderd worden? Het is namelijk een erg uit de toon springend plaatje, en ook de 'i' is door de lichte achtergrondkleur moeilijk te lezen.

Verbouwing

Verwijderd

De anti-aliasing is hetzelfde :?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

klopt, maar de zwarte rand contrasteerd sterker op het lichte groen dan op het donkere groen. De rand zou dus wat lichter mogen :)

Intentionally left blank

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Mithrandir schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 15:17:
... en ook de 'i' is door de lichte achtergrondkleur moeilijk te lezen.
Hier op 1600x1200@75hz op een 19 inch LG monitor kan ik niet eens zien dat er een i in staat :/ .

[ Voor 16% gewijzigd door G F0rce 1 op 24-12-2004 17:48 ]

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

och, de vorm geeft al aan dat het een sticky is, dus dat lijkt me niet zo'n punt...

Intentionally left blank

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
crisp schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 18:01:
och, de vorm geeft al aan dat het een sticky is, dus dat lijkt me niet zo'n punt...
Ben ik het mee eens, immers je ziet gelijk waar het om gaat en anders valt het wel te raden, in ieder geval is de 'i' niet essentieël om te besluiten dat het een sticky is :) .

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Waarom is die 'i' dan eigenlijk niet compleet weggehaald? Hij valt amper op en 't is sowieso al een ander plaatje..

Overigens top d:)b dat dit plaatje nu anders van vorm is voor de kleurenblinden, maar ik moet zeggen dat er maar weinig verschil weer zit tussen on en off 8)7 Alhoewel, 't is dezelfde kleur, maar ander contrast, dat moet nog wel lukken lijkt me :Y)

[ Voor 18% gewijzigd door Osiris op 24-12-2004 18:06 ]

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:48
Dat de antialias op dezelfde manier is toegepast zegt nog niet dat het werkelijk er het zelfde uitziet ;) (met groter kleurverschli moet je meer pixels veranderen)

Crisp > ga je 'm aanpassen? :*

[ Voor 27% gewijzigd door Mithrandir op 24-12-2004 19:45 ]

Verbouwing

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Mithrandir schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 19:44:
Dat de antialias op dezelfde manier is toegepast zegt nog niet dat het werkelijk er het zelfde uitziet ;) (met groter kleurverschli moet je meer pixels veranderen)

Crisp > ga je 'm aanpassen? :*
Ik ga 'm nog wel een keer onder handen nemen ja ;)

Intentionally left blank

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-11 23:57
En de nieuwe zijn inderdaad erg mooi, ook in deze lay-out _/-\o_

Hulde aan Crisp, ik zie bijna elke dag wel mooie/goeie nieuwe verbeteringen aan de lay-out :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

bij deze dus, met dank aan Rafe :)

[ Voor 3% gewijzigd door crisp op 25-12-2004 02:03 ]

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.