Toon posts:

Welke voeding heb ik nodig? Deel 9 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste
Acties:
  • 7.597 views sinds 30-01-2008

• Anoniem: 75994
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Algemeen

Ik zal vanmiddag het nieuwe deel leven inblazen, ga tot die tijd maar verder in dit deel.
NIMBUS schreef op maandag 07 februari 2005 @ 15:06:
Te Bestellen Systeem:
AMD Athlon 64 Winchester 3200+, Socket 939, Boxed
Asus A8N-SLI deluxe
Corsair ValueSelect DDR SDRAM, 1 GB, PC3200, 400 MHz, Value Serie (2x 512 MB)
Leadtek GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (PCI-e, DVI), WinFast PX6600 GT TDH Extreme
Creative Soundblaster Audigy 2 ZS
2 x Maxtor DiamondMax Plus 10 250 GB, 7.200 rpm, 16 MB, SATA
Samsung 3,5" Diskette Drive 1,44MB
NEC ND-3520DVDbrander
DVD Speler
USB Muis + keyboard

(20 naar 24 pin converter)

Doeleinden
Films kijken, muziek, internet, games etc

Overclocken
Later wellicht een beetje

Vragen
Ik zit nog erg te twijfen over de voeding en behuizing. Zo was ik eerst van plan om een Antec Sonata + 380W te kopen, echter ik lees in verscheidene fora dat dit wat aan de krappe kant is. Daarom leek het me een goed idee om een andere case te kopen en zelf een voeding erbij te zoeken. Hierbij dacht ik aan een CoolerMaster Centurion 5 (zonder voeding) en dan als voeding bijvoorbeeld een Zalman ZM400B-APS 400 Watt. Maakt die 20 Watt extra veel verschil of kan ik net zo goed de Antec Sonata nemen? Of raden jullie toch een nog wat zwaardere voeding aan?

Ik vind het erg belangrijk dat de voeding zo stil mogelijk is (binnen financiële grenzen). De Sonata case + voeding is bij Azerty (waar ik het systeem wil gaan bestellen) zo'n €114. De Centurion 5 + zalman zijn daar €65 + €78. Ik ben bereid om voor de case + voeding zo'n €150 uit te geven.

Wat zouden jullie doen en wat zijn jullie ervaringen met de Zalman voeding? :?

Oja, de case + voeding moeten dus bij Azerty te krijgen zijn.
Ik zou voor de Antec gaan hoor, die voeding is toereikend genoeg en je houdt zelfs wat speling over voor de toekomst. De Zalman 400 Watter of iets dergelijks is overbodig.

• NIMBUS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-05 19:07
Anoniem: 75994 schreef op maandag 07 februari 2005 @ 15:18:
Algemeen

Ik zal vanmiddag het nieuwe deel leven inblazen, ga tot die tijd maar verder in dit deel.

[...]
Ik zou voor de Antec gaan hoor, die voeding is toereikend genoeg en je houdt zelfs wat speling over voor de toekomst. De Zalman 400 Watter of iets dergelijks is overbodig.
Bedankt voor de snelle reply, echter als ik toch besluit om niet voor de Sonata te gaan is die Zalman voeding dan een goede keus?

• Niet online
NIMBUS schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:00:
[...]

Bedankt voor de snelle reply, echter als ik toch besluit om niet voor de Sonata te gaan is die Zalman voeding dan een goede keus?
Ja hoor, een prima keuze.

• Niet online
Welke voeding heb ik nodig? Deel 10

Daar graag verder. :)

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 75994 op 07-02-2005 16:32]

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:59
Sluit em dan. :P

^ Wat hij zegt.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dat kan hij niet :z

Ikke wel :7

Welke voeding heb ik nodig? Deel 10

Soittakaa Paranoid!

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees de topicstart aandachtig alvorens te posten!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee