Algemeen
Ik zal vanmiddag het nieuwe deel leven inblazen, ga tot die tijd maar verder in dit deel.
Ik zal vanmiddag het nieuwe deel leven inblazen, ga tot die tijd maar verder in dit deel.
Ik zou voor de Antec gaan hoor, die voeding is toereikend genoeg en je houdt zelfs wat speling over voor de toekomst. De Zalman 400 Watter of iets dergelijks is overbodig.NIMBUS schreef op maandag 07 februari 2005 @ 15:06:
Te Bestellen Systeem:
AMD Athlon 64 Winchester 3200+, Socket 939, Boxed
Asus A8N-SLI deluxe
Corsair ValueSelect DDR SDRAM, 1 GB, PC3200, 400 MHz, Value Serie (2x 512 MB)
Leadtek GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (PCI-e, DVI), WinFast PX6600 GT TDH Extreme
Creative Soundblaster Audigy 2 ZS
2 x Maxtor DiamondMax Plus 10 250 GB, 7.200 rpm, 16 MB, SATA
Samsung 3,5" Diskette Drive 1,44MB
NEC ND-3520DVDbrander
DVD Speler
USB Muis + keyboard
(20 naar 24 pin converter)
Doeleinden
Films kijken, muziek, internet, games etc
Overclocken
Later wellicht een beetje
Vragen
Ik zit nog erg te twijfen over de voeding en behuizing. Zo was ik eerst van plan om een Antec Sonata + 380W te kopen, echter ik lees in verscheidene fora dat dit wat aan de krappe kant is. Daarom leek het me een goed idee om een andere case te kopen en zelf een voeding erbij te zoeken. Hierbij dacht ik aan een CoolerMaster Centurion 5 (zonder voeding) en dan als voeding bijvoorbeeld een Zalman ZM400B-APS 400 Watt. Maakt die 20 Watt extra veel verschil of kan ik net zo goed de Antec Sonata nemen? Of raden jullie toch een nog wat zwaardere voeding aan?
Ik vind het erg belangrijk dat de voeding zo stil mogelijk is (binnen financiële grenzen). De Sonata case + voeding is bij Azerty (waar ik het systeem wil gaan bestellen) zo'n €114. De Centurion 5 + zalman zijn daar €65 + €78. Ik ben bereid om voor de case + voeding zo'n €150 uit te geven.
Wat zouden jullie doen en wat zijn jullie ervaringen met de Zalman voeding?![]()
Oja, de case + voeding moeten dus bij Azerty te krijgen zijn.