Save As is weer terug (vergeet ik steeds)Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 17:13:
[...]
mogen we weer Save AS commando
Als er belangstelling is wil ik ze wel weer gaan hosten en maken
zou mooi zijn als je ze aanpast en weer host!
Milcoi
Verwijderd
Save As is weer terug (vergeet ik steeds)Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 17:13:
[...]
mogen we weer Save AS commando
Als er belangstelling is wil ik ze wel weer gaan hosten en maken
----op eigen risico------Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 14:36:
[...]
Save As is weer terug (vergeet ik steeds)
zou mooi zijn als je ze aanpast en weer host!
Milcoi
Verwijderd
yup je linkt er maar op losVerwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 16:35:
bedankt!!
Kan ik ze vanaf mijn site linken naar de jouwe?
Tevens heb ik nieuwe foto's laten maken van de speler.
Op de eerste begin pagina staat er al 1.
DVX-6600
Milcoi
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2005 19:27 ]
Core i5 14600K | Gigabyte B760 Gaming X DDR4 | 32GB DDR4 Kingston Fury | Asus RX 6750XT | Seasonic M12II Evo 520W | beQuiet Case
welke is dat ?XtremeChicken schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 19:32:
Kan de link van de 6700 firmware FW/RW bug worden gefixed aub.
Core i5 14600K | Gigabyte B760 Gaming X DDR4 | 32GB DDR4 Kingston Fury | Asus RX 6750XT | Seasonic M12II Evo 520W | beQuiet Case
http://www.yamada.de/ftp/mtk6700v3.zipXtremeChicken schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 19:49:
Bij de firmware upgrades.
Firmware 6700 [Fix voor de FW/RW bug]
http://jatekosok.speier.h...20dvx-6700/dvx6700_fw.rar
ik heb de mijne optisch aangesloten aan mn Yamaha RX-V450, en geen problemen...evaarties schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 23:48:
Vraagje waar ik me al een tijdje aan erger:
Ik heb de volgender receiver: Yamaha RS-V550 en daaraan de Yamada 6600 coaxiaal op aangesloten. En nu heb ik er nog niks over gevonden, maar als ik een (officiele) DTS dvd bekijk / luister.. dan heb ik regelmatig (zeg 1 keer per 5 min) dat het geluid ong een seconde wegvalt.
Zijn er meer mensen bij wie dit speelt? Zo ja, en er is geen oplossing.. dan moet ik toch maar op zoek naar een betere divxspeler....
Verwijderd
Ik heb ondervonden dat ik sinds ik de mtz v15 firmware gebruik ik de files niet meer moet 'unpacken'. Was eens vergeten om een aantal bestanden te checken op packed bitstream voor het branden, maar ze speelden toch gewoon goed af. Heb nu al met een tiental bestanden getest en hij speelt lekker zonder haperen. Of is er misschien een nieuwe versie van de xvid-codec uit die compatibeler is met de 6600?Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 21:20:
Is er nu al een firmware voor de 6600 die ook packed bitstream ondersteund? Of moet je die nog steeds unpacken met MPEG4 modifier?
is dat ook zo bij films?Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 14:58:
[...]
Ik heb ondervonden dat ik sinds ik de mtz v15 firmware gebruik ik de files niet meer moet 'unpacken'. Was eens vergeten om een aantal bestanden te checken op packed bitstream voor het branden, maar ze speelden toch gewoon goed af. Heb nu al met een tiental bestanden getest en hij speelt lekker zonder haperen. Of is er misschien een nieuwe versie van de xvid-codec uit die compatibeler is met de 6600?
Anyway, al een aantal weken mpeg4 modifier niet meer hoeven te gebruiken.
zeker goed nieuwsahendriks schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:31:
In het nieuwsitem link over Nero Digital wordt gesproken over de Mediatek MT1389 chip... deze heeft de yamada ook...
goed nieuws?
Wellicht een nieuwe firmware van yamada binnenkort?
Ach... beetje positief blijven kan al helpen... wie weet is het redelijk simpel voor yamada om support toe te voegen... maar om teleurstellingen tegen te gaan is het misschien wel verstandig ja... ik hoop er maar op ;-)Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 19:40:
[...]
zeker goed nieuws
maar ga er maar van uit dat er geen yamada update komt kan het altijd mee vallen
DFF®
Verwijderd
Verwijderd
Heeft iemand de aangepaste iso'tjes met de andere achtergronden toevallig ergens al staan?ahendriks schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:31:
In het nieuwsitem link over Nero Digital wordt gesproken over de Mediatek MT1389 chip... deze heeft de yamada ook...
goed nieuws?
Wellicht een nieuwe firmware van yamada binnenkort?
Verwijderd in "Yamada DVX-6x00 topic deel III"Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 14:46:
[...]
Heeft iemand de aangepaste iso'tjes met de andere achtergronden toevallig ergens al staan?
Scheelt een hoop geklooi en gaat het niet fout
Ik ben bijna zeker dat usb naar pc niet lukt. Aangezien de speler enkel de eerste partitie kan lezen, lijkt het me geen volledig ondersteunde usb poort.marko77 schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 14:15:
het is toch wel mogelijk om die usb aan te sluiten op een pc waar de usb poort geconfigureerd is als een vrituele drive, of niet?
ik zou m sowieso kopen om voornamelijk divx te bekijken, dus dat hele hdtv gebeuren boeit me niet zo.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 21:50 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
De problemen die je beschrijft zijn bij iedereen bekend, dus in principe had je dat kunnen weten voor je de player kocht. Haperende beelden komen door de packed bitstream en dat is eenvoudig op te lossen met mpegmodifier, de subtitels die wegvallen heeft te maken met een bug in de firmware geloof ik, echter ook dit probleem is op te lossen, b.v. door op slowmo te drukken en dan weer op play etc.Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 20:44:
er was eigenlijk (uitgezonderd van de tekenfilms) bijna geen enkele divx die perfect afspeelde. altijd was er wel iets dat niet werkte. meetal de gekende haperende beelden maar ook de ondertitels vielen constant weg. zot werd ik ervan. ik weet door deze topic te lezen dat er [
Verwijderd
Met de newage v1 firmware nu is de yamada 6700 redelijk goed maar soms zijn er toch redelijk wat blokjes waar te nemen tijdens weergave.Ik heb deze gekocht omdat die ook q-pel & gmc xvid'jes kon afspelen en gebruik em nu dus enkel nog om q-pel xvid'jes en soms dvd af te spelen en gebruik nu terug mijn kiss dp1000 (firmware 2.9.1) want uitgezonderd q-pel en gmc speelt die ZONDER enige problemen alle divx, xvid'jes met super subs af.Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 20:44:
nu mijn vraag eigenlijk:
welke divx speler heeft deze problemen niet? er zijn zoveel merken maar je kan ze toch niet allemaal eens proberen?
misschien zou ik de nieuwe yamada eens kunnen proberen maar om eerlijk te zijn het vetrouwen is een beetje weg en er is ook blijkbaar geen zekerheid dat deze wel goed werkt of wel?
de films die bij mij niet werkten heb ik geprobeerd op een techwood van de carrefour. brol dus zou je denken maar hij speelde ze wel bijna allemaal af. heeft deze dan een andere chip?
Verwijderd
Reset na update je playerVerwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:17:
Vraagje:
Ik heb de 6600 met de laatse firmware upgrade van MTZ. Ik gebruik een normale PAL TV.
Nu zijn we twee zaken die mij storen en ik hoop dat het een setting is:
- Het achtergrondje trilt iets
- Bij foto's heb ik last van witte spikkels. Het lijkt wel of sommige kleuren in fel wit worden vertaald.
Iemand enig idee wat ik moet aanpassen in de settings?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ik denk haast wel jaVerwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 17:55:
Always Connected,
Is die New Age V3 obv de Firmware V3, dus is het FF/RW out of sync probleem hiermee opgelost? Kan ik deze in een keer over NA V2 heen flashen? Zo niet, hoe moet ik dan eerst downgraden?
Verwijderd
in mijn 6600 versie kan ik altijd direct upgradenVerwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 23:16:
Moet ik eerst terugflashen naar mkt6700v3, of kan ik direct de NA v3 over de v2 heenflashen?
Verwijderd
Yep, FF/RW out of sync prob opgelost.Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 17:55:
Always Connected,
Is die New Age V3 obv de Firmware V3, dus is het FF/RW out of sync probleem hiermee opgelost? Kan ik deze in een keer over NA V2 heen flashen? Zo niet, hoe moet ik dan eerst downgraden?
Ook interessant : Zijn er mensen die EN een Yamada hebben EN een X-Box die als Media Center dient en wat is handiger/beter ??Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 17:17:
Is er hier al iemand in het bezit van de Yamada MX 105? Hoe bevalt die u?
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2005 11:34 ]
Verwijderd
kan je mischien wat plaatjes uploaden van de nieuwe dingen van News Age 6700 V3Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 00:46:
Dank. Heb NA v3 erop geflashed. Maar heb nog steeds problemen bij een aantal. 5 films zijn out of sync (audio te snel) nadat je ge-FF'd hebt. Bij een ervan (Top Gun) gaat vanaf het begin al de audio te snel. Heb een klein onderzoekje gedaan naar bit rate van audio en data rate van video maar von geen overeenkomsten. Het enige dat ze gemeen hebben is dat ze allemaal 1CD DivX codecs zijn (met MP3 Lame), maar ik heb ook goede met deze eigenschappen.Ik heb ze wel allemaal al wat langer geleden gebrand. De nieuwere hebben geen sync problemen. Op mijn WM Player op de compu draaien ze gewoon allemaal goed.
Iemand een idee?
Verwijderd
als je even terug leest in deze postings kan je dat zelf wel er in mikkenVerwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 14:27:
Ik heb hem gewoon over MTZ V3 heen geflashed zonder problemen. Daarna even een factory reset. Alles werkt prima. Subs zijn goed en geen last (nog) van audio sync problemen.
Al met al zeer tevreden tot nu toe. Alleen vind ik die bloemachtergrond van MTZ nog steeds een tikkie mooier.
Verwijderd
welke nieuwe dingen had je in gedachten?Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 13:40:
[...]
kan je mischien wat plaatjes uploaden van de nieuwe dingen van News Age 6700 V3
ben daar zeer benieuwd naar
dankz
Verwijderd
Kunnen die sync problemen komen door niet finalizen als je brandt?Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 13:40:
[...]
kan je mischien wat plaatjes uploaden van de nieuwe dingen van News Age 6700 V3
ben daar zeer benieuwd naar
dankz
dat kan jij beter zien dan ik ik heb geen 6700 player
Verwijderd
Heb de 6600 vorig jaar gekocht in maart en werkt nog http://gathering.tweakers.net/global/smileys/smile.gifWestereen schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:14:
Heh ook weer wat leven in dit topic![]()
Ik zag net dit topic:
http://www.my-yamada.co.uk/phpBB/viewtopic.php?t=1984
Zijn hier nog mensen waarbij hun 6600 ook gestopt is na ongeveer 1 jaar? De mijne mijne is namelijk ook bijna jaar
Verwijderd
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2005 00:17 ]
hij ondersteund geen WAV bestanden,Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 00:15:
Ik zie dat de 6700 PCM doet maar de 6600 niet?
http://www.targetweb.nl/shop/article.asp?article=338
http://www.umax.de/WebNew...ent/DVX-6700/DVX-6700.htm
Verwijderd
Die van mij werkt ook nog steeds!Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 08:01:
[...]
Heb de 6600 vorig jaar gekocht in maart en werkt nog http://gathering.tweakers.net/global/smileys/smile.gif
Duimen dus maar
Djenghis
Verwijderd
Bedankt, wist ik niet.... ik heb deze gemaakt maar niet zelf getest. Ik zal een kijken of ik die niet wat scherper kan saven.ahendriks schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 10:23:
@milcoi, ik heb op je site gekeken naar die backgrounds.
Mooie backgrounds, gisteren even geprobeerd maar de plaatjes zien er op de TV niet scherp uit.Blokkerig. 'k ben weer teruggegaan naar MTZ v15, dat plaatje is minder mooi maar wel scherp.
Ligt dit aan mij of is het bij iedereen 'niet' scherp / blokkerig? Ik heb de "filmreel_1" geprobeerd.
De JPG op de site is wel scherp!![]()
Meer mensen met dit probleem?
Mocht je een tester nodig hebben ;-)Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 18:50:
[...]
Bedankt, wist ik niet.... ik heb deze gemaakt maar niet zelf getest. Ik zal een kijken of ik die niet wat scherper kan saven.
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 17:08 ]
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 16:12 ]
Verwijderd
De MX 105 (zelfde toestel als de MX 205, maar dan zonder de USB-poort) is al een hele tijd beschikbaar, maar ik heb er ook nog geen ervaringen over mogen lezen. Niemand deze in z'n bezit?Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:58:
Ik heb de Chili mx205 ook nog nergens kunnen vinden (behalve in duitsland). Ik ben bang dat we nog even moeten wachten.
http://www.my-yamada.co.uk/phpBB/viewforum.php?f=19Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 14:18:
[...]
De MX 105 (zelfde toestel als de MX 205, maar dan zonder de USB-poort) is al een hele tijd beschikbaar, maar ik heb er ook nog geen ervaringen over mogen lezen. Niemand deze in z'n bezit?
Verwijderd
Verwijderd
Zoals ik zei had ik versie 3 A gebruikt:Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 19:22:
1 dat is dus packet bitstream waar jij mee te maken hebt
moet j de avi ff aan passen staat wel info over in deze draads
De naam is daadwerkelijk hetzelfde en staat in dezelfde dir. (En is ook minder dan 43 tekens, maar volgens mij kan deze firmware 60 tekens aan.) Echter er zit het "-" karakter in. Dus daar zal het dan wel aanliggen. Maar worden "_", "-" en " " niet ondersteund ?[b][message=23432591,noline]
2 het moet echt
naam.avi
naam.srt
zijn maximaal 43 tekens !
let op _ - tekens en ook spaties
beter is om ze gewoon te hernoemen naar iets korts
en ze moeten in de zelfde map staan
daar wil een divxplayer wel eens van over ze nek gaanVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:00:
De naam is daadwerkelijk hetzelfde en staat in dezelfde dir. (En is ook minder dan 43 tekens, maar volgens mij kan deze firmware 60 tekens aan.) Echter er zit het "-" karakter in. Dus daar zal het dan wel aanliggen. Maar worden "_", "-" en " " niet ondersteund ?
Packet Bitstream. Zorgt voor schokkerige(niet vloeiende) weergave van de video op een 6600.ahendriks schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:38:
*.sub is duidelijk... hoewel ik .srt ook gewoon goed vindt hoor... wat is het voordeel van .sub boven .srt?
Wat ik mij afvraag: Wat is PBS?
Iemand enig idee?
Yippie kayak, other buckets!
.sub komt zeeer veel voor in het buitenland zeker in Romenieahendriks schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:38:
*.sub is duidelijk... hoewel ik .srt ook gewoon goed vindt hoor... wat is het voordeel van .sub boven .srt?
Wat ik mij afvraag: Wat is PBS?
Iemand enig idee?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2005 08:52 ]
En graag met OGG ondersteuningVerwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 08:51:
komt er weer een keer een nieuwe FW voor de 6600 ?
AC helaas geen datakabeljmk schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:26:
@Alwaysconnected Jij hebt toch een datakabel? Heb je al een firmware geprobeerd of is het risico zelfs dan te groot? Zijn er al testresultaten bekend die niet op dit forum gepost zijn:?
http://www.my-yamada.co.u...e7d053f99b211fea28567fc55
was gewoon even benieuwd.
Dat is er later uitgehaald, verwacht van Yamada geen ogg voor 6600 of er moet een wonder gebeurenRAMeijer schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:42:
[...]
En graag met OGG ondersteuning![]()
Ik baal er toch wel van dat ik al mijn OGG DVD's nog steeds niet kan beluisteren via de 6600 terwijl dat wel in de advertenties/specificaties stond
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2005 14:56 ]
Verwijderd
Heb je ook AVIMux_GUI.exe geprobeerd?Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 16:14:
IK heb een AVI en die speelt maar voor een paar seconden en stopt dan weer voor een paar seconde enz., hoe krijg ik 'm vloeiend op een DVX-6600? Ik heb MPEG4 Modifier gedownload maar zo te zien is het geen packed bitstream.Als ik op Video Information druk krijg ik de volgende info.
Packed bitstream: No
QPel: Yes
GMC: Yes (3 warp points)
Interlaced: No
Aspect ratio: Square pixels
Quant type: MPEG
I-VOPs: 1432 (1,50%)
P-VOPs: 23229 (24,40%)
B-VOPs: 44264 (46,49%)
S-VOPs: 26293 (27,61%)
N-VOPs: 0 (0,00%)
Max consecutive B-VOPs: 1
Warp points used:
2: 28,58%
3: 71,42%
Verwijderd
Maakt geen verschil.jmk schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 16:47:
Heb je ook AVIMux_GUI.exe geprobeerd?
(onder settings->AVI->OPEN_DML uitzetten)
Volgens mij komt dit doordat je meer dan 1 warppoint hebt.. dacht dat de 6600 maar 1 wp ondersteund.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 16:14:
IK heb een AVI en die speelt maar voor een paar seconden en stopt dan weer voor een paar seconde enz., hoe krijg ik 'm vloeiend op een DVX-6600? Ik heb MPEG4 Modifier gedownload maar zo te zien is het geen packed bitstream.Als ik op Video Information druk krijg ik de volgende info.
Packed bitstream: No
QPel: Yes
GMC: Yes (3 warp points)
Interlaced: No
Aspect ratio: Square pixels
Quant type: MPEG
I-VOPs: 1432 (1,50%)
P-VOPs: 23229 (24,40%)
B-VOPs: 44264 (46,49%)
S-VOPs: 26293 (27,61%)
N-VOPs: 0 (0,00%)
Max consecutive B-VOPs: 1
Warp points used:
2: 28,58%
3: 71,42%
Verwijderd
De MX 105 en de MX 205 zijn twee verschillende modellen.Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 14:18:
[...]
De MX 105 (zelfde toestel als de MX 205, maar dan zonder de USB-poort) is al een hele tijd beschikbaar, maar ik heb er ook nog geen ervaringen over mogen lezen. Niemand deze in z'n bezit?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2005 19:01 ]
[ Voor 18% gewijzigd door stretch op 29-05-2005 16:46 ]
KLasse ...dan weet ik genoegBiG-GuY schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:54:
dat wat je zegt is genoeg,
en dan moet je dus dat bestand dat eruit komt, branden
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq