![]() | |
Introductie | |
De opvolger van de Yamada Yamada DVX-6600 deel II DVX-6700 is uit. Omdat de Yamada DVX-6600 en de DVX-6700 dezelde chipset hebben is er bijna geen verschil tussen de twee modellen. Het enigste verschil is dat de DVX-6700 meer geheugen heeft, en dus iets meer beschikbare features. | |
Photo's | |
![]() ![]() | |
Info & Links | |
Info op Umax/Yamada site Yamada DVX-6700 DVD Player Compatibility List Yamada DVX-6700 @ Tweakers.net Pricewatch My-Yamada.co.uk Forum | |
Yamada DVX-6600 Screen Captures | |
Wie schiet er eve wat plaatjes van de DVX6700 ? | |
Specificaties | |
Disks | CD-Audio, CD-Video, S-Video, MP3-CD, MP3-DVD, JPEG-CD, JPEG-DVD, CD, CD-RW, DVD, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+Rw |
Formaat | MPEG1 (ISO11172), MPEG2 (ISO13818) MPEG4 SP (Simple Profile) MPEG4 ASP (Advanced Simple Profile), XviD, MP3, WMA, PCM, OGG-Vorbis |
ASP | Global Motion Compensation (GMC) Quarter Pixel Compensation (Q-PEL) B-frame Hogere Bitrate tot 10Mbps |
Audio | Dolby Digital, DTS |
Video Aansluitingen | S-Video, Composite Video, Scart |
Audio Aansluitingen | Stereo, Coaxial, 5.1 Kanaals Uitgang |
OSD-Menu | Engels, Chinees, Frans, Duits, Spaans, Italiaans, Nederlands, Portugees |
Upgrade | Firmware Upgrade met CD-R |
Afmetingen | 50 x 430 x 250 mm |
Meegeleverd met | Afstandsbediening, Batterijen, Video-Kabel, Audio Kabel, Handleiding |
Garantie | 12 Maanden |
Ondertiteling | Op dit moment allen subtitles in het *.srt formaat |
Specifieke Functies | Zoom: 2x, 3x, 4x, 1/2, 1/3, 1/4 Snel vooruit spelen: 2x, 4x, 8x, 16x Snel achteruit spelen: 2x, 4x, 8x, 16x Slow Motion: 1/2, 1/4, 1/8, 1/16 |
Handleiding | Nog niet beschikbaar |
Firmware Upgrades | |
![]() Officiele Yamada Firmware [Fix voor de FW/RW bug] Belangrijke tips voor het Upgraden van de Firmware: • Vergeet nooit je Firmware CD in de speler na het updaten! • Gebruik goede media. • Haal de stroom tijdens het Flashen niet van de Yamada DVX-6700 Stappen om huidige firmware versie te zien op Yamada DVX-6600 • Zorg dat er niets in de speler zit (dus geen DVD of CD in de speler) • Druk nu op [Setup] knop op afstandbediening • Ga naar "Voorkeurinstellingen" (laatste icon in de rij) "Prefence page" in Engels • Toets nu 1369 • Nu zie je de firmware versie | |
FAQ & Tips | |
Hier vind je de FAQ & tips die betrekking hebben tot de Yamada DVX-6700. Kan ik meerdere DivX, XviD, MP3, Jpeg op 1 cd / dvd branden en afspelen? • Ja dit werkt zowel voor cd als dvd. Kan ik video met de extensie .OGM, .WMV of .MKV afspelen? • Nee, .OGM zal 1 op de 100 keer mischien wel lukken maar niet vloeiend en de speler zal waarschijnlijk crashen. Net zoals de formaten WMV en .MKV speelt hij deze niet af omdat de MTK1389 chipset deze gewoon niet ondersteunt. Ondersteunt de Yamada DVX-6700 Winamp Playlists? • Nee Ondersteunt de Yamada DVX-6700 AAC? • Nee Wat is de Nederlandse code voor DVD menu, gesproken taal & ondertiteling? • DVD menu, gesproken taal, ondertiteling Code voor Nederlands = 7876 • DVD menu, gesproken taal, ondertiteling Code voor andere talen = lijst Waar vind ik de laatste firmware update? • Op de site van van Yamada • In de topic-start • Op het forum word uiteraard gemeld wanneer er een nieuwe versie beschikbaar is. Is de speler een multi-regio speler? • Nee, maar dat kan eenvoudig worden verholpen met een region code hack. Hoe krijg ik ondertiteling bij DivX / XviD (mpeg4)? • 1. Brand je Divx / XviD film en de ondertiteling file op een cd / dvd • 2. Stop de cd / dvd in je Yamada en de ondertiteling word automatisch afgespeeld. Zijn er voorwaarden waaraan de ondertitels moeten voldoen? • Ja, De ondertitel file moet een .SRT of .SUB bestand zijn. De bestandsnaam van de ondertitel file moet niet langer zijn dan 60 tekens. De bestandsnaam van de ondertitel moet hetzelfde zijn als die van de film. Voorbeeld: Movie.avi en Movie.srt of Movie.avi en Movie.sub | |
Bugs & irritatie punten | |
Hier vind je bugs en irritatie punten die Yamada DVX-6600 gebruikers ervaren: • CD/DVD lade is te zwak. | |
Waar te koop ? | |
Op het moment zijn er een aantal winkels waar de DVX-6700 te koop is. Bij DivXPlayer.nl is hij voor €79,95 te koop. Bij Rax Nederland is hij voor €71,10 te koop. | |
Tools | |
| |
Mededelingen | |
De startpost zal constant bijgehouden worden zodat het voor ons allemaal overzichtelijk word. |
Omdat er nog een Yamada 6700 topic is heb ik er maar een gemaakt.
Ik ben waarschijnlijk van plan deze speler voor het nieuwe jaar te halen, maar ben nog benieuwd naar een paar eigenschappen van deze speler.
Post maar los
[ Voor 29% gewijzigd door sunturion op 24-12-2004 21:36 ]
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.