[19" TFT] Dell 1905FP ervaringen

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 4.692 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitri
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

digitri

here and now

Weg is pech, € 374 actie op, 1905fp is nu weer € 534 + verzendkosten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planned
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-05 19:21
In België kost hij nog steeds 380,30 € terwijl ik op hun website niets over een speciale aanbieding i.v.m deze monitor terugvind.
Website niet up to date misschien?

Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvandijk646
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-02 20:55
Ik heb m afgelopen vrijdag besteld voor 378 incl. verzendkosten, zal laten weten welk type scherm erin zit als ie binnen is. Ben wel heel nieuwsgierig!

PS In NL sinds 1 mei weer de oude prijs, België loopt iets achter vermoed ik

Edit 20-05: Het is panel M190EN03 (V017), en het beeld is super! Scherp, mooie kleuren en geen ghosting. Tevreden!

[ Voor 21% gewijzigd door rvandijk646 op 20-05-2005 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsiegmund
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-07 22:40
Ben nog steeds aan het wachten, iemand anders ervaring met de levertijden via UPS? Hij is donderdag 20:00 op de post gegaan volgens het bericht van Dell, dus ik neem aan dat ie morgen of overmorgen toch wel zal komen; dacht dat dat maar maximaal een dag duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-06 16:12
Bij mij was 'ie er erg snel. Twee dagen nadat ik 'em besteld had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsiegmund
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-07 22:40
Eerst indruk!

Lekker compleet, zit alles op wat ik graag wilde.

Ik heb het type panel AUO M190EN03, wat dus wel een redelijk goeie schijnt te zijn? Heb gelukkig geen dode pixels (even afkloppen voordat ze er direct ineens inschieten). De ghosting is wel aanwezig, maar moet nog maar eens even een potje Counterstriken om te beslissen hoe hinderlijk het is.

Design is feestlijk mooi, handig ook de USB hub die erin verwerkt zit. Ik heb de boel aangesloten via DVI en echt een onwijs lekker scherp beeld daardoor, ziet er goed uit. Kijkhoek ziet er ook prima uit. Zwart is netjes zwart, wit is heel erg wit... voor zover heb ik een goede aankoop gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Het zal toch niet zijn dat ze nu weer de goede panelen er in hebben nu de aanbieding is afgelopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
Anoniem: 141907 schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 23:30:
Ik ben er nog steeds niet uit wat ik zal doen.
Ik doe ook wel is grafisch werk en dan is kleur echtheid en geen branding toch wel enigsinds belangrijk. Maar ik zit dus te twijfelen tussen de 1905FD of de Samsung 173p...... (moet wel binnen het budget blijven)

iemand een id over de juiste keuze? :)
Ja; [rml][ 19" TFT] De Ultieme TFT ervaringen Deel 5[/rml] checken :)

[ Voor 8% gewijzigd door Yokozuna op 15-05-2005 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07 13:27
Oxie schreef op zondag 01 mei 2005 @ 20:04:
Weg is pech, € 374 actie op, 1905fp is nu weer € 534 + verzendkosten :|
De actie is er weer (t/m 28/06): EUR 365 (gratis transport t/m 13/06)

[ Voor 5% gewijzigd door RoelJewel op 06-06-2005 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300

RoelJewel schreef op maandag 06 juni 2005 @ 18:42:
[...]

De actie is er weer (t/m 28/06): EUR 365 (gratis transport t/m 13/06)
Wederom met de (zeer goede) Samsung AMLCD LTM190E4-L02 V017 panelen maar het zou zomaar kunnen zijn dat er een AUO paneel inzit. Niet per definitie slechter (sterker nog, sommigen beweren beter zelfs maar dat kan ik niet staven daar ik alleen met Samsung panelen heb gezien) maar toch is het erg verwarrend als je een speciefiek paneel wenst te hebben in jouw scherm van keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31088

Wederom met de (zeer goede) Samsung AMLCD LTM190E4-L02 V017 panelen maar het zou zomaar kunnen zijn dat er een AUO paneel inzit....
Maar in welke van de 3 zit nu wat? Op de dell site vind je verder totaal geen info
  1. DELL - Dell Ultrasharp 1905FP 19" performance LCD Flat Panel Monitor. 250cd/m2 brightness, 800:1 contrast, 20ms response time. Dual Tone TCO03
  2. DELL - Dell Ultrasharp 1905FP 19-inch geavanceerd LCD-flat-panelbeeldscherm. Helderheid van 250 cd/m2, contrast van 800:1, reactietijd van 20 ms. Midnight Grey TCO99
  3. DELL - Dell E193FP 19-inch standaard LCD-flat-panelbeeldscherm. Helderheid van 250 cd/m2, contrast van 500:1, reactietijd van 16 ms. Midnight Grey TCO99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reskobon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:02
Damn, ik zou graag zo'n schermpje eens bekijken voordat ik het bestel. Toevallig niemand die in Zeeland (provincie) woont of in de buurt daarvan?

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 14:17
Ik heb zojuist ook zo'n scherm besteld voor m'n ouders à €365,03 inclusief BTW en transport :).
Binnenkort mijn bevindingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146152

Ik ben momenteel ook op zoek naar een 19" TFT met DVI die geschikt is voor: text, foto's en video. Voor snelle FPS games e.d. heb ik een LG F900P CRT (eigenlijk ook mooi voor films, maar ik zoek iets rustigers voor mijn ogen). Dus de Dell 1905FP lijkt, prima facie, aan al deze eisen te voldoen en is bovendien met de huidige actie een stuk goedkoper dan vergelijkbare alternatieven (te mooi om waar te zijn?)
Mijn vraag betreft het volgende: Dell heeft nogal vage regels. Is Dell soepel in het omruilen van TFT schermen, bijvoorbeeld vanwege ondragelijke ghosting en/of defecte (sub)pixels? Doen ze moeilijker als je tijdens een actie-periode koopt? Inderdaad jammer dat je niet vantevoren weet wat je krijgt.
Bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Laatst online: 30-06 14:54
Anoniem: 146152 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 19:46:
Ik ben momenteel ook op zoek naar een 19" TFT met DVI die geschikt is voor: text, foto's en video. Voor snelle FPS games e.d. heb ik een LG F900P CRT (eigenlijk ook mooi voor films, maar ik zoek iets rustigers voor mijn ogen). Dus de Dell 1905FP lijkt, prima facie, aan al deze eisen te voldoen en is bovendien met de huidige actie een stuk goedkoper dan vergelijkbare alternatieven (te mooi om waar te zijn?)
Mijn vraag betreft het volgende: Dell heeft nogal vage regels. Is Dell soepel in het omruilen van TFT schermen, bijvoorbeeld vanwege ondragelijke ghosting en/of defecte (sub)pixels? Doen ze moeilijker als je tijdens een actie-periode koopt? Inderdaad jammer dat je niet vantevoren weet wat je krijgt.
Bij voorbaat dank :)
Ze doen op zich niet moeilijk. Ook niet wanneer je iets in de actie-periode koopt. Waar ze wel moeilijk over kunnen doen is wanneer je maar 1 foute (sub)pixel hebt. Daar heb je eigenlijk geen garantie op. De regels vind ik overigens niet vaag hoor.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

johoo schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 10:13:
[...]

Ze doen op zich niet moeilijk. Ook niet wanneer je iets in de actie-periode koopt. Waar ze wel moeilijk over kunnen doen is wanneer je maar 1 foute (sub)pixel hebt. Daar heb je eigenlijk geen garantie op. De regels vind ik overigens niet vaag hoor.
Bedankt voor je reactie! Dat beleid lijkt mij redelijk, ook gezien de lage prijs. Ik heb hem dus maar besteld, ben zeer benieuwd welk panel ik van de Dell loterij krijg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
Ik heb rond middennacht van maandag op dinsdag deze monitor besteld, maar ik heb er nog niks van gehoord :?. Geen bevestiging per mail, en hij staat ook nog niet in de online Order-trace (al staat daar ook wel bij dat dat tot 72 uur kan duren 8)7). Ik heb wel een "Internet Ontvangstbewijsnummer" en heb daarmee ook het geld overgemaakt meteen na de bestelling (ook van maandag op dinsdag rond middennacht dus).

Gaat dit altijd zo? Of moet ik maar eens contact opnemen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136496

Wouter! schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 00:28:
Ik heb rond middennacht van maandag op dinsdag deze monitor besteld, maar ik heb er nog niks van gehoord :?. Geen bevestiging per mail, en hij staat ook nog niet in de online Order-trace (al staat daar ook wel bij dat dat tot 72 uur kan duren 8)7). Ik heb wel een "Internet Ontvangstbewijsnummer" en heb daarmee ook het geld overgemaakt meteen na de bestelling (ook van maandag op dinsdag rond middennacht dus).

Gaat dit altijd zo? Of moet ik maar eens contact opnemen :?
Leuk om te horen dat ik niet de enige ben. Ik heb er afgelopen woensdag ook een 1905fp besteld, en gisteren betaald. Ik heb ook geen mailtjes ontvangen (tenzij hotmail ze eruit filtert, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk). Ik heb alleen een internet-ontvangstbewijsnummer gekregen. Op de online order trace wordt ook niets gevonden ('t is wel nog geen 72 uur geweest maar toch ;) ).inmiddels is het wel 72 uur geweest maar er wordt nog steeds niets gevonden

Kan iemand bevestigen of dit normaal is bij Dell?

offtopic:
first post :Y)

Edit: Ik heb vandaag Dell gebeld, maar ze verwezen mij door naar de klantenservice, die pas maandag weer bereikbaar is ;(

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 136496 op 11-06-2005 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
Ik heb er vanmiddag even achteraan gebeld, en volgens de telefonist is dit inderdaad de gebruikelijke werkwijze van Dell. Pas wanneer ze daadwerkelijk je betaling hebben verwerkt (en dat kan dus wel zeker 72 uur duren) krijg je uiteindelijk je order toegemaild. Ik meldde dat ik dus ook direct had betaald en meldde dat dat via de Postbank was. Volgens hem kon dat dan wel 5 of 6 dagen duren :/ ... maar ik zei dus weer dat ik het via Internet-bankieren had gedaan en dat 't dan wel iets langer duurt per Postbank, maar tegenwoordig geen 5 of 6 dagen meer! Hij vond dat inderdaad ook wel wat vreemd bij nader inzien 8)7.

De telefonist gaf me wel mijn ordernummer en mijn klantnummer, die ik verder nog nergens had kunnen vinden.

Vervolgens kreeg ik 10 minuten later de order- en betalingsbevestiging en dezelfde middag ook nog de mededeling dat hij bij UPS was afgeleverd en waarschijnlijk maandag wordt bezorgd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Mensen, dit is het nieuwste Samsung LTM190E4 paneel: http://www.samsung.com/Pr...ial/LTM190E4/LTM190E4.htm

Dit is het beste paneel dat Samsung in de 19" lijn heeft te bieden. Het is een S-PVA paneel dus een overdrive PVA paneel (contrast 1000:1, 250nits helderheid, 8ms GtG responstijd). Die specs moeten dus overeenkomen. Het betekent verder weinig ghosting + grote kijkhoek + diep zwart + 16,7 miljoen kleuren + goede kleurechtheid. Prima geschikt dus voor alle soorten gebruik (gaming, films, grafisch werk, windows werk).

Dit paneel wordt momenteel in de Fujitsu-Siemens P19-2 (480 euro) gebruikt, zal binnenkort waarschijnlijk in de nieuwe Benq FP91e (430 euro) gebruikt worden en Samsung gaat hem ook in hun eigen 193P+ gebruiken (release: augustus).

[ Voor 73% gewijzigd door Yokozuna op 12-06-2005 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dat is dus niet hetzelfde paneel als in de 1905FP
code:
1
2
3
Response time : 20ms
Brightness : 250cd/m2
Contrast Ratio :  800:1

Een 193P+ voor €365 zou ook iets te mooi zijn :)

Dit is het paneel dat nu o.a. in de 1905FP gebruikt zou worden.

[ Voor 16% gewijzigd door Coen Rosdorff op 12-06-2005 04:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij is het al eens eerder gepost, maar hier kun je een database vinden met andere panelen die erin gebruikt worden. Hier kun je trouwens je eigen scherm registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Dat is dus niet hetzelfde paneel als in de 1905FP
Dat beweer ik ook niet, wilde alleen laten zien welk paneel erin gebruikt KAN worden als er alleen die type beschrijving in de gegevens zou staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
Zojuist het scherm binnengekregen. Meteen even naar het type panel gekeken via de menu-manier. In dit scherm zit een AUO 19 V1.5 panel. Dus geen Samsung. Desondanks ben ik voorlopig nog erg te spreken over de kwaliteit ervan. Erg heldere en contrasterende kleuren. Voor zover ik kan zien ook geen dode pixels, maar ik moet nog een test draaien.

Het enige wat ik kan zien en wat hier ook al wel eens is besproken is wanneer ik onder een redelijk extreme hoek op het scherm kijk de kleuren toch wel wat veranderen. Zo wordt de bovenste rode "gathering.tweakers.net"-balk hier boven aan de pagina dan wat roze-achtig. Dit zie ik echter pas bij een redelijk extreme inkijkhoek dus ik vind het totaal niet storend.

Ik heb geen vergelijkend materiaal wat betreft de Samsung-panels, dus ik kan daar weinig vergelijkends over zeggen. Zo op het eerste gezicht een prima scherm in ieder geval :).

edit: Getest, no dead pixels 8) !!

[ Voor 5% gewijzigd door Wouter! op 14-06-2005 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wouter! schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:26:
Zojuist het scherm binnengekregen. Meteen even naar het type panel gekeken via de menu-manier. In dit scherm zit een AUO 19 V1.5 panel. Dus geen Samsung. Desondanks ben ik voorlopig nog erg te spreken over de kwaliteit ervan. Erg heldere en contrasterende kleuren. Voor zover ik kan zien ook geen dode pixels, maar ik moet nog een test draaien.

Het enige wat ik kan zien en wat hier ook al wel eens is besproken is wanneer ik onder een redelijk extreme hoek op het scherm kijk de kleuren toch wel wat veranderen. Zo wordt de bovenste rode "gathering.tweakers.net"-balk hier boven aan de pagina dan wat roze-achtig. Dit zie ik echter pas bij een redelijk extreme inkijkhoek dus ik vind het totaal niet storend.

Ik heb geen vergelijkend materiaal wat betreft de Samsung-panels, dus ik kan daar weinig vergelijkends over zeggen. Zo op het eerste gezicht een prima scherm in ieder geval :).

edit: Getest, no dead pixels 8) !!
En hoe zit het met de ghosting op jouw scherm?

Ben benieuwd, kreeg vandaag mijn order bevestiging binnen. Verwachte afleverdatum is aanstaande donderdag :) . Ik zal dan wel posten welk panel in mijn 1905 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
Anoniem: 136496 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 18:54:
[...]

En hoe zit het met de ghosting op jouw scherm?

Ben benieuwd, kreeg vandaag mijn order bevestiging binnen. Verwachte afleverdatum is aanstaande donderdag :) . Ik zal dan wel posten welk panel in mijn 1905 zit.
De ghosting is wel waarneembaar maar mijns inziens niet storend. Hij wordt absoluut niet voor games gebruikt dus dat was van ondergeschikt belang. Het is echt puur bij héééle snelle bewegingen, bij normaal gebruik (behalve games? al denk ik dat dat ook prima gaat) heb je er dus totaal geen last van.

edit: Het is eigenlijk meer een soort van shadowing dan dat 't echt ghosting is ...

[ Voor 8% gewijzigd door Wouter! op 15-06-2005 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, paneel is vanochtend eindelijk gearriveerd (na 8 dagen). Ook hier is het de AUO19 V1.5
Tot dusver heb ik een stuk of drie defecte subpixels ontdekt. 2 daarvan liggen naast mekaar, ongeveer 1 a 2 pixel afstanden verwijderd van de onderste rand. De andere ligt een paar centimeter van de rechter rand. Ze zijn niet zwart en er zijn geen hete pixels. Ik vindt ze niet echt storend, omdat ze niet in mijn gezichtveld zitten. Maar ik had uiteraard liever geen defecten gehad.
De gathering.tweakers.net balk verandert ook bij mij van kleur, indien bekeken onder grote hoek. Ik stoor mij hier echter niet aan. Als ik denk aan de zaken waar ik dit scherm voor heb aangeschaft, dan is het voor dit geld (365,03 euro) naar mijn mening geen miskoop. Maar dan ook alleen voor dit geld en geen cent meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren waren de mannen van UPS dan eindelijk bij mij aan de deur :). Mijn 1905 heeft, zoals de twee hier boven, ook de AUO19 V15 panel. Over de kleur echtheid ben ik zeer tevreden, pas bij een grote inkijkhoek wordt, zoals eerder gezegd, de rode balk waar gathering.tweakers.net een beetje rozig. Ghosting is er natuurlijk wel maar helemaal niet storend, films kijken op dit scherm is gewoon :9~

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 136496 op 18-06-2005 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40188

Vandaag ook de monitor binnen gekregen. Ook hier een AUO19v1.5 panel. Waar kan ik specs van dit panel vinden? Is dit een 6 bit of een 8 bit panel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136675

Ik heb net een LTM 190E4 binnen. Was eerst echt verschrikkelijk met bannering. Niewste drivers geinstalleerd van Gigabye (heb een 6600GT van Gigabyte), geen verschil. Andere drivers geprobeerd van de nividia site: alles opgelost. Ik weet niet of dit mensen kan helpen...

Anoniem: 88984

Besteld op 23-8, maar heb em nog steeds niet. Volgens UPS site was ie vrijdag in Eindhoven, maar nu in Brussel, klinkt logisch als ie naar Leiden moet :)
Afwachten maar, ik hoop dat ik em begin volgende week heb.
Meer mensen met trage levertijden van de 1905FP? (heb al veel dell-levertijd-verhalen gelezen in de 2005 en 2405 topics)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik denk dat je sneller en goedkoper een beter scherm in huis kan halen.
Bijvoorbeeld de Belinea 101920 ref 111919. Zie het grote 19" topic voor de specs.

Scherm is goedkoper, heeft betere specs, en is bij veel shops uit voorraad leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n-i-x
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-07 10:28
Dat lijkt me wel beter(als je niet teveel om het design geeft), want met deze Dell heb je 1000:1 en 20ms of 800:1 met 8msGTG(maar volgens sommigen is de AUO net zo snel/traag als de Samsung), en met die nieuwe Belinea krijg je 1000:1 en 8ms GTG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkRaider
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-06 12:49
heeft er iemand meer informatie over dit paneel: AUO19v1.5

het staat namelijk niet op AUO site en ben dus aan het twijfelen welk paneel dit nu eigenlijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111480

Ik heb onlangs ook een DELL ultrasharp 1905 Fp aangeschaft. Dit in combinatie met een DELL 5100 en een ati radeon kaart (256 Mb)via de DVI kabel. Ik ben erg teleurgesteld over de weergave van foto's. De kleuren zien er totaal niet goed uit, erg "blokkerig". Ik lees in dit topic dat men over kleuren juist erg tevreden is. Kan het zijn dat ik iets verkeerd ingesteld heb?
Ook het afspelen van films is erg slecht, onscherp en soms lijkt het wel te ruisen (soort grijze waas over het scherm). Bij gewone weergave van Word etc. ie ik dit niet.
Resolutie 1280 x 1024
Kleuren 24 bits (maximale dat de kaart aankan)

Graag reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111480 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:15:
Ik heb onlangs ook een DELL ultrasharp 1905 Fp aangeschaft. Dit in combinatie met een DELL 5100 en een ati radeon kaart (256 Mb)via de DVI kabel. Ik ben erg teleurgesteld over de weergave van foto's. De kleuren zien er totaal niet goed uit, erg "blokkerig". Ik lees in dit topic dat men over kleuren juist erg tevreden is. Kan het zijn dat ik iets verkeerd ingesteld heb?
Ook het afspelen van films is erg slecht, onscherp en soms lijkt het wel te ruisen (soort grijze waas over het scherm). Bij gewone weergave van Word etc. ie ik dit niet.
Resolutie 1280 x 1024
Kleuren 24 bits (maximale dat de kaart aankan)

Graag reactie
Dan ben ik benieuwd wat voor een panel er bij jou in zit, volg even deze stappen:
Anoniem: 21792 schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 17:37:
GROOT NIEUWS
Gedaan met veronderstellingen maken. In dit bericht is de sleutel van het mysterie gepost. Je kan een verborgen menu oproepen waarin exact het type panel instaat. De werkwijze is als volgt.

* Zet het scherm uit.
* Houd de toetsen 'menu' en '+' ingedrukt (eerste en derde knop van links).
* Zet het scherm aan zonder de voorgaande toetsen los te laten.
* Het scherm gaat aan, laat alle knoppen los.
* Ga in het OSD (toets 'menu') en dan naar 'Factory Reset'.
* Hier is er nu een nieuw item 'Factory' bijgekomen, selecteer dit.

Het type panel staat bovenaan. Bij mij is dit bij beide schermen LTM190E4-L02, hetzelfde panel als in de Anandtech review van de 1905FP én hetzelfde panel als in de veelvuldig gelauwerde 193P
[afbeelding]

Als dit volgens reviewers werkelijk het beste is wat er momenteel te krijgen valt op het gebied van kleurweergave, tja dan pas ik.

Ondertussen is er ook al iemand opgedoken met een recent AUO
M190EN03 panel in zijn 1905FP
[afbeelding]

Ik zal maandag eens kijken wat er in de schermen op mijn werk zit.
Ik heb een AUO19V1.5 en over mijn scherm ben ik erg tevreden. Als je het scherm sinds een week hebt, kun je hem altijd nog terugsturen naar Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111480

Anoniem: 136496 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:52:
[...]

Dan ben ik benieuwd wat voor een panel er bij jou in zit, volg even deze stappen:

[...]

Ik heb een AUO19V1.5 en over mijn scherm ben ik erg tevreden. Als je het scherm sinds een week hebt, kun je hem altijd nog terugsturen naar Dell.
Anoniem: 136496 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:52:
[...]

[...]

Ik krijg het volgende in beeld:

1905FP AUO(M190EN03) V018

Wat betekent dit?

Als ik inzoom op een plaatje en de kleur moet donker blauw zijn dan zie ik eigenlijk alle kleuren pixels maar zeker geen egaal vlak. Heb met DELL gebeld maar die komen niet verder dan resetten naar factory instellingen of iets met de kleuren spelen. Ik heb de monitor al wel 2 maanden. Dus??
Pagina: 1 2 Laatste