Goeie headphones gezocht...

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-06 10:41
ik ben op zoek naar een paar goeie headphones. een draadloze eventueel..
voor gebruik met mn computer en om muziek te luisteren.
vooral rock../metal.. dus niet van die ruisdingetjes...

dus hebben jullie nog goeie ideen voor een paar goeie headphones..
laat maar weten..
als het kan ook een linkje naar de specs van de headphones...

alvast bedankt.
peter

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Linkje: www.google.nl

maw: zoek zelf eens iets.. en vraag dan evt. naar ervaringen ofzow hier?

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Verwijderd

Sennheiser

Hele goede ervaringen mee, ook draadloos.

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-07 12:16

vinnie1908

Appel != peer

"als het kan ook een linkje naar de specs van de headphones..."

Zoek zelf eens op "reviews headsets" "reviews headphone" en je zal vebaasd zijn wat je grote vriend google allemaal kan vinden. Lezen, zoeken en lezen zal je helpen om te vinden wat je wilt. Makkelijk om te roepen dat er maar een aantal genoemd moeten worden met direct een link want een serienummer of naam in google plakken met het woordje review ervoor is al teveel werk hè,...

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-06 10:41
okee okee sorry hoor..
ik vroeg alleen of er misschien mensen waren die goede slechte ervaringen hadden met headphones

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

kid1988 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 13:31:
okee okee sorry hoor..
ik vroeg alleen of er misschien mensen waren die goede slechte ervaringen hadden met headphones
Ik denk dat alsje een niet al te goedkope headset koopt van een goed merk (Sennheiser, Logitech, Plantronics) zulje altijd wel goed zitten :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• pienk
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-12-2024
Ik heb zelf Beyerdynamic DT 770 PRO. Deze hoofdtelefoon geeft een lekker neutraal geluid, maar als er diepe bassen in de muziek zitten kan hij het ook aan. Verder is deze HP in 2 varianten te krijgen, de open uitvoering (DT 990 PRO) en de gesloten uitvoering (DT 770 PRO). De gesloten uitvoering heeft als voordeel dat hij het omgevings geluid meer dempt. Ik ben voor mijzelf nu wel een HP versterker aan het maken, hierdoor heb je geen last meer dat een zwake geluids kaart de HP niet kan voeden. Verder zou ik als ik jouw was gewoon een goede audio zaak binnnen stappen en gaan luisteren (eigen muziek mee).

energy powers future motion

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:01
Probeer eerst zelf even wat vooronderzoek te doen. Er zijn op internet wel wat reviews te vinden. Kijk hier voor van merknamen en prijzen: http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/453
Een grove selectie is al snel gemaakt. Kijk ook even in wat winkels wellicht kun je ze hier en daar beluisteren. Mocht je er dan niet uitkomen dan kun je altijd nog een topic openen, maar er wordt dus wel van je verwacht dat je wat vooronderzoek doet.
(zie ook deze richtlijnen van de policy)
Succes

hier nog een linkje om je op weg te helpen:
http://www.headphone.com/...p?topicID=3&subTopicID=26

[ Voor 9% gewijzigd door ShittyOldMan op 23-12-2004 13:44 ]

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.