kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Zoek zelf eens op "reviews headsets" "reviews headphone" en je zal vebaasd zijn wat je grote vriend google allemaal kan vinden. Lezen, zoeken en lezen zal je helpen om te vinden wat je wilt. Makkelijk om te roepen dat er maar een aantal genoemd moeten worden met direct een link want een serienummer of naam in google plakken met het woordje review ervoor is al teveel werk hè,...
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
ik vroeg alleen of er misschien mensen waren die goede slechte ervaringen hadden met headphones
kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)
Ik denk dat alsje een niet al te goedkope headset koopt van een goed merk (Sennheiser, Logitech, Plantronics) zulje altijd wel goed zittenkid1988 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 13:31:
okee okee sorry hoor..
ik vroeg alleen of er misschien mensen waren die goede slechte ervaringen hadden met headphones
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
energy powers future motion
Een grove selectie is al snel gemaakt. Kijk ook even in wat winkels wellicht kun je ze hier en daar beluisteren. Mocht je er dan niet uitkomen dan kun je altijd nog een topic openen, maar er wordt dus wel van je verwacht dat je wat vooronderzoek doet.
(zie ook deze richtlijnen van de policy)
Succes
hier nog een linkje om je op weg te helpen:
http://www.headphone.com/...p?topicID=3&subTopicID=26
[ Voor 9% gewijzigd door ShittyOldMan op 23-12-2004 13:44 ]
Dit topic is gesloten.
![]()