Heren admins
Ik heb even een vraag.
Ik heb mijzelf een tijd geleden (ergens in 1999, geregistreerd met de usernaam Snuffel.
Toenmalig e-mail adres: snuffel@hotbot.com.
(is nog steeds mijn mail adres)
Helaas is er in die tijd een crash geweest, waardoor ik niet meer onder deze naam kon posten. Vervolgens een nieuwe usernaam aangemaakt (deze dus).
Nou heb ik zelf nooit meer nagedacht over het verdwijnen van deze nick. Totdat..... ik ineens een topic op SG tegenkwam, geopend door Snuffel!!!!
Ik wil niet lullig zijn, maar volgens mij zit er dus een ander onder mijn 'oude' naam te posten.
Wat kan hier nog aan gedaan worden????
Maarehh... ik wil mijn nick weer terug!!!!
Ik heb even een vraag.
Ik heb mijzelf een tijd geleden (ergens in 1999, geregistreerd met de usernaam Snuffel.
Toenmalig e-mail adres: snuffel@hotbot.com.
(is nog steeds mijn mail adres)
edit:
Sterker nog: op een wxs adres wat ik al heeeeel lang niet meer gebruik!
Sterker nog: op een wxs adres wat ik al heeeeel lang niet meer gebruik!
Helaas is er in die tijd een crash geweest, waardoor ik niet meer onder deze naam kon posten. Vervolgens een nieuwe usernaam aangemaakt (deze dus).
Nou heb ik zelf nooit meer nagedacht over het verdwijnen van deze nick. Totdat..... ik ineens een topic op SG tegenkwam, geopend door Snuffel!!!!
Ik wil niet lullig zijn, maar volgens mij zit er dus een ander onder mijn 'oude' naam te posten.
Wat kan hier nog aan gedaan worden????
edit:
Ik zit net te kijken in dat topic, heb ik hem indertijd zelf geopend
Goed, hij is dus niet gejat, maar nog wel actief. Kan ik hem nog terug krijgen????
Ik zit net te kijken in dat topic, heb ik hem indertijd zelf geopend
Goed, hij is dus niet gejat, maar nog wel actief. Kan ik hem nog terug krijgen????
Maarehh... ik wil mijn nick weer terug!!!!